- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz simonzé #8648 üzenetére
A Lotus és a Virgin (és esetleg még a másik két új csapat) első éve olyan lesz kb. mint a Super Aguri 2006-os idénye. Az év első felében szerintem a célba érést célozzák meg. Talán az idény végére már odaérhetnek a középmezőny végére némi szerencsével.
7Heads Drago:
Még el sem kezdődött az idény...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Tudja valaki, hogy mekkora idén a csapatok költségvetése?
Esetleg arról is érdekelne info, hogy kinek milyen az infrastruktúrája. Pl dolgozók száma, szélcsatorna, szimulátor egyéb nyalánkságok.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #8639 üzenetére
Nagyon ötletes és nekem tetszett.
-
hunnylander
őstag
Engem is érdekelne, de csak a tavalyi dolgokat tudhatjuk 175 fontért + postaköltség (nemrég jelent meg).
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
A Lada az F1-ben. [link]
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
Jordan: A Stefan GP ott lesz a rajtrácson Bahrain-ben!
„Úgy értesültem, hogy ott lesznek Bahrain-ben Jacques Villeneuve-vel, aki versenyezni fog.” – mondta Eddie Jordan, aki egyúttal hozzátette, a szerbek a Team USF1 helyét kapják majd meg a rajtrácson.
A szerbek nem rendelkeznek érvényes versenyzői engedéllyel, noha a csapat készen áll.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kerjani
aktív tag
kíváncsi leszek, mennyire lesz más hangja így
[ Szerkesztve ]
A siker 2 alapszabálya: 1. soha ne mondj el mindent, amit tudsz! ...
-
Oliverda
félisten
-
#70869248
törölt tag
hát erre muszáj linkelnem egy videót
-...sok minden miatt állat.Kicsit én is bizonytalan vagyok a gumikra gyakorolt hatását babrálgatva...de ő a tervező (a szent tervező) szal csak tudja mit csinál...szarvashibát (mármint amire az egyszőrű ember is gondol) olyat nem feltételezek róla.
Szal lesz ott hő na.. -
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8663 üzenetére
És felltenném a kérdést, hogy Neweyból nem nézed ki, hogy még a szemfülesebbeket is átverte? Mi van, ha az felső kipufogó nem álca, hanem két pár kipufogója van a gépnek, és az alsóra annak fügvényében engedik a szuszt, hogy mennyire kell melegíteni a gumikat? Én helyből így oldanám meg/sőt az elsőkhöz is vezetnék valami hősugárzót/. Ezzel a trükkel hideg időben simán le lehet mosni a pályáról a konkurenciát...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #8664 üzenetére
Egy percig nem mondom hogy ok nélkül csak úgy árakta, és innen kezdve lobogó gumikkal futnak a Red Bull-k
Biztos hogy van oka, futottak is vele tudják mit csinálnak. -
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #8664 üzenetére
Érdekes elgondolás...
-
hunnylander
őstag
Campos -> Hispania Racing
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8667 üzenetére
Hispania-Cosworth?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A motorsportál fórumról 2 komment:
Dévényi Racing Team kellene Tibi bácsival. :-)
Ja, és piros pöttyös lasztikat dobálnának a közönségnek amikor
beérnek a célba!:-D"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8670 üzenetére
Miért?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
Button hozzátette, hogy a folyamatosan csökkenő üzemanyagszint miatt a versenyzőknek nem csupán a gumikat kell majd kímélniük, hanem többet kell állítaniuk az első vezetőszárny dőlésszögét is.
"A tél jó részében nem volt állítható a szárnyunk, ezért elég nehéz dolgunk volt a hosszú etapok során, mert amiatt, ahogyan az autó magas üzemanyagszinttel viselkedik, sokszor kell állítani rajta" - mondta. - "Ezért nagyszerű volt, hogy az utolsó tesztre megkaptuk az állítható szárnyat, mivel sokat játszottunk vele, miközben egyre kevesebb lett a benzin a tankban. Minden etap közben állítottunk rajta. Ez kulcsfontosságú, akárcsak az, hogy az első szárny megbízhatóan működjön." - A5
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8671 üzenetére
Kicsit elszabták a hidraulikus rendszer állóképességét.
BBC, Ted Kravitz: Technical director Nick Wirth admits that there has been a design error on some parts of the hydraulic system. As pretty much everything that makes you stop or go in an F1 car is hydraulically-driven (throttle, gearbox, brakes), it's important to have it indestructible.
Wirth says there will be a fix in place for the first four races while a re-design continues back in the UK.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
"A tél jó részében nem volt állítható a szárnyunk..."
Oszt' mérnem? Nem volt rá büdzsé?
Mondjuk azt nem bánom hogy ismét több feladat hárul majd a pilótára. Ez így van rendjén.
hunnylander:
Ehh... Na majd megoldják remélhetőleg. Az év első fele úgyis szinte csak tesztelés lesz a Lotus-nak, a Virgin-nek meg a Hispánoknak is. Talán Pistáék jobb helyzetben lehetnek hisz ők egy novemberig komolyan fejlesztett cuccot kaphatnak a seggük alá, de majd kiderül.
Nick Wirth esetleg hívja fel Tibibácsit és kívánja azt, hogy egy csapásra javuljon meg a hidraulikus rendszerük.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Pá
addikt
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #8664 üzenetére
Ez tényleg nem lenne rossz ötlet, ha a gumi hőmérsékletének függvényében menne ki alul a hő. Mindent fel kell használni, amit lehet, már 2008 végén is volt olyan hátsó szárny, ami a kipufogóból jött gázt a gumikra terelte valamelyest, lehet ez hatékonyabb.
-
P00By
nagyúr
-
P00By
nagyúr
válasz !Overdose! #8686 üzenetére
Meg az alkalmazottak!
-
puttputt
őstag
Mégiscsak kellett volna az az amerikai F1-várományos nőci.
(Talán Indy-ben próbálgatták, vagy hol, aztán már szerződést is ígért neki az US, de persze csak reklámkampány jelleggel..., semmi komoly.)
Azzal "biztos" be tudtak volna indulni.
(Már önmagában, mint az első női F1... - ha jól emlékszem, nem volt korábban, javítson, aki tud valakit.)[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
hunnylander
őstag
válasz proof88 #8682 üzenetére
Oldalnézetből becsapós a kép, a tömegközéppont magasságának csökkentése és a diffúzor körüli légáramlatok javítása lehet a cél a dologgal. A 'felső' egyáltalán nem működhet, merthogy csak egy matrica.
A Red Bull egyáltalán nem szorul ilyen gumimelegítésre, idén meg végképp nem. Hátulnézetből már látszik, hogy jóval bentebb van.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #8690 üzenetére
Nemrég kipakolt egy alkalmazott, és szerinte könnyen sikerülhetett is volna, jobb vezetéssel. Pl. Anderson mindent maga akart jóváhagyni, ezért a tervezési és gyártási folyamat lelassult és decemberben már nyilvánvaló lett, hogy hatalmas késésben vannak az autó megépítésével, de Anderson állítólag még menetrendet sem csinált, amihez tartani akarta volna magát.
Stefanovic elmondta, hogy a YouTube krőzus Chad Hurley nyitott volt a csapatok egyesítésére, de a US F1 fejesek ezt is blokkolták, pedig ezzel nagyon sok munkahelyet meg lehetett volna menteni. A Stefannál is kevesen dolgoznak, meg a US F1-nál is kevesen dolgoztak. De a büszkeség; Andersonék a saját autójukat akarták megépíteni, ezért kérték először 4 futam halasztását, aztán meg 1 év halasztást a nevezés megtartásával. De pénz nélkül ez is kivitelezhetetlen lesz/lett, márpedig ki akarná dobálni a milliókat egy ennyire bizonytalan és problémás projektbe.
Scott Bennett és társait nagyon sajnálom és mindenkit aki keményen dolgozott.
www.HunnyF1.com
-
7Heads Drago
veterán
válasz venember83 #8650 üzenetére
Csak eddig MS egyet jelentet a Ferrarival. És nem kellet választani.
Oliverda: Ez az. És van olyan csapat ami még aszfaltot sem látott. És lehet hogy nem is fog. Kell ennél nagyobb botrány...[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Sőt ahogy láttom 1 már bukott is. És lehet hogy nem az utolsó...
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
venember83
nagyúr
válasz 7Heads Drago #8692 üzenetére
Igen, egyet jelentett, de nem volt ez mindig így, ezért nem árt megkülönböztetni a két rajongói csoportot.
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #8692 üzenetére
Borzasztó. Erről szól az F1, ez ilyen. Száguldó cirkusz. Ha ennyire zavarnak ezek a dolgok akkor ne nézd, ne kövesd.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
decibel
aktív tag
Erről a múviról rögtön Schumira asszociáltam, remélem az öreg elkeni a pelenkások száját és nem úgy végződik a dolog mint a filmben.
"you are a monkey poo-poo"
-
Peat;)
veterán
"Ez olyan igazi mai amerikai történet, légvérat építenek, összehazudják a világot, majd amikor összeomlik akkor gerinctelenül lelépnek."
Ha az utolsó "lelépnek" szót "mutogatnak" szóra cseréljük akkor meg a válságra is áll a dolog. Obama bácsi meg megmondta tavaly, hogy vigyázni kell az ilyen labilis országokkal mint a miénk.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8691 üzenetére
Anderson bekaphassa. Remélem Pistáék legalább így lehetőséget kapnak.
Amúgy megmondóember Webber-nek most igaza van részben. Az FIA-nak meg megint el kellene gondolkoznia, hogy milyen szabályokat hozott. Amennyiben az általam feljebb említett, "ha nincs olyan autód 1 hónappal a rajt előtt amivel tesztelni lehet akkor szevasz" szabályt meghozták volna amikor felvették az új csapatokat, akkor most nem lenne ilyen helyzet. Pityuék talán már túl lennének a portimao-i teszten is...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Holnap teszi közzé az FIA a végleges nevezési listát. Mennyi esélyt lehet adni a Pityu GP-nek?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Robot fűnyírók
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Diablo IV
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080