Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz axioma #8781 üzenetére

    "Amig nem volt EV, mindenki a gyorsulassal jott az autoiparban, ki egeszen a marketingig!"

    De már akkor sem a prémiumság fokmérőjeként. A Ferrari F40 egy kultikus autó, elég jól gyorsul, mégis egy kalap kaki nagyon sok szempontból. 170cm magasság felett gyakorlatilag nem lehet benne egyenesen ülni mert leveri a fejet a teteje, a motortértető kitámasztása kb. egy lada szintje, billeg az egész mint egy amatőr sufnituning autón. Ezzel szemben egy Rolls-Royce limuzin eléggé prémium, pedig finoman szólva nem igazán gyorsul jól.

    Könnyen összerakható ez a kérdés, csak meg kell nézni milyen szintű technika és extra lista van a legmodernebb kínaiban vagy akár Teslában, és milyen van egy BMW i7-ben. Persze le lehet ragadni ott, hogy műanyag a lökös -persze vályi, aki teljesen hülye az EV-khez még saját bevallása szerint is, nem képes megérteni, hogy súlycsökkentés miatt műanyag, mert már mi a francért kéne annak acélból lennie amikor teljesen felesleges súly-, szóval le lehet itt ragadni és ignorálni mondjuk egy i7 belső kidolgozását és a rengeteg modern top technológiát ami a műanyag lökös mögött van, csak nem érdemes.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák