Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz cOxeR #3378 üzenetére

    Standard Range

    Ioniq 5-tel azért elég szívás lett volna ez az út. Fogyaszt, mint az állat. Ha meg lassan mész, akkor iszonyú sokáig tart az út. 2500km-en 10km/h különbség 2,5 óra plusz idő. De a 10km/h még kevés. 120 fölött halál. Az 5 óra plusz. És ilyen meleg időben a Ioniq 5 akkuhűtése elvérzik. Az elképzelt 250kW helyett 100-120-et kap, ezért a töltés is sokáig tart. Jópár Ioniq 5-tel töltöttem együtt. Olyan sosem volt, hogy ő később jött és előbb ment. Fordítva viszont általában. Mi jöttünk, mentünk, és ő még mindig ott állt és töltikézett.

    És akkor még nem is beszéltem arról, hogy túl kevés a a standard HPC töltő egy-egy állomáson, Superchargerből van csak elég.

    Azt ki is hagytam, hogy egyszer olyan is volt, hogy Ionityhez álltam meg, de mind foglalt volt. Mivel ugyanott volt ott SuC is (12 állással), így azzal nem volt gond.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák