-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
Sziasztok! Mobiltelefonok esetén vannak ugye az olcsóbb szürke importos termékek amiket jóval olcsóbban árulnak. Mitől függ, hogy az itthoni szerviz szóba áll e velünk? Van erről valami leírás vagy régebbi komment? Hallottam olyant, hogy a hazai Samsung szerviz nem foglalkozott a telefonnal, mert szürke importos volt.
Ráadásul olyant írnak sok helyen hogy 1 év garancia van, miközben ugye jótállás meg szavatosság van, amiből utóbbi Európában 2 év...
-
tobias88888
őstag
Sziasztok!
Ma (vagyis pontosabban péntek reggel) vettem át reggel az interneten megvásárolt monitort a futártól. Bekapcsolás után látom, hogy vagy 5 halott és 15 hibás pixel van egy kis területen, gondolom megsérült.
- Ilyenkor kérhetek 3 napos cseregaranciát vagy csak a 14 napos elállást? (ISO szabályok szerint is bőven hibás a monitor)
- Ha péntek reggel vettem át akkor kedd estig élhetek a 3 nappal? Ha igen, akkor emailben kell jeleznem? (gondolom nem számit hogy válaszolnak e rá a bolttól)
- Ha kérhetek 3 napos cseregaranciát, akkor egy esetleges csere monitornál újraindul a 3 napos cseregarancia annak átvételekor? (nem szeretném azt, hogy a csere terméken legyen 1 pixelhiba és ne tudjam visszaküldeni)
- Akciós termék esetén kell különbözetet fizessek a csere termékre? (már drágult 10%al a termék)
- Kinek kell fizetnie ebben az esetben a termék és a csere termék szállitási diját?Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz Lackooo84 #20846 üzenetére
Köszi!
"- Akciós termék esetén kell különbözetet fizessek a csere termékre? (már drágult 10%al a termék)
- Nem."
Gondolom ők is elállhatnak arra hivatkozva, hogy az az akciós készlet elfogyott?!Plusz arra hivatkozva elállhatok, hogy hibás a termék és nem bizok meg benne? (~20 pixel hiba azért nem kevés) Úgy a bolt fizetné a szállitást
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
Vagy a bejelentés volt szűkszavú vagy nem gondolták át ezt teljesen. A 3 év iszonyatos kavarást fog okozni, mert ez ugye kizárólag Magyarországon lesz érvényes. Miért vegyek itthonról meg egy 75 ezres telefont ha németből kihozzak 60ert és még 2 év garanciát is kapok 1 helyett? Eddig, pont a könnyebb garanciaztatas miatt vette inkább itthon a többség.
A sávos résszel meg eléggé sulytják a szegényebb réteget az 1 évvel.
-
tobias88888
őstag
Sziasztok! Aliexpressről rendeltem két Xiaomi robotporszivót Európai raktárból, aminek a modellszáma is megegyezik az itthon forgalmazott tipussal. Ilyen esetben milyen garanciára lehet számitani?
A help centerjük alapján semmilyenre, legalábbis nem jelez nálam "Service: 1-year Warranty"-t. (kép). Számomra igy is megérte persze, de azért rákérdek biztos ami biztos -
tobias88888
őstag
Sziasztok! Emagnál garanciáztattam egy egeret aminek elromlott a középső gombja fizikailag. Beírták ők hogy "Megjavított Dátum: 09.03.2023 Szoftverfrissítés". Ez okozhat bármit, mármint hogy csalnak a hiba okával? Így nem indul újra a garancia? (amúgy újraindulna?)
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #25421 üzenetére
Emag plusz pont, szoftverfrissítés ellenére a termék ugyan annyira hibásan érkezett vissza szóval megy az újabb kör. Lehet arra játszanak hogy lejár júniusban a garancia vagy abbahagyom? (most is 1.5 hónap volt mire lezajlott a dolog)
Új hozzászólás Aktív témák
- LG Ultragear 32GQ85X Gamer monitor!32"/2560x1440/Nano IPS/260hz/1ms/Freesync-Gsync/HDR600/HDMi 2.1
- RTX 3090 Ti (ha szereted a ritkaságot)
- Canon A-1 + Tokina 80-200mm
- Samsung SP-LFF3 - Hordozható Smart projektor - WiFi - Multi Bluetooth - HDR & HLG
- AKCIÓ!!! GAMER PC SZUPER ÁRON: i5-12400F/14600KF - RTX 3060 Ti - Új 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest