Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz Winner_hun #11434 üzenetére

    jaja, gyakorlatilag mintha most jött volna le a szerelő sorról, nagyon durva.. már csak a német 95-ös benya hiányzik bele:D
    egy karcolás sincsen a vezérműtengelyeken, nem hogy kopás vagy más..
    a vízpumpa mondjuk rendesen kikopott, a hűtőfolyadék ki is kristályosodott már egy helyen, az egyik kivezetésnél, és maga a csapágy is kotyogott már, darabosan is forgott, de még bírta volna 100ezerig nyugodtan.
    minden esetre nem baj, hogy cseréltük ezt is, mert az új szíj, meg feszítő görgő valszeg idő előtt tönkretette volna a kopott pumpát, az meg elég nagy rombolást okozhatott volna. szóval ilyenkor tapasztalat alapján érdemesebb inkább az egészet hagyni ahogy van és ha lehet mindhármat egyszerre cserélni, mint részegységekként, mert így marad a működés is tökéletes mindhárom alkatrésznél. arról nem is beszélve, hogy a b-s motoroknál ilyenkor vezérlést is bontani kell a vízpumpa cseréhez, asszem a k20-nál ez már már külön van.
    ma még fékfolyadék csere, járatás, ellenőrzés.

    aztán mehet a civic 200ezres ugyanilyen nagyszervízre:)

    ja igen, és egyik kolléga meglepett egy jdm "honda motor corporation - made in japan" matricával, amit tegnap kiszúrtam, hogy olyanom nekem nem volt.. most lett :R

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák