- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8150 üzenetére
Akkor ha jól sejtem a McLaren, a Force India és a Sauber kb. hasonló tengelytávval rendelkezik. Ergo mindhárom limuzin.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #8152 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8151 üzenetére
Úgy néz ki, hogy a Force a hosszabb tengelytávúak közé sorolható. De a McLaren limot nem übereli, a Sauber se. De a pletykák szerint a McLaren többféle tengelytávot fog használni, a Mercedes meg módosítani fog a felfüggesztésen és emiatt a tengelytáv is módosulhat.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #8154 üzenetére
Bocsi ha volt már, de a Red Bull-é milyen?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
A Red Bull közepes, kb. a Williams és Toro szegmens.
Ferrari, Force, Sauber felső-közép, McLaren überalles.
A Virgint még csak egy relatíve kisebb képen mértem, de hamarosan megnézem 4000+ pixeles képeken. Első mérésre egy alsó-középnek adta magát. A Lotus rövidnek ígérkezik, Merci, Renault közel egyforma relatíve rövidek, de a Virgin, Lotus is melléjük sorolódhat. Ezek az autók kb. 5 centis tartományban is lehetnek, ezen belül meg lehetetlen tovább pontosítani biztosra, mert a mérési szórások és leképezési torzítások is adhatnak ekkora eltérést, ergo mérésről-mérésre más a sorrend, ezért inkább a jól elkülöníthető csoportokat határolom be. Kicsi, közép, felső-közép, überalles.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Szerintem arra utalt, hogy nem az 'illusztráción' történt a mérés, ami igaz is. Nálam meg megvannak a nagy képek mérési értékei és sejtem, hogy melyik autó melyik rossz irányba torzult az átméretezés és kicsinyítés folytán.
Pl. egy jegyzettöredék a Red Bullról: rbr 368-369 3504-ről 3280px-re (345/368,5×3504), [...] fwr203@3280 216@3504 3277-re méretezendő (fwr202/216×3504px)
A Red Bull képet először a szárnyak mérése után 3504px-ről 3280px-re vettem, de nem voltam vele elégedett, mert 1 pixel differenciát adott az abroncsokon, ezért végül 3277-re lett átméretezve.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8161 üzenetére
Köszi a munkát
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Milyen 10%???
Ha a csapatok nem lettek volna a költségcsökkentés ellen, akkor a Ferrari pl. a mai napig a Fiorano-i pályáján körözne vígan.
A kiscsapatok meg fejleszthetnének saját motort-váltót..stb.Mosley 'munkásságát' már egyszer összeszedtem neked:[link]
pár kiemelésre érdemes részlet:
-2006 májusában végül egyezségre jutottak Ecclestone-nal, aki ekkor már nem saját magát, hanem új főnökeit, a Forma-1 cégcsoportot részben hitelből felvásárló magántőke-befektető társaságot, a CVC Capital Partners-t képviselte.
-A nyilatkozatból kiderül: a csapatok frusztrációjában közrejátszik, hogy az F-1 sportoldalát felügyelő FIA a pénzügyi válságra hivatkozva drasztikus megszorításokat akar rájuk erőltetni. Főleg az egységes motorok bevezetésének terve csapta ki a biztosítékot náluk, amire válaszul a Toyota és a Ferrari is kilátásba helyezte, hogy búcsút int a világbajnokságnak.
-Csakhogy eközben egyre több versenyt rendeznek Európán kívüli, egzotikus helyszíneken, ami nyilvánvalóan feltornázza a szállítási költségeket. "Borzasztóan magasak a logisztikai kiadások" - panaszkodott egy névtelen forrás a FOTA részéről. - "Régen 12 verseny volt egy szezonban, majd maximum 17. A futamok 80 százaléka Európában volt, most pedig lassan Ázsiában lesz a 80 százalékuk, ami sokkal nagyobb költségbe veri a csapatokat."Ez azonban ördögi kör, hiszen a Forma-1 jogtulajdonosai éppen a feltörekvő piacokon realizálhatják a legnagyobb bevételt. Bahrein például évi 45 millió dollárt fizet, hogy nagydíjat rendezhessen, Malajzia és Kína negyvenet, Törökország pedig harmincat. Jól jön ez, amikor megérkezik a csekk a havi törlesztőrészletről.
és végül:
Az F-1 cégcsoport adósságállománya mintegy 5 milliárd dollárra rúg, de ebből 2.6 milliárd adómegtakarítást szolgáló belső adósság, csak 2.4 milliárd a tényleges. A futamidő a legtöbb hitel esetében 2014-ben jár le, ezért a CVC-nél nyugodtan szemlélik az eseményeket.
"Nagy játéktér áll a rendelkezésünkre. A bevételeinknek 400 millió dollárral kellene visszaesniük ahhoz, hogy érezni kezdjük a nyomást a bankok részéről" - árulta el Nick Clarry, a befektetési alap igazgatója. Hozzátette: ennek egyelőre nyoma sincs, az F-1 a kibontakozó válság ellenére 40 százalékkal növelte bevételeit 2008-ban, 1.3 milliárd dollárra.
Ez az egész csak a pénzről szól, a birtokolt jogokról, ami kiterjed a névhasználati, pálya szerződések, médiaszerződések jogaira...stb
Ezért van nappali fénybe kivilágított pálya, vagy 30ezres nézőközönséggel bíró helyszín..
Mosley mint az F1 jóakarója???!
Nem lehet már őket megfogni.
..csak logikusan gondolj bele, ki az a 'ülye aki kiad 100 évre a kezéből médiajogokat?? Még ha teljesen hozzánemértő is..akkor sem muszáj.(de egyébként Mosley jogi szakértő). -
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #8152 üzenetére
Azért remélem ott lesznek a rajtnál!
-
Honey Bátyó
csendes tag
Lassan megint kezdenek körözgetni a srácok...
Egyelőre még nem esik.
Angol fordítás olcsón, igényesen és gyorsan! Just call me - this is not a joke!
-
Male
nagyúr
válasz Honey Bátyó #8167 üzenetére
...de már megvan a második piros zászló...
-
JJános
addikt
Mercedes rajongóknak egy video. [link]
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
-
P00By
nagyúr
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #8173 üzenetére
Az AF szépen belőtte rajta a csigát
Ezen lett a legjobb -
hunnylander
őstag
Tesztnapló (hosszabb etapok köridő listái, még bővülni fog)
www.HunnyF1.com
-
Bubu79
addikt
válasz Oliverda #8176 üzenetére
Mi az a szellemautó a jobb alsó sarokban, ami pont szembe jön?
Nappali fény
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
BITBOYS
addikt
válasz Oliverda #8176 üzenetére
Minden kocsit el kell látni kers állapotjelző lámpával, ami zölden világít ha lekapcsolt.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8176 üzenetére
Ez valami újítás lesz, mert a Lotus videóban is megfigyelhető. Villogó jelzőfény.
www.HunnyF1.com
-
BITBOYS
addikt
válasz hunnylander #8181 üzenetére
Akkor semmi köze a kers-hez?
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
BITBOYS
addikt
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
BITBOYS
addikt
Küld el pü-ben az eredeti gondolatod
Amúgy már szenesedek, nem problémaAz ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
BITBOYS
addikt
-
hunnylander
őstag
Stints – Jerez II – Day 1: Vettel, Hamilton, Buemi, Massa
A többi pilótákét is beteszem, csak külön bejegyzésekbe, mert hosszúak.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #8194 üzenetére
Szerintem elképzelhető hogy talán ez is az éppen érvényben lévő zászló színét fogja mutatni száraz pálya esetében.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
aesir
veterán
-
tibi666
senior tag
válasz Motion_Blur #8188 üzenetére
majd nézzük meg pár hétvége után. most jóhogy sokan nézték, kíváncsiak voltak, hogy teljesít először.
-
Pá
addikt
Michael Schumacher: “The weather was really changing all the time today which made it difficult to follow our planned programme and to have a clear picture of everyone’s performance. From the laps that we achieved, we have again confirmed the reliability of the car, and from the impressions and data gathered, we can say that the pace and performance looks very good. We have a strong basis to keep up the development this week here in Jerez and next week at the final test in Barcelona.”
Good to hear.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
aesir
veterán
válasz tibi666 #8197 üzenetére
Valamennyire mindenképpen nő tőle a nézettség, mert a Raikkonen-szurkoló autóversenyszeretők tábora akik eddig is néztek ralit is és más sorozatokat is, az nagyon nem egyezik meg a Raikkonen-szurkoló tinédzserekkel akik a Raikkonen szurkolótáborának a zömét adják. Ezek most egy ideig nézni fogják a ralit is, de amikor rájönnek arra, hogy a raliközvetítésekben leginkább az élvonalt mutatják majd a képen, akkor már nem nézik olyan intenzitással a közvetítéseket. Ezzel együtt nyilván valamekkora számban nőni fog a nézettség.
Van saját életem...
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...