Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz azbest #12 üzenetére

    Szokás szerint össze -vissza beszélsz.

    A teljes (igazából nem létező) vertikális integráció haszna ott van a nettó marzsban, azt látod a Tesla 9%-ában.

    A kiskereskedelmi árrés viszont nagyon is ott van a kereskedők zsebében.

    A Tesla nekiállhat kiépíteni egy normális kiskereskedelmi rendszert, de mire sikerül neki összerakni egy VWhez, Fordhoz vagy Toyotához mérhető hálózatot, addigra abból a 9%-ból nem sok minden fog maradni, ráadásul kénytelenek tovább csökkenteni az árakat ha növekedni akarnak.

    A régi nagyok meg eltartják ezt a hálózatot, és a saját hasznukat is a zsebükbe rakják.

    "a fordnál az autó árán felül majd 100% plusz költség van így az elektromosokon..."

    Ez ebben a formában elég nagy marhaság. Igen, tudom hogy Farley-ék nekiálltak "kimutatni" az EV költségeit, de ez inkább önfényező akció a részükről, mint valódi költségkimutatás.

    https://marharepaszerint.blogspot.com

Új hozzászólás Aktív témák