Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moleman

    addikt

    válasz tordaitibi #58491 üzenetére

    Köszi, ezen is gondolkoztam, nem duplaszálas az izzó, de összesen 2 db H7 van a lámpatestben (tompított és refi), azt a kettőt sorba tudom kötni, csak bonyolultabb utána a kapcsolás, még több relé kéne, hogy külön-külön is kapcsolhatók maradjanak. Az a cél, hogy ne maradjon benne manuális elem, a DRL funkció kikapcsolásán kívül. (Kár, hogy nem 2 db duplaszálas H4 van benne, mint az előző motorban, amit néztem. :D)

    Sajnos az IC-khez és tranzisztorokhoz már nem értek, a reléknél véget ér a tudásom. :D

    De pont most jutott eszembe, rákerestem, és beigazolódott, ezen a motoron nincs is lámpakapcsoló, helyből világít a tompított. :( Abból a folyamatos +12-ből nyilván lehetne DRL-t is táplálni, és egy külön rejtett kapcsolóval visszaállítani a gyári kapcsolást, de még bonyolultabbá teszi. Mindenesetre kísérleti jelleggel megpróbálom a 2 izzó sorbakapcsolását, hogy meglássam hogy mutatna, aztán meglátjuk, megéri-e továbbmenni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák