- Sweet.tv - internetes TV
- Synology NAS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Béta iOS-t használók topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Mesterséges intelligencia topik
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- AutoCAD
- Flip (IPTV, otthoni internet, vezetékes telefon)
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz
dptrsk #23263 üzenetére
Felesleges ez a vita, mert te teljesen más irányba viszed el ezt...
Nem a bank a hibás, mert bemehetett volna személyesen telefonos visszaigazolás nélkül is, hivatkozva arra, hogy foglalt időpontot.
És így valószínűleg nem azért nem hívták vissza mert nem értek rá, hanem azért, mert lehet nem kapták meg a foglalást, vagy nem volt idejük telefonálni 1 nap alatt.Tehát az ügyfél, ha a foglalási e-mailben található szöveget követi, akkor bemehetett volna telefonos visszaigazolás hiányában is. Azért mert nem ment be, és meg sem próbálta nem a bank a hibás.
A foglalásnál írt "személyes találkozó részleteinek pontosítása" csak az 1 órás időintervallum szűkítése miatt lehet fontos, de mivel ezt követően olyan e-mailt kapott, amiben azt írták, hogy várják, ezért nincs min vitázni.
Most mi lesz a következő, hogy azt írja nem is kapott e-mailt
Nem a bank a hibás!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest