Új hozzászólás Aktív témák
-
-
titán
Az ilyen ágakat nem hozzák-viszik sehova. Ahhoz helyi erők kellenének, aminek semmi nyoma. Nulla a befektetési hajlandóság ilyen iparágakba.
Én az évtizedek alatt annyi innovatív technológia bevezetésével küzdöttem, hogy herótom van az összes befektetési alapkezelőtől.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gorbep
senior tag
Azért már megint a rossz telefon... egyedül nem dolgozhat, csak szakképesítéssel dolgozó személy felügyeletével.... aki tartja a hátát, ha valamit rosszul csinál, és nem ellenőrizte le, nem javította ki...
Aki kóklerrel szereltet, az most is azt tenné (teszi)... ha látnád milyen szereléseket látunk...
Sajnos nincs elég szakember... és egy felügyelt tanonc is jobb annál, mintha senki se csinálja meg...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
cOxeR
Ármester
Én mikor volta Bnro-ban, akkor Pozsony - Malacka - Jókút irányba mentem, több MOL töltő is volt, 3 töltéssel mentem, oda is vissza is. Vissza a háború kitörése miatt ingyen Ionity volt így útbeejtettem egy szlovák szerpentines részt (Pernek-Csukárd) és Szenc előtt töltöttem egyet ingyen. Magán úton voltam nem siettem sehova, főleg belefért a nézelődés. Cseheknél ingyenes a pálya elektromos autóval (sőt voltam olyan mélygarázsban ahol a parkolási díjban benne volt az ingyenes töltés), így azt is megspóroltam. Egy töltővel volt gondom még országon belül... kint egyikkel se. Szálláson volt shucko töltési lehetőség a mélygarázsba szintén ingyen. [kép]
Természetesen jó lenne egy egységesítés, de tudod mi lenne abból is... bár a vége úgy is ez lesz, valaki nagy sápot fog levenni ebből.[ Szerkesztve ]
-
Aha csak audinál 1 évre kell szerződni min. És külön van a nemzetközi és a nemzeti (rgo helyi) tarifálás ahogy most látom. Pont ezért is kérdem hogy melyik gyártónál ez hogy van mert pl ha nekem évente csak 1 hétre kell külföld akkor minek fizetnék havi 20 ojrót csak hogy legyen 1 hétre olcsóbb opcióm?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
almafa42
aktív tag
BMW charging 2000 Ft/hónap, egész Európára érvényes AC és DC töltőkre (pl AC itthon 115 / kWh, Németország 0,36 EUR / kWh), illetve Ionity kiegészítés 4300 / hónap, ezzel 110 / kWh lehet tölteni. Mivel még nincs otthon töltőm így én sokszorosan kihasználom itthon is és külföldön is. Szerintem az alapcsomag utána is marad, az Ionity-t pedig 1-1 hónapra is lehet rendelni, ha jól értem, lehet ezzel élek majd, ha épp külföldre utazunk.
(aztán addigra lehet módosítják a csomagok feltételeit, túl hosszú távra sztem nem érdemes tervezni ezekkel) -
-
cOxeR
Ármester
Más fizetés, sokkal frissebb autó állomány, állami támogatás, ez az arány itthon biztosan nem lesz 10 éven belül se, max a taxisoknak.
Amíg egy fos töltőre úgy kell beverekedned magad egy kisvárosban mai kép [kép] , nagy baj lenne ha drasztikus arány változás következne be.
Nem mellesleg amit napelem területen idehaza művelnek az is egy vicc…[ Szerkesztve ]
-
-
Nem keverem a fogalmakat. Pusztán ellene vagyok annak hogy megvegyenek embereket bármilyen gazdasági haszonnal egy olyan területen amihez ennek semmi köze nem szabadna hogy legyen. Pont ilyen eset a 3 gyerekes adómentesség meg a nők 40 meg csók meg a fiszemfaszom , amúgy btk-s adóelkerülés.
Egy ember van annyira felnőtt hogy tudjon dönteni mit akar.
Jah és Norvégiában , ahogy a többiek írták nem a támogatás volt a java a dolognak hanem az irgalmatlan magasra emelt adó.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Egy ember ha ösztönzők nélkül nem tud dönteni akkor ott valami komoly gond van... Nekem pl senki se fizet hogy a piacos ételt vegyem, magamtól teszem. Nem fizetnek azért hogy válogassam a szemetet , mégis megteszem. De értem amit írsz scak nem értek vele egyet. Ezt úgy szoktam nevezni h a kiszámolós mentalitás - amikor abban a hitben ringatja valaki magát hogy tudatos, csak hát ahhoz soha semmilyen formában nem lesz elegendő információja hogy valóban az legyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
A cigaretta nem tudom hogy jön ide- az egy egyén döntése a saját életét illetően és állításoddal ellentétben senki nem volt rákényszerítve h nem dohányosként szívja. Persze az emberek az együttélés szabályait nem veszik könnyen de ezen az alapon nem látom az alkohol tiltását ami befolyása alatt azért sokkal komolyabb , akár btk-s cselekmények is megvalósulnak...
De visszatérve az EVhez. Oktatás és nevelés. Ha egy fiatal úgy nő fel hogy a szüleitől és a tanáraitól a közös minimum példáját kapja akkor magától is meg tud hozni egy ilyen döntést korrumpálás és kényszerítés nélkül. Ha a toyotának sikerül valami jót alkotnia a hidrogénnel akkor meg az lehet a jó/jobb megoldás - de ahhoz is szükséges lesz egy bizonyos szemlélet váltásra amit csak nyitott és kellően pallérozott elmével lehet megtenni. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nekem is volt láncdohányos kollégám és érdekes módon mi meg tudtuk oldani hogy ez ne okozzon gondot. Pont emiatt írtam amit. De hagyjuk ezt a részét.
Az ev egy szemlélet alapú döntés szerintem. Ebben a pénz természetesen szerepet játszik, de csak annyira mint amennyire az ice megoldásnál. Ahogy terjed majd és ahogy az árazása is alakul a piaci igényekhez mindenkinek lesz lehetősége, pont annyira mint most. Én ott látom ebben a komoly penetrációt amikor az önvezetést végre megengedőbben fogják felhasználni. Akkor az autómegosztás pl nagyon-nagyon sok ember napi problémájára lesz megoldás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Egyetértünk h nem értünk egyet
A családi vállalkozás miatt Japán, Francia, Amerikai, Ír, Dán, Izraeli, Ausztrál - és még sorolhatnám hány náció tagjaival vagyok napi kapcsolatban. Természetesen nem minddel vagyok baráti kapcsolatban de legtöbbjükkel igen. Valóban csak a saját és ismerőseim általam ismert tapasztalatai alapján tudok nyilatkozni felelősen de nem követem el a hibát hogy a szubjektív véleményem kivetítem mindenkire és feltételezem hogy nincs másik csak az.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Füleske
addikt
Mit érveljek, olyanról, amiről nem tudok semmit? Nem várok el semmit senkitől, viszont az előítéletekről, általánosításokról, összemosásokról nem gondolom, hogy több, mint a semmi.
Kínai, elég ennyit tudni? Ez kb. olyan szintű "érv", mint hogy vannak ukrán nácik, tehát minden ukrán náci. (általánosítás)
Mi köze van az elektromos bicikliknek az elektromos autókhoz? (összemosás)
Nem, én prímán elvagyok a Niro - val. Nem azért vettem ezt sem, mert koreai. Tőlem etióp is lehet, ha jobb és/vagy olcsóbb, mint a hasonló kategóriás társai.
Ja, a telefonom kínai. 3+ éves, semmi gondom vele. És jó minőségű.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Igazából 130cal is erősen korlátozottak hosszú távra.
Mi egy időben rendszeresen mentünk ~600 kilométert, egy évben legalább 5x, de volt hogy többször (oda-vissza, úgyhogy valójában 10x). Mostanában ritkábban, de azért előfordul. A jelenlegi autómmal is meg kell állni egyszer, de az tényleg 5 perc.
EVvel ez kábé két megálló, összesen egy óra töltéssel. Azért ez elég szignifikáns különbség.
Nyilván vannak akik megállnak minden fánál (bírom amikor Handrás is előadja hogy hát ők megálltak étteremben, meg mittudomén. Ja, úgy is lehet csak akkor sose érünk oda).
És ez messze nem ritka, itt teljesen hétköznapi hogy nagyszülők, rokonok országon belül laknak 6-700 kilométerre, és akkor nincsenek is messze.
Nyilván majd terjednek a 800 Voltos rendszerek, az segít valamennyire, de egy átlag autóba akkor se fognak 150 KWh-s pakkokat tenni, úgyhogy ezt a békát le kell majd nyelni.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Hja, nem túl szép. Belül kicsit kisebb mint a sajátom, de abban talán elférnénk.
De egy TMY LR is megeszik 20-25 KWh-t 130-nal, a 75ös akkujaval mesz kabe 330-350 kilometert, aztan tolteni kell, fel ora alatt megint 80%-on vagy, azzal mesz megint olyan 250 kilometert, es meg mindig nem vagy a celnal. Durvan 45 perccel ott is szamolni kell.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
Nem egyszerű az tény... mi állandóan valakinek a csatlósa vagyunk ezen nincs mit meglepődni... bele van kódolva a génjeinkbe, nehezen fogjuk ezt levedleni magunkról.
Amúgy elég egy tranzit eu ország, ahova be tudja szállítani, onnantól nyert ügye van... mert eu-n belül meg megy minden mindenfelé, főleg mivel úgy összességében is a szárazföldi logisztika sokkal gyorsabb, talán flottabbul is megy. -
WiZARD
addikt
Pontosan.
Gondolom legújabb Tesla update újdonságát is láttad. Ilyesmiről többiek max álmodnak, ha mernek nagyot álmodni
Predictive Charger Availability
Superchargers now forecast availability and wait time by factoring in the travel time for you and other Tesla vehicles en route, as well as past activity at that Supercharger.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Füleske
addikt
Mert már átengedtük, az elektromos autók terén. Az akkugyártás nagy része kínai. Autót már tudnak gyártani, mind a három nálunk forgalmazott BYD 5 csillagos EURO NCAP törésteszten. 10 év múlva meg csak elektromos autókat lehet itt árulni, az EU gyártók meg jelenleg kb. 85% - ban belső égésűt adnak el.
-
-
titán
Ide tartozik:
"Luxury electric vehicle maker Lucid Group said Tuesday that it delivered 1,457 of its Air sedans to customers in the third quarter"
"The company previously told investors that it expects to produce "over 10,000" vehicles in 2023, guidance it first provided in May and reiterated in August. Through the end of September, Lucid produced 6,037 EVs in 2023"
Élnek, amíg az arab pénz még kitart, aztán ellovagolnak a naplementébe.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
A lucid gyártani nem tud. Minden darabon effektíve veszít. Nem a fejlesztési költséget nem hozza vissza, hanem a termelés nettó veszteséges. Nem kicsit, hanem nagyon. 4x áron adná, még akkor is veszteséges volna a gyártás. A mostani áron nem az értékesítés, hanem a gyártás a problémájuk, egyszerűen nem tudják felfuttatni. Ennyi a pénzért vennék az emberek, ha lenne mit. Te vársz 3 évig, hogy legyen egy olcsó Lucidod (ha még lesz Lucid akkor), vagy veszel egy Teslát 2 hónap múlva? Ha viszont 5x áron kínálnák, hogy legalább a gyártás ne legyen veszteséges, akkor kutyának se kéne. Szóval nem az emberekkel van baj...
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
21 szeptember végén így nyilatkozott a ceo:
"the company was on track to achieve its production target of 20,000 vehicles in 2022 and 50,000 in 2023."Ha 50e darabot tudnának gyártani, akkor sokkal kisebb volna a veszteség egy egy autón. 50e darabot viszont már eladni is nehéz.
Számolni? Igen, azt tudni kéne. De szerinted mennyire tud számolni az, aki augusztusban a közgyűlésen azt nyilatkozta, hogy idén több mint 10e autót fognak gyártani, aztán egy hónap múlva, q3 végén is még csak 6000-nél járnak? Se számolni, se igazat mondani.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
BrandonXXV
aktív tag
Néztem már ezt a BYD tesztet. Ha kitakarjuk az emblémát és nem tudjuk, hogy kínai, akkor egész ügyes autó.
Az egyszeri user nem fog törődni vele, hogy kínai, főleg ha még olcsóbban is jut hozzá, pláne, ha csak mondjuk a dolphint nézi, ami még olcsóbb és elérhetőbb lesz a nagyobb ”tömegeknek” is.
Az sem segít, hogy Handrás lefikázza vele szemben a Teslát. -
WiZARD
addikt
tipikus teslahater HA teszt
Áradozik hogy milyen szép az autó és milyen király, bezzeg a tesla milyen szar.
A Teslában milyen felesleges a hátsó kijelző, de azt már pl nem említi hogy hátsó ülésfűtés nincs a Byd-ban.De végülis megtudni hogy:
-futóműve szar
-nehéz
-sokat fogyaszt
-lassan tölthető
-első csomagtartó kisebb mint M3-ban
-hátsó csomagtartó kisebb mint M3-ban
-belül a kijelző az kb olyan gagyi mint egy aftermarket aliexpresses amit a Teslába tesznek páran
-nagyon szép belül, de nem praktikus, hely sincs, telefon töltő is szarul használható
-a software szar
-navigáció nem tervez töltővel
-a vezetéstámogató rendszer olyan szar, hogy még a gyáriak is azt ajánlják hogy kapcsolja ki a user. Ráadásul minden indulásnál ki kell kapcsolniengem még így egy teslahater szemüvegén keresztül se győzött meg
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
biker
nagyúr
Honnan veszed, hogy veszteséges a kínai gyártás? Mi van, ha tényleg ennyi legyártani egy autót?
A "hagyományos" autók ára tényleg annyi mint gyártják? Miért kerül darabokban egy autó 6x annyiba mint egyben?
Rengeteg kérdés merül fel, amire nem látunk rá, csak valaki ír valamit, és azt teríti, és ha ő mondjuk "autópiaci szakértő" akkor majd eszik a szavait.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
axioma
veterán
Nem figyeltel a cikkre, pedig me'g kulon kiemeltem: usa-ban, a sajat felhajtojan allo [tehat csaladi hazas] autorol beszelunk. Ez innentol csak akkor van az hogy muszaki okokbol nem jon ki, ha nincs eleg delej [amper] egy tesla rovid ejszaka alatt 0-100 toltesere. De a napi hasznalat belemenne, csak az az opcio fel se merul [amugyis megalomanok, mindenbol nagy kell meg sok].
-
biker
nagyúr
az utakba épített "töltősávok" megoldanának temérdek problémát, ha menet közben indukciósan vagy vezeték/sín rendszerrel lehetne tölteni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
Figyelj mar a kontextusra. A cikk azon reszet biraltam, h usa felhajton allo kocsit 'nem tud otthon tolteni' 'muszakilag indokoltan'. Ilyen nincs, hacsak a supercharger telepithetetlenseget ide nem vesszuk.
A lakasban ulok e-autositasarol nem szoltam, csak annyi a lenyeg, h a cikk egyik fele hamis erv, a tobbinek is nehez hinni [kifarolas vs. hatha fekez a konkurrencia...] -
Shadowbull
addikt
A feltörekvő márkáknak mindig ez a problémája. Nincs szerviz, nincs alkatrész, nincs szakember, nincs időpont.
Amúgy aki tud németül, (lehet automatikusan feliratozni angolra, nagyjából jó az is) érdemes megnézni Chris CarManiac BYD tesztjét. A vezetéstámogató rendszerek meg az útvonaltervező fejezet különösen szórakoztató, a töltési idő meg kritikán aluli.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Kroni1
veterán
Ettől? Én is szeretem a BMW-t de nálam már a ping-pong asztal méretű vesékkel végleg elvágták magukat. Ez a design teljesen visszafogott és szerethető ahhoz képest amit az utóbbi években csinálnak. Mondható akár unalmasnak is, tényleg kissé a stellantis irány jut eszembe róla nekem is.
-
Shadowbull
addikt
Én láttam ezt élőben most az IAAn. Szerintem jó lesz az irány. Nyilván egy SUV az másmilyen arányokkal rendelkezik, de a formanyelv az ugyanaz lesz.
Meg aztán az is látható, hogy a tömegeknek szánt típusok visszafogottabbak, a résmodellek az extrémebbek.
Én mondjuk ebben semennyire sem látok PSA-t.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Autós topik
- War Thunder: Ground Forces
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozás topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest