Új hozzászólás Aktív témák

  • tobias88888

    őstag

    Sziasztok!

    Ma (vagyis pontosabban péntek reggel) vettem át reggel az interneten megvásárolt monitort a futártól. Bekapcsolás után látom, hogy vagy 5 halott és 15 hibás pixel van egy kis területen, gondolom megsérült.

    - Ilyenkor kérhetek 3 napos cseregaranciát vagy csak a 14 napos elállást? (ISO szabályok szerint is bőven hibás a monitor)
    - Ha péntek reggel vettem át akkor kedd estig élhetek a 3 nappal? Ha igen, akkor emailben kell jeleznem? (gondolom nem számit hogy válaszolnak e rá a bolttól)
    - Ha kérhetek 3 napos cseregaranciát, akkor egy esetleges csere monitornál újraindul a 3 napos cseregarancia annak átvételekor? (nem szeretném azt, hogy a csere terméken legyen 1 pixelhiba és ne tudjam visszaküldeni)
    - Akciós termék esetén kell különbözetet fizessek a csere termékre? (már drágult 10%al a termék)
    - Kinek kell fizetnie ebben az esetben a termék és a csere termék szállitási diját?

    Előre is köszi!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák