- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
-
rocket
nagyúr
Schumacher alatt megallt a merci, allitolag hidraulika problema volt.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
stvnppp
senior tag
Van egy fura kérdésem. A Mercinek szabályos a kipufogója? [kép] [kép] Ha jól emlékszem, tavaly ilyenkor a Ferrarit csesztették ugyan emiatt. A motorborításnak teljesen simának kell lennie (semmi szárny), és ebbe tavaly beletartozott a kipufogó 'kéménye' is, vagy itt is volt szabálymódosítás?
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7554 üzenetére
A kintin már más... akkor csak alkottak a stúdióban
A videón egész érdekes a hátsó szárny azokkal a "vezetőkkel".
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #7555 üzenetére
A hátsó meg első szárny nem túl kidolgozott, meg az oldaldoboz sem, viszont az uszony helyetti megoldás meg az orr rész horpasztása a ferrarira hasonlít.
-
hunnylander
őstag
Valencia Testing Top 10 (fotógaléria-lista + kombinált idők)
www.HunnyF1.com
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
Alonso etapjai:
1:12.683
1:12.235
1:12.183
1:12.207
1:12.515
1:12.054
1:12.382
1:12.263
1:12.201
-------------
1:12.600
1:12.302
1:12.133
1:11.985
1:12.122
1:12.133
1:12.240
1:12.000
1:11.669
1:13.205
1:11.625
-------------
1:11.901
1:11.692
1:11.470
1:12.698
1:12.720
1:12.375
1:12.130
1:11.520
1:12.376
1:15.463 -
ronaldo
őstag
válasz Oliverda #7568 üzenetére
De vajon közte volt-e oda nem illő idő. Persze ez már nem derül ki. Nyilván mindenki mást tesztelt, de azért gondolom 1-2 kör erejéig kíváncsi volt mindenki, hogy mit tud az autó maximum az adott pillanatban.
Persze a titkolózás, erőviszonyok manipulálása is érdekes dolog lehet. Viszont itt elég sok a már elgondolás szintjén is más alapokra épülő autó, kérdés hogy mennyire lehet apró dolgokat úgy ellesni a másik autóról, hogy az tényleg hasznos legyen. Gondolom a Mclaren diffúzora egyáltalán nem segítene pl. a TR-n.
-
hunnylander
őstag
A McLaren és a Sauber uszályok!
Persze egyből felmerül, hogy a Sauber szponzorcsalogatózik, meg underweight blabla. Peter Sauber nem ilyen fazon. Mármint az underweight-et kizárnám.
Ha mások is mennek kevesebb üzemanyaggal köröket, akkor a Sauber autók kiváló körei indikátor, hogy nem rossz a technika, sőt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Állítólag még becsülik is egymás üzemanyagmennyiségét a motor hangja alapján. Állítólag.
A motor hangja, elméletileg változhat, a tömegtől függően, márpedig az idei autók nehezebbek, továbbá a légbeömlők is lettek hangolva a jobb fogyasztásért, a kasztnik is újak, 'mint rezonátorok'.
www.HunnyF1.com
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #7573 üzenetére
Ha ezek uszályok, akkor a Toro mi? Az full egybe van hátul építve, feltételezhetően a Red Bull is.
Valami info már arról, melyik motor a legtakarékosabb? -
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #7555 üzenetére
Nagyon baba ez a festés!
-
hunnylander
őstag
A Toro nekem tengelytávra nem tűnik a leghosszabbnak. Persze vizuálisan oldalnézetből 'ő' is uszály, nem egy rövid jellegű autó. Úgy érzem nem lesz valami jó évük. Nagyon alap a diffúzoruk, nagyon a tavalyi kocsi köszön vissza. Elméletileg ez már az ő munkájuk, a Red Bull Technology kizárásával.
Ha nézegetem a Renault-t, annak lehet a legkisebb tankja, alig nagyobbak az oldaldobozai a tavalyihoz képest. A kalkulációk alapján kiemelkedően ők voltak a legjobbak fogyasztásban az elmúlt szezonban, és voltak hírek, hogy tovább tudtak rajta javítani.
www.HunnyF1.com
-
-Mike-
addikt
Ezekből a lámpákból még rossz is kisülhet, vigyázni vele! -)
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #7581 üzenetére
Az megszokott volt, hogy Alonso 1 körrel később ment a boxba mint az előzetes kalkuláció alapján várták volna. A Red Bull meg autót is tud építeni, de náluk én mégsem láttam tavaly Alonso féle meglepetés kiállásokat, ők általában akkor jöttek mint amikor várták .
A Mercedes nekem nem tűnik meggyőzőnek, tavaly sem fogták vissza magukat és mint kiderült nem a szponzorhajkurászás miatt csapattak. Biztos ott lesznek elöl, de úgy néz ki nem biztos hogy legelöl...
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7581 üzenetére
Amennyiben tényleg a Renault lesz a fogyasztáskirály akkor az RB nagyot tarolhat. Kisebb tank->mégjobb aero lehetősége->könnyebb autó a versenyen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Iron Funeral #7584 üzenetére
Szerinted a jobb oldalra kilógó vezetéket kifogja, egy elektronika? Lesz emberi beavatkozás, de jobban tennék, ha átlógatnák Rossnak a pitwallra.-)
-
hunnylander
őstag
Nekem alulfejlesztettnek tűnik a Merci W01, és ezt Brawn nyilatkozatai is alátámasztották. Összekaphatják még magukat Bahreinig, de necces, hogy közel egyformán 'kapják össze' magukat a rivális csapatok is és maradnak ott az erősorrendben, ahol most vannak; középmezőny.
A Ferrari favorittá tette magát az első teszt alapján, papíron (a B autó pletykákat dobhatjuk a kukába, az inkább a nagy Euro-update-re utalhat), a McLarent nem tudom hova tenni (Lewis tegnapi 'nem szeretnéd tudni, hogy hányasra osztályozom' válasza miatt is és a mai nap miatt is). A Sauber sötét ló, legrosszabb esetben is erős középmezőny. A Wlliams se az igazi még (de látok bennük potenciált), a Renault mintha ott folytatná, ahol tavaly abbahagyta, Toro dettó.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
Oliverda
félisten
Jobban belegondolva azért lehetnek majd itt kavarodások. Az időmérőre ugye elég lesz minimálisat tankolni tehát ott valszeg nem lesz túl nagy súlykülönbség az autók között, így akkor majd csak tisztán az autó és a pilóta képességein fog múlni a rajthely. Viszont a versenyre feltankolt autók között már lehetnek jelentősebb súlybeli eltérések, aminek következtében, az időmérőn esetleg jobban szereplő versenyző majd szépen visszaeshet* és vica verza.
*Már ha a szóbanforgó versenyző autója többet fogyaszt (ergo nehezebb) mint azoké akik mögüle rajtolnak.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
grovani
csendes tag
Szerintem Mclaren is abbahagyhatta volna a fejlesztést Magyar Nagydíj körül mivel ök se egy olyan csapat akit egy 3. vb hely lázba hoz. Lehet kicsit elörébb lennének most..bár sose lehet tudni milyen meglepetést tudnak okozni De örülök hogy teszten elég jónak tünnek a ferrarik. ( igen tudom ez nem jelenti azt hogy tényleg jók)
..a lehetetlen csupán csak egy szó...
-
Pilács
senior tag
válasz Iron Funeral #7589 üzenetére
Na látod, nincs kit elütni Sajnos még 1 izgalom kieshet a listáról... se gyújtogatás, sem hogy elütnek valakit már látom milyen unalmasak lesznek a boxkiállások... ráadásul nem lehet a kerékre "légterelő elemet" felszerelni, pedig az is hozta az izgalmakat, mikor nem ment fel stb stb stb... lassan ott tartunk, hogy ráálnak egy szerkezetre, ami pillanatok alatt lecseréli a kerekeket, sőtt még meg is löki a kocsit, ne hogy lefulladjon
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #7590 üzenetére
Igen, ez egy érdekes faktornak ígérkezik. Előfordulhat pl. hogy Pedróék jó helyekre kvalifikálják magukat, aztán meg útban lesznek a könnyebb autók számára. Ha a Stefan GP indulási jogot kap, ők is esélyesek ilyesmire, az autó Toyota evolúció (jó lehet aerodinamikailag, ott van náluk a nagytudású 'Tom Hanks' is, főszerepet játszik ), de motor szinten vannak hiányosságai és azt már nem is nagyon fejleszthették a Toyota kiszállása után; át is lenne matricázva 'Stefan' motornak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7593 üzenetére
Stefan motor. OMG. Amúgy az ott Tom Hanks mögött/mellett Phil Adey.
Philip Adey : born on May 31st, 1962, he is aerodynamicist, project engineer then head of the engineering programme at McLaren (F1) from 1990 till 2006.
The aerodynamic work was conducted by Henri Durand, the head of the company's aerodynamics, although project aerodynamicists on the MP4-12 were Phil Adey and Peter Prodromou.
Amúgy van két hsz a blogon ami nem jelent meg. Azokat jóvá kell hagyni vagy rájött a rendszer hogy valójában az makróvirus?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #7594 üzenetére
Komoly szakik, Zoran nem kispályázik. Igen, Engine: Stefan RG-01.
Előkotortam és engedélyeztem, már megjelentek. Van egy Akismet nevű alkalmazás a WordPress spamfilter rendszerében, az nyelte le. Akismet has protected your site from 507 spam comments already, ennyi spam kommentet kapott a blog, nagyrésze rulett-tipp-hülyeség. Elméletileg akit egyszer engedélyezek, annak a kommentjeit békén hagyja a rendszer, persze lehetnek bizonyos elvek, ami alapján ettől eltér.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7596 üzenetére
Jaja. Állítólag meg akarja venni a Dallara által legyártott sasszékat is, hogy ezzel biztosan ellehetetlenítse a Campos rajthozállását. Mondjuk ebben már szvsz Börni keze is legalább könyékig benne van.
Amúgy ha jól rémlik (ők is) beperelték anno az FIA-t a Cosworth only opció miatt. Már biztos akkor is Stefan motorokról álmodozott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Azt tudja valaki amúgy, hogy a Merci miért megy tavalyi(nak látszó) diffivel és szárnnyal?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
mh197
senior tag
Most néztem egy videót Schumi ferrári piros ruhában Merci -vel, az se semmi összeállítás...
Kíváncsi leszek, hogy a Mclaren-nél mit fog elérni idén. Tud vezetni a csóka, de 40 körül már necces azért a forma-1...
Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...