Aktív témák

  • Nowhereman

    őstag

    válasz hunnylander #10111 üzenetére

    Annyiban van igaza börninek, hogy semmi értelme lenne minden verseny után módosítani a szabályokat. Az meg egyenesen gyengeelméjűség, hogy a kötelező 2-3-4-5-6 kerékcserével több lesz az adok kapok a pályán.
    Lenne már egy kérdésem a szakértőkhöz? Hogy akarnak előzést, amikor követni sem lehet 1-2 körnél tovább? A nagy 80-as években simán 10-20 körön keresztül ment a 5-ös szerelvényekben való autózás is, az adok-kapok mellett.
    Nem kéne megengedni a fékhűtőnyílások automatikus szabályozását? Mert ugye ha egyedül szaladáshoz tervezik, akkor célkövetőben túlmelegszik, ha követőre van hangolva. Persze volt valami kretén, aki a lassítás címszó alatt kitiltotta...
    A gumikkal sem az a baj, hogy túl strapabírók, hanem hogy könnyen túlmelegednek, akárcsak a fékek. Olyan abroncsok kellenek amelyek bírják a vonatozást is. Aztán meg lehet nyugodtan a sunyiba küldeni az idétlen kötelező gumicserét...

    Aesir, Male: légszűrőt pucoltatok már? Mert nem a kvarcszemcsék mennek át a gyengébb szűrőn, hanem a rájuk tapadó finom por. Én sajnos elég sok rossz légszűrő miatt dohogós motort hallottam már.

    Utánam a kondenzcsik!

Aktív témák