Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • detroitrw

    addikt

    válasz detroitrw #20106 üzenetére

    Közbe csak sikerült kicsörögnie a telefonnak az Európai Fogyasztói Központ-ba ahol fel is vették :C

    Az alábbi információkat kaptam, hogy magyarországi jogszabályokhoz hasonlóan, ha egy EU-s üzlet nem tudja megjavítani a terméket akkor köteles (ill. kötelezni lehet rá), hogy a teljes vételárat fizesse vissza.
    Még akkor is ha az üzlet szabályzata felhívja rá a figyelmet, hogy teljes vételár visszafizetés nincs, a készülék vásárlásától függően értékcsökkentett árat adnak csak vissza (mivel nem így szól az EU-s jogszabály ez nem érvényes!)

    A másik, hogy szintén kötelessége az adott EU-s üzletnek információt szolgáltatni a készülék javítási státuszáról, tehát ha javítható és ha hosszú időt vesz igénybe akkor annak mi az oka, ill. ha nem javítható akkor mi miatt ...

    Gondoltam leírom, hátha valakinek jól jön majd :U

    De valszeg nem fog az üzlet ez alapján eljárni, szal majd a további intézkedések lépéseit is rögzítem itt :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés