- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7750 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy tavaly átlag kb mekkorák voltak a tengelytávok?
Csak referenciának.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7752 üzenetére
Csak miattam ne számolgasd, azt hittem van konyhakészen erre pár adatod.
Vagy ha mégis nem kell tök pontosan, csak nagyjából.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
JJános
addikt
A Lotusról van itt egy hír. Beröffentették az ótót. [link]
DE nem hiszem, hogy a kép az ótójukat mutatja, mert az inkább egy indycar.
2007-05-06 óta itt!
-
zolynet
addikt
eurosport2-n van egy kis GP2
29/33, még az elejénLife is too short to stay stock!
-
félisten
Hali!
Eleg sok a hsz, nincs valami jo kis video a schumirol?
-
Vigneau
félisten
Azaz, 1988-ban volt Piquet csapattársa. Jött a Lotushoz a Honda motorral együtt. Meglátszik, a Lotus akkor már meg volt szorulva, a McLarennél azonban nem kellett japán pilótát alkalmazni, bőven megelégedtek a Prost-Senna duóval.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #7741 üzenetére
Kimi. Video. Jól nyomja. [link]
Ha még nem volt.2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7754 üzenetére
Tehát akkor az idei Merci akár még kisebb is lehet, mint a tavalyi autók?
Érdekes.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Xirtam
veterán
Amúgy, lehet hülyeséget írok, de nemtudták volna máskép megoldani a tartály nagyobbítást?! Mert most végülis hozzáadtak +10cm a tartályhoz úgye hoszabb/szélesebb lett.
Na most pl máshova a tank egy részét nem tudták volna tenni, hogy megmaradjon a (normális) tengelytáv? Vagy akkor nem lett volna elég biztonságos az autó? Végülis végigondolva ha oldalfalba tették volna és koccanás van lehet hamarabb berobbant volna...
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7754 üzenetére
Tényleg még szezon előtt voltak olyan elborult elképzelések, hogy több kis tankot helyeznének el a kocsiban és szivattyúkkal helyezgetnék át a benzint bennük, ahogy fogy a nafta hogy mindig optimális legyen a súlyeloszlás.
Arról van infod, hogy esetleg valamelyik csapat kisérletezget ilyesmivel?
Nekem túl bonyolultnak hangzik a várható előnyökhöz képest, de hát what do I know.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
Nem teljesen elborult elképzelés, mert szakember mondta, de nem több kis tankról volt szó, hanem a tankon belüli (lötyögésgátló) felosztás közötti szivattyúzgatásról.
>>Rouelle úgy hiszi, hogy néhány leleményes mérnök csábítást fog érezni arra, hogy változtassa az üzemanyag helyét a verseny folyamán.
“A tankban elhelyezett gumitartály 9 akadályozó szeleppel van ellátva azért, hogy féken tartsa az üzemanyagot a nagymértékű lötyögéstől, miközben az autó a pályán száguldozik.”
“Azonban ezeket a szelepeket könnyen lehet futtatni elektromos szivattyúkként, amelyek áthelyeznék az üzemanyagot előre-hátra a tankban dinamikusan módosítani a súlyelosztást és ezzel megváltoztatni a kezelhetőségi karakterisztikát, ahogyan a repülőgépek pilótái is teszik a repülés folyamán.”<< (teljes cikk)
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7771 üzenetére
Magukhoz képest lehet, hogy nőttek de még mindig kisebbek mint a tavalyi ferka pl.
Érdekes, hogy ekkora különbségek vannak idén, azt hiszem valaki nagyon mellényúlt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
A Mercedes nagyon konzervatívan állt az új autóhoz. Úgy gondolják, gondolhatták, hogy a lehető legkevesebbet kell az autón változtatni és jó lesz 2010-re is.
A McLarennél is lehetnek problémák, de az autó 'kecsesebb'. Így ha futóműgeometria-módosítással csökkentik a tengelytávot, a kiváló aero mellé nyerhetnek szükséges mechanikai és 'low speed' agilitást. De, ha ehhez hasonlóan a Mercedes meg növeli a tengelytávot, attól még az autó tömzsi marad, annak aerodinamikai hátrányaival együtt. De még ez esetben is esélyes, hogy nem lesz az egész évük szenvedés, hanem egy érdekes fluktuálódás lesz az erőviszonyokban pályáról-pályára. Nem tudom megmondani, hogy összességében ki könyvelhet el több jó eredményt; a high speed kiválóság vagy a low speed kiválóság. Egy jó pilótával az autó gyengéi ellenére is lehet majd elérni jó eredményt.
Érdekes lesz pl. a vegyesebb jellemzőjű pályákon; a Mercedes és a Renault a lassab kanyarokban gyűjthet előnyöket az uszályok meg a gyors kanyarokban. Aztán lehet, hogy közel ugyanolyan köridőkre lyukadnak ki.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7775 üzenetére
Az Atlason sokkal határozottabban fogalmaztál.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
Igen, mert angolul rövidebbeket fogalmazok, és tömören kifejezve, rossz koncepciónak érzem a W01-et (és egyáltalán nem azért, mert ezt szeretném). De az itt leírtak is megvannak már régóta a fejemben, csak onnan kimaradt, elnagyolt tippekhez nem fontos.
Az F1-es diskurzus unalmas, ha az ember mindig csak azt mondja, hogy vagy ez lesz vagy az lesz, nem tudom. Ha az ember már annyira belemélyedt a technikai dolgokba, mint én, az néha vegye a bátorságot, hogy bizonyos dolgokat megpróbál eltrafálni. De nem pusztán megérzések alapján, hanem azon ismeretek alapján, amit már megszerzett.
www.HunnyF1.com
-
Xirtam
veterán
Jaj srácok ez a sok spekuláció. Lenne már futam
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7775 üzenetére
"A Mercedes nagyon konzervatívan állt az új autóhoz."
Mintha tavaly a McLaren-nél is hasonló lett volna a helyzet...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #7779 üzenetére
Igen, és tudjuk a végét, mármint az elejét.
Szerintem Brackley hagyná a fenébe ezt az évet és szokás szerint átcsoportosítaná a fejlesztési forrásokat 2011-re, ha kiderül, hogy az autó rossz koncepció.
A W01-re is elég hamar fordították rá a fókuszt, de mégsem látszik meg rajta. Túl óvatosak voltak, mert kiválónak gondolták az alapot, csakhogy egyre ingább kezd kiderülni, hogy papíron kis tollvonás; 'betiltjuk a tankolást', de az autók tervezése szempontjából nagyon is nagy változás.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7780 üzenetére
Ja. Csodálkoztam is amikor Brawn már harmadjára is azt nyilatkozta, hogy szerintem biztosan nem fognak jelentősen átrendeződni az erőviszonyok mert nem változnak jelentősen a szabályok.
"A nem drámai mértékű szabályváltozás miatt kisebb az esély, hogy ez megtörténik, úgyhogy túlzottan nem aggódom emiatt. Bármit csináltál 2008-ban, azt az év végén dobhattad a kukába, a tavalyi fejlesztések közül viszont jó néhány, túlnyomórészt az aerodinamikaiak, idén is felhasználhatók"- elemezte a helyzetet az Autosport-nak a csapatfőnök
Szerintem csak saját magát nyugtatgatta.
Amúgy nem lett volna logikusabb ha a tavalyi és az idei szabályváltoztatásokat egyszerre vezették volna be? (költői kérdés)
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #7780 üzenetére
"egyre ingább kezd kiderülni, hogy papíron kis tollvonás; 'betiltjuk a tankolást', de az autók tervezése szempontjából nagyon is nagy változás" - Mik derültek ki?
-
wildrain
addikt
Szerintem meg ha a nagy tengelytáv a maga kedvező aerodinamikai jellemzőivel annyira előnyös lenne, akkor már tavaly is limuzin hosszúságú giliszta autók köröztek volna.
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #7782 üzenetére
Az, hogy az autók között a vártnál sokkal nagyobb a szórás dizájn-koncepcióban, pedig sokan úgy vélték, hogy nem lesz jelentős változás, az autók mégjobban hasonlítani fognak egymásra, mert adaptálják a sikeres koncepciókat stb.
www.HunnyF1.com
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7785 üzenetére
Jól veszem ki a szavaidból, hogy ez az év még sz@rabb lesz mint a tavalyi? Gondolok itt ÉLMÉNYRE!
-
Xirtam
veterán
Ő netán valakit érdekel gondoltam ide is beírom! úgye a Codamesters csinálja a Formula One 2010 es játékot Xbox/PC + PS3-ra!
Na most ráakatam egy lehetséges megjelenési dátumra ami itt található, úgyanis már fentvan az eladási listán maga a játék. Pedig még semmi infórmációt nem közöltek! [link]
-
-
FuckeR19
senior tag
Szerintem boksz kiállások is jobbak lesznek így. Eddig ha kis bibi volt kerekek feltételével még korrigálhattak mert tankolás tovább tartott. Most viszont kis hibán is sokat bukhatnak.
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #7785 üzenetére
Ezt én egyelőre nem veszem be, de majd meglátjuk pár verseny után.
-
SzalaiG
addikt
válasz gorogdinnye3 #7796 üzenetére
Az szomorú.
-
wildrain
addikt
válasz gorogdinnye3 #7796 üzenetére
Ó, köszönöm. Ha te mondod, akkor máris elhiszem.
-
Male
nagyúr
Piquiet futama... hát igen, Briós szabadlábon, biztos ide is ő üzengetett
/Na jó, Danicával én is ütköznék a helyében, ezt meg tudom érteni /