- Hamarosan kiderül, hogy a Trump-kormány szétdarabolja-e a Metát
- Nem kaphat a mellette lévő atomerőműből több áramot az Amazon adatközpont
- A Microsoft beszállt a világ legnagyobb karbonmentesítő projektjébe
- Így tréningezi az AI-modelleket az EU-ban a Meta
- 500 milliárd dollárnyi AI-szervert gyárt le az USA-ban az NVIDIA
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Asustor NAS
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A Microsoft beszállt a világ legnagyobb karbonmentesítő projektjébe
- Mikrotik routerek
- Internet és kábel TV hálózatokról kötetlenül
- VPN topic
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
Vissza küldtem egy ASUS H77 alaplapot garanciális ügyintézésre az , szeptember végén. Megérkezését tájékoztattak, hogy 2 cpu láb el van hajolva. Levelezést válta közölték idő közben javították és folytatják a garanciális ügyintézést.
Múlt héten rá kérdeztem hol járnak vele:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A termék ügyintézése még folyamatban van."
Most ismét megtettem és ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A garanciális ügyintézések átlagosan 15 munkanap körül szoktak lezárulni.
Az Ön által leadott terméket NEM garanciális, hanem feltételes ügyintézésre vettük át!
A feltételes ügyintézésről:
Többször tapasztaltuk, hogy a vonatkozó magyar törvények és a gyártók szervizügyintézése között eltérés mutatkozott. Amennyiben a termék a hazai szabályok szerint a garanciális ügyintézésből valamely oknál fogva kiesett Ügyfelünk választhatja a feltételes ügyintézést. (pl.: fizikai sérülés, égés, a hiba nem reprodukálhatósága, inkompatibilitás, hűtőrendszeren tapasztalt szerelés átalakítás, beázás, túlfeszültség, villámkár vagy egyéb természeti károkból eredő hibák, a termék iparszerű használata, gyártási szám hiánya, stb.)
Ez annyit takar, hogy a gyártó bírálja el, hogy a terméket méltányosságból javítja illetve kicseréli (persze ezt a lehetőséget nem praktikus pl. garancia idő lejárására, durva javítási kísérletre, a termék átalakítására vonatkozó
esetekben kihasználni). Esetleg árajánlatot ad a javításra.
Menete: A terméket a disztribútoron keresztül a gyártóknak, illetve a szervizüknek megküldjük. A gyártótól - elbírálás után - visszakapott terméket ügyfelünk átveheti.
Feltétele: A disztribútor együttműködése, hiszen az ügyintézés további költségeit viseli.
Időtartama: Függ a disztribútor és a gyártó ügyintézési politikájától.
Általánosságban elmondható, hogy a disztribútor megvárja amíg összegyűlik a kiküldéshez szükséges mennyiség (esetleg fix időközönként küldi őket), majd megküldi a gyártónak. A gyártó szervize ezután a disztribútor és a gyártó között lefektetett megállapodás szerint jár el általában a következő módon:
1. Megpróbálja kijavítani a terméket, ha sikeres visszaküldi.
2. Ha szükséges alkatrészt rendel hozzá, majd javítja a terméket. Esetleg árajánlatot ad a javításra.
3. Ha a termék nem javítható, cseréli.
4. Ha a termék jelenleg nincs raktáron megrendeli és cseréli.
5. Ha egyik megoldás sem működik, a terméket egyéb módon rendezi.
Ha hibát nem tapasztal, illetve olyan mértékűnek, típusúnak ítéli, hogy a terméken ügyintézést nem végez, a terméket visszaküldi.
Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de ritkán az egy évet is elérheti."Ez micsoda? Most komolyan 1 évig is várnom kell a termékre?
Válaszom:
Erről engem nem tájékoztattak. Az egyeztetés garanciális ügyintézésről szólt. Előző levelük is garanciális ügyintézésről szólt nem pedig "Feltételes ügyintézés".
Levelük:
Időközben kollégánk a foglalatot helyreállította (tekintve, hogy csak 2 lábról volt szó, ezért fizetni nem kell).
Helyreállítás után leteszteltük, az Ön által jelzett LAN probléma továbbra is fennáll.
Ebben az állapotában már garanciális ügyintézés keretein belül tudjuk intézni a beszállítóval, amennyiben kívánja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Letarolná a kínai AI igényeket a Huawei CloudMatrix 384
- One mobilszolgáltatások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Windows 10
- iPhone topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Tippmix
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- iPhone 15 Pro Max 256GB, 100%, Apple garancia, független, doboz
- HP Elite Mini 600 G9 Micro - Mini PC - Core i5 12500 - 16GB DDR5 - 256GB NVMe SSD - gari + számla
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 7 5700 (8 mag/16 szál) +RTX 3060 12GB +32GB DDR4 +1TB SSD! GAR/SZÁMLA!
- ThinkPad T14 Gen1 14" FHD IPS érintő i5-10210U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Kingston NV2 1TB M.2 PCIe NVMe
- ASUS TUF GAMING B550-PLUS dobozával, hátlapjával
- Asus Z170-A alaplap I5-6600K processzor és Be Quiet hűtő
- Fujitsu 24" IPS, LED, FHD, 5ms, DisplayPort, DVI, VGA, +HDMI, hangszórók, PIVOT, Kecskemét
- Macbook Pro 15" - 2019 gyártás, 6 mag i7, 32GB, 1 TERA, 4GB Radeon - garancia ( 36)
- Nintendo Switch Pro Controller
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX ONE X 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest