Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Soma01 #71805 üzenetére

    A problémát nem tudjuk mi megoldani.
    Az 1. pont lehet, hogy megoldás, mert így kell fizetnünk ezután. Én látok is logikát benne, mert sokan nem aktiválják sem az eBay-n, sem a PayPal-n az sms-s belépési védelmet, ezzel a módszerrel "rá van kényszerítve" hogy legalább a fizetés 2 lépcsős legyen, mobilon kelljen engedélyezni és így megelőzhető a "feltörték a fiókom és vásároltak a nevemben" probléma.
    A 2-vel igazad van, az a probléma megkerülés. De azért is írtam ezt: ha sürgős a fizetés.
    A 3. meg az esetek nagyobb %-ában megoldja. Mint írtam, ide be van dolgozva az amit az ügyfélszolgálataik javasoltak.
    Jeleztem, kértem segítséget, válaszoltak.

    Van 4. megoldás is, de az nem igen viszi előre a dolgokat. Megvárni amíg rájönnek a hibára és kijavítják.
    A probléma az, hogy legtöbbünknél normálisan működik, így nehéz megtalálni, hogy kinél miért nem megy a dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák