-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
Sziasztok!
Ma (vagyis pontosabban péntek reggel) vettem át reggel az interneten megvásárolt monitort a futártól. Bekapcsolás után látom, hogy vagy 5 halott és 15 hibás pixel van egy kis területen, gondolom megsérült.
- Ilyenkor kérhetek 3 napos cseregaranciát vagy csak a 14 napos elállást? (ISO szabályok szerint is bőven hibás a monitor)
- Ha péntek reggel vettem át akkor kedd estig élhetek a 3 nappal? Ha igen, akkor emailben kell jeleznem? (gondolom nem számit hogy válaszolnak e rá a bolttól)
- Ha kérhetek 3 napos cseregaranciát, akkor egy esetleges csere monitornál újraindul a 3 napos cseregarancia annak átvételekor? (nem szeretném azt, hogy a csere terméken legyen 1 pixelhiba és ne tudjam visszaküldeni)
- Akciós termék esetén kell különbözetet fizessek a csere termékre? (már drágult 10%al a termék)
- Kinek kell fizetnie ebben az esetben a termék és a csere termék szállitási diját?Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Politika
- Stellar Blade
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...