Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz gaga1 #33742 üzenetére

    Nekem akkor csinált ilyesmit, amikor a generátorom gyengélkedett. Amint jött volna a VTEC, kigyulladt a töltésjelző lámpa, és persze nem ment úgy, mint kellett volna. Ha van voltmérőd, mérj rá az akksira alapjáraton. Ha nincs 14.2 V legalább (és max. 14.5V), akkor baj van. Aztán kicsit pörgesd meg, ha van segítséged, VTEC fölé (persze csak ha már elérte az üzemi hőfokot), és ott is mérj rá, se sokkal kevesebb, se sokkal több nem kellene legyen a feszültség.

    Én is kérdezek, ha már itt vagyok: viszonylag sűrűn, gyakran erősebb gyorsításkor előfordul, hogy leesik a sebességjelző 0-ra, de egyébként minden rendben, gyorsul ahogy kell. Kezdjek aggódni, vagy ez csak a sebességjelző kontakthibája lesz?

    [ Szerkesztve ]

    The only real valuable thing is intuition.

Új hozzászólás Aktív témák