- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Minden ami HTPC, legyen akár hardveres akár szoftveres kérdés!
Új hozzászólás Aktív témák
-
anti22
tag
Sziasztok.Még teljesen kezdő vagyok a dologban,de nagyon beizgultam erre a htpc dologra.Igazából nekem nem csak media lejátszására kell majd a gép hanem netezésre,konvertálásra,dvd irásra,nyomtatásra,játékra is.Tehát meg kell hogy maradjanak a hagyományos pc funkciók.Amit eddig olvastam a hardware igényekről egy ilyen szerkezetnél az nekem nagyon kevés és lassú.Úgyhogy én a jelenlegi konfigomat szeretném átültetni egy dögös htpc házba.
alaplap: gigabyte ep45 extreme
cpu :intel e8500
ram :ddr2 geil evo one 4x1gb 1066mhz
psu :gigabyte 720w superb
vga :gigabyte hd5770 referencia hűtős
hdd1 :western digital 150gb velociraptor 10.000 rpm
hdd2 :samsung 1 Tb 5400rpm
sound :cretive x-fi titanium pci-e
cpu cooler:scythe big shuriken
chipset :thermaright hr-05
mosfet :thetmalright hr-09s
odd :ld gh22ns30
Tudom kicsit combosnak tűnik egy htpc-ez a hardver.Igazából játékra épitettem de már szinte nem is játszom.Inkább zene,videó(bluray,divx vegyesen) meg internetre és letöltésre használom.De alkalmanként játék,dvd irás,office programok is használatban vannak.Üdv:Anti
-
anti22
tag