Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzolika

    aktív tag

    Szerintem is maximálisan korrekt hozzáállás. Más cég azt mondta volna pl:
    - user error, rosszul szerelted fel
    - a futárcég miatt sérült, náluk reklamálj
    - nincs semmi baja, hőfok rendben, tehát jól hűt
    Kevés cég van, aki a vásárlók érdekeit is nézi, nemcsak a maximális hasznot. Igen, drágák a hűtőik. De ezért minőséget kapsz és mint látjuk korrekt supportot akkor is, ha valami félremegy. Ja és az új foglalatokhoz ingyen lefogatót adnak, hogy tovább tudd használni. Nem a szokásos Intel hozzáállás: új proci, új foglalat = alaplap csere, hűtő csere, ram csere. Nem a dobd ki és vegyél ebből is évente újat, hogy megint lehúzzunk, hanem amit egyszer megvettél, azt sokáig tudod használni.

Új hozzászólás Aktív témák