- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- ASUS routerek
- Amazon
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Synology NAS
- MSI afterburner
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
-
IT café
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
_X10Dead_
aktív tag
A motorok a szárnyak végében vannak. Ugyan elvileg egyenként hozzájuk férsz a gondolák lecsavarozását követően, de a téged érdeklő dolgok felül vannak, így még egy marék csavart ki kell szedni, hogy le tudd venni a ház felső részét is. Csapágyat csak egyet-egyet találsz motoronként, így nem igazán éri meg a macerát, csak ha biztos vagy benne, hogy tele ment szutyokkal és már nem tudod sűrített levegővel kifújatni a koszt.
Ha egyszer szétszeded, látni fogod, hogy nem kell szerelési leírás hozzá, csak egy csavarhúzó. Javítani nem tudod, csak alkatrészek cseréjével, ahhoz meg nem kell leírás, mert minden plug-and-play.
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
mrpet
tag
válasz Zsee75 #31199 üzenetére
Kösz a semmit.
Imádom az olyan felhasználókat, akik segítség helyett inkább gúnyolódnak, lekezelően beszélnek a kezdőkkel. IGENIS BELEFOGOK! Azért is kértem a segítséget, ha van leírás, akkor megtanulom, ennyi. Te is elkezdted valahol nem? Vagy távirányítóval és rotorlapáttal a kezedben születtél meg? -
Szafec
csendes tag
X380-C szárnypróbálgatás:
[link][ Szerkesztve ]
-
kimista
aktív tag
YO.
tegyük fel, hogy van egy nagyobb teljesítményű tápegységem, ami tud 12 voltot és 18 ampert kitolni magából.
A tápegység végén van 4 db kábel, ebből 2 V+, 2 V-. Műszerrel megnéztem, elvileg a 2-2 pár össze van kötve.Kérdésem: lehet-e a tápegységre 2 db aksitöltőt tenni? Az én értelmezésemben leegyszerűsítve a 2 db töltő két fogyasztó párhuzamosan kötve, tökmindegy h mennyi ampert kér egyik-másik, amíg van szufla, nem lesz gond, nem?
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
kimista
aktív tag
válasz Szafec #31207 üzenetére
látom víz fölé még nem vagy elég merész bemenni
Hát igen, a minőségén látszik, h nem egy ócska kamera. viszont nagyon rezeg, túlzottan is, ennnyire nem kellene.. egy 15ezres gimbal sem kotyog ennyire. milyen gimbal? vezérlés rendben van? gumibak? össze vissza mozog, mintha kb 1 tengelyes gimbal lenne.[ Szerkesztve ]
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Minstrel
senior tag
Ehhez hasonló vázzal találkoztatok esetleg? Vagy erről van valami vélemény? [LJI 500-X4] Tavasszal átépíteném a gépet valami ilyesmire, mert szeretnék egy normális 3 tengelyes gimbalt és a tbs alakra már nem akarom rágányolni. Tudom vannak a nagy Tarot vázak, de nem akarok valami 3-4 kilós szörnyet és nem akarok DJI karos gépet se.
-
_X10Dead_
aktív tag
Ne sértődj meg Zsee reakcióján, mindjárt látni fogod, hogy tényleg gáz volt a kérdés. Először én is ilyet írtam volna, csak megelőztek
Ezekben a gépekben van összesen egy darab nyák, amire minden integrálva van, ezen kívül vannak még a motorok, meg néhány led, és csókolom. Ez utóbbiak vagy rendes csatlakozóval vannak ellátva, vagy simán rá vannak forrasztva a nyákra. Max összekeverni tudod a drótokat, de ha egyenként bontasz-cserélsz, akkor azzal sem lehet baj.
A kérdéses modell így néz ki belülről.U.I.: A legnagyobb gond az lehet, hogy az összeszerelésnél megvan-e még minden csavar, illetve sikerült-e mindnek helyet találni...
U.I.2.: Az X8-as kezdésnek kicsit nagy. 350mm-es, 600 grammos gép. Jobb lenne valami minivel kezdeni (>250mm, 100 gramm körül).[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
Jackal2
senior tag
válasz _X10Dead_ #31182 üzenetére
Igazából ez rád pont ugyan úgy elmondható, mert te meg nem bírod elviselni, ha nincs igazad és valakinek más a véleménye mint neked.
A Syma X8C HC volt, csak nem írtam oda, de nyilván nem egy altitude hold nélküli géppel próbáltam (ha felmész a blogra, ott a teszt). Tehát ez is releváns, ugyanis pontosan az MJX X102H ellenfele, méretben, árban satöbbi, vagyis a példáim fele "kezdő gép" másik fele meg mondjuk nem (bár ugye a DJI a NAZA M Liteot kezdő hobbystáknak ajánlja a DJI, most lehet ezen vitatkozni, hogy a skálának hány foka van), szóval ez a leosztás eléggé optimális közeli.
A barometrikus szenzorok - bár nem néztem utána a chipek pontos képességeinek - gyaníthatóan ugyan azok a vackok mindegyikben, az hogy melyik kezdő gép vagy sem, az ebből a szempontból mindegy, hogy egy RTF gépbe épített dologról beszélünk vagy egy külön megvett vezérlőről. Szerintem a 6DOF és 10DOF vezérlők közötti 2000 FT-os különbségből nem az derül ki, hogy abban valami űrtechnika van. A NAZA ebből a szempontból természetesen kivétel, mind árban, mind mindenhogy, de ezt írtam is.
Az hogy be tudom-e állítani, az nézőpont kérdése:
- Syma X8HC-ben/MJX X102H-ban nem lehet beállítani ezeket a funkciókat
- A NAZA nem ad lehetőséget állításra (legalábbis az M Liteban nincs ilyen menü), de lehet, hogy van valami trükkös mód, "szerviz" menüből el lehet érni, de én nem tudok róla, de ez legalább jól működött. Ha visszalapozol, akkor azt is láthattad, hogy oda írtam, hogy maga a funkció működik, de ha te nem egy vákuumban próbálod ezt felhasználni, akkor biztosan lesz szélmozgás, tehát egyébként is sodródni fog a gép, vagyis a funkció létjogosultsága kérdőjeleződik meg, ebből a szempontból teljesen lényegtelen, hogy valaki kezdő vagy sem. A különbség ott fog kidomborodni, hogy a kezdő elhiszi amit most itt ide írsz neki és arra fog hagyatkozni, mert nincs tapasztalata és bízni fog a funkcióban, amit minimum fenntartásokkal kell kezelni
- A Naze 32-nél megpróbáltam beállítani, MIUTÁN pár órát olvasgattam a neten, hogy hogyan kellene. Van egy ilyen PID sor, ami erre való, én ezt oda vissza állítgattam a két végpont között, aminek egyik végén a gép szétesős pattogása a másik végén meg a magasság nem tartása található. Ha utána olvasol, nincs értelmes leírás arról, hogy hogyan kellene beállítani ezt a sort, úgy hogy jó legyen, de azt gondolom, ha egy komplett nap szenvedése után nem sikerült, akkor az nem biztos hogy csak az én hibám (pl. ha lenne gyári manual, egy kicsit egyszerűbb lenne). Ez egy ilyen hobby, ezzel nincs is baj, csak ne mondjuk rá azt, hogy ez így jó, de ha te tudsz ilyet, ne fogd vissza magad, linkeld be.Ami a tesztelési metódusaimat illeti, nyilván nem 100%-ban releváns, de az meg nem egy életszerű helyzet, hogy holnap Marika néni bemegy a hobby boltba vesz 5 db altitude hold gépet és ő majd megnézni, neki mi a jó. Soha életemben nem hallottam senkiről, aki így csinálná és relatív kevés dolog van amivel ezt meg tudod tenni (pl. TV, autó stb.), de az tuti nem a multikopterekre igaz. Mivel nincs olyan személy, aki minden gépet le tudna tesztelni, szerintem azt elfogadhatjuk támpontnak, hogy a blogon jelen lévő információ mértékéből adódóan azért van némi rálátásom a dolgokra.
Nem csak én szoktam tesztelni a drónokat, sőt oda is szoktam adni másoknak, pl. barátnőm anyjának, aki soha életében nem repült ilyesmivel, sőt azt sem tudta, hogyan hívják azt, amivel repül. Mégis tudott repülni az XK Detecttel, mert abban GPS alapú pozíciótartás, auto take off és Land van. Na azt hasznos funkciónak tartom és tudod miért? Mert jól működik és biztonságos.
A legutóbbi FPV szemüveget szintén oda adtam másnak, hogy ugyan az-e a véleménye mint nekem. Tökéletes módszer nincsen, de azért igyekszem közelíteni hozzá.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Minstrel #31210 üzenetére
Szia, anno az összeset végignéztem ebben a méretben (is). Ez nem rossz, két neuralgikus pont szokott lenni, egyik a kar, az itt jó, mert karbon cső, nem hajlik és csavarodik, illetve a láb, de az is remek, ezen szépen fel fog feküdni.
Nekem tetszik ez a váz, amivel én szemezek az a(L:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__105950__Dead_Cat_Pro_Quadcopter_with_Mobius_Gimbal_Kit_EU_Warehouse_.html) Dead Cat Pro(/L) a Hobbykingtől, de ez sajna 2 tengelyes gimballal jön.
Az Ogre Mark II egyébként kisebb, 360-as (de bánom már, legalább 380-asat kellett volna venni).
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Zoty4
őstag
Srácok a cicaharc mehetne privátban ?
-
-
Zsee75
tag
Egyáltalán nem gúnyolodásból írtam, és nem voltam lekezelő. Én is kezdő vagyok. Nekem is van syma-m. Nagyjábol ugyanazokat kell lebontani mindegyiknél. Az enyiménél teljesen szét kell szedni az egészet ha bármit is cserélni akarsz. De van amelyiknél pl. egy fogaskerék cseréhez elég csak a végét megbontani. De motorcseréhez szét kell szedni a vezetékek miatt is. Azt hogy Neked milyen van és mit kell bontanod különböző alkatrészek cseréjéhez ezt Neked kell látnod, kell hozzá egy kis műszaki meglátás. Vagy utána lehet nézni a neten. Megeshet hogy forraszanod is kell stb. Pl. találkoztam már olyan syma koppintással amit szinte lehetetlen volt szétszedés után összerakni. De ha az embernek van egy kis műszaki érzéke, látja mihez mit kell szétszedni. Vagy utána lehet nézni mondjuk hol található egy csapágy. Mellesleg én a syma x5höz kaptam leírást aminek a végén ott van a dron robbantott ábrája. Én csak ezért írtam amit írtam. Bocsánat, nem akartalak megbántani.
-
elszabi
tag
A pocsék időre való tekintettel rászántam magam az X1 gyatra világításának kicserélésére. Gondolkodtam LED panelen is, de végül győzött a lustaság és csak újakat pakoltam a régiek helyére. Egyelőre nem füstölt el, amit jó jelnek veszek. Maradt még 96 db a készletben, így lehet, hogy kap pár másik gép is új világítást.
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz Jackal2 #31213 üzenetére
Igen, kemény fejű gyerek vagyok magam is.
Most nyilván nem vagyunk egy véleményen, és beérhettem volna ezzel is, de Te a Tiédet nem véleményként, hanem tényként illetve kinyilatkoztatásként adtad elő.
Mérnök vagy Te is, így ugyan olyan jól tudod, mint én, hogy egy ilyen "érvelést" egyetlen ellenpéldával is meg lehet torpedózni, én pedig pontosan erre utaltam, amikor a Cheersont hoztam fel ellenpéldának.Miután szétszedem az érvelésedet, most jössz azzal, hogy az X8C az igazából X8HC volt. Lehet. De nem ezt írtad, én meg nem megyek fel a blogodra, hogy ellenőrizgessem a szavaidat.
Egy árva baro nyilván nem fogja a gépet pontra rögzíteni. Nem is kell. Elég ha kezelhető sávban tartja a koptert, hogy a pilóta agyának legyen esélye feldolgozni a ráömlő információtengert. Neked nyilván magasabbak az elvárásaid, pláne egy 500-as, olyan gép esetén, amiben a vezérlő modul önmagában többet ér, mint a kezdő első paripája.
Nem a képességeidet fikáztam, mikor a beállítási problémákra utaltam, hanem arra, hogy Te magad állítottad, hogy nem sikerült optimumot találni.Ne kezdj el csúsztatni. Egyrészt, a kezdő az kezdő. Nem kezdő-kezdő, nem kezdő hobbista és nem kezdő profi. Másrészt kifejezetten hangsúlyoztam, hogy ezek a funkciók a legtöbb gépben nem, vagy rosszul működnek. Nekem nincs ilyen gépem, így csak a review-kra tudok hivatkozni, de nekem úgy tűnik, Rajtad kívül szinte mindenki elégedett az X8HC-vel, mert nem vártak el tőle többet, mint amennyit tud. Ugyanez nem mondható el az MJX-ről. CX-33-asom viszont van. NEKEM nem jó, mert késéssel reagál a throttle változásokra és halálra idegesít az LV kezelése is (konkrétan warning helyett kapásbol leszáll, ott, ahol éppen van, mindezt 7.3 V körül). Anyát viszont ezek a dolgok nem zavarják és simán végigrepüli az akkut, lezuhanás nélkül. Kezdőként neki ennyi nem csak, hogy elég, de még sikerélményt is ad. Erről nem kell vitatkoznunk, ez nem az én véleményem, hanem az Ő értékelése.
Újra megkérdőjelezed az egész funkció létjogosultságát, mert nem működik tökéletesen. Hadd sarkítsak én is: ilyen alapon hogy mered a repülést egy FC-re bízni? Nem lenne jobb a négy motorra direktben rákötni egy-egy csatornát és akkor Te magad mondhatnád meg, hogy melyik mennyivel pörögjön? Csak nem arról van szó, hogy neked is szükséged van egy kis segítségre? A giró-t is, a compass-t el lehet cseszni, és bármilyen FC-t félre lehet programozni, nem lenne logikusabb azokat is kidobni?
Megismétlem: Nem mondtam, hogy minden gépben jók ezek a funkciók. Sőt, arra utaltam, hogy a legtöbb esetben rosszak (MJX), vagy fent vannak a feature listán, de mégsem tudja a gép (X250). Azt is mondtam, hogy hülyeség ellen nincs orvosság.
Hogy tudok-e jó gépet? Igen. Cheerson CX-33S. Neked is ismerős a gép, mindketten tudjuk, hogy vannak hibái, de a maga módján jó, csak általában túl van árazva. Nem linkelem, mert nincs értelme. Aki akar, majd rákeres. És tudok másikat is: Syma X8HC. Küldjek linket, vagy elég, ha idézem: "Igazából nem nagyon tudtam belekötni a Syma X8HC-be, pedig szerettem volna." (Igen, korábban valahogy kimaradt a cikk, de most pótoltam...)A tesztelési metódusok / rálátás. Szögezzük le: nagyra értékelem, amit csinálsz, alaposan körüljárod a dolgokat. De ha nem jól teszed fel a kérdést, jó választ sem fogsz kapni. A Te tesztjeid közép-haladóknak szólnak, nem kezdőknek. Arra ott van Q101, aki számunkra már semmi újat nem tud mutatni, de pont azért vezeti a nézettségi listát, mert még nem felejtette el, hogy egy kezdőnek mi a fontos és mi nem.
P.S.:
Ha félreérthető lenne: A magam részéről már egy büdös buznyákot sem fizetnék ezekért a feature-ökért, de kis túlzással azt is elmondhatjuk, hogy nem vagyok kezdő. De ha az elején lett volna értelmes modell emészthető áron, akkor nyilván olyat veszek első gépnek. Nem volt, én meg csöngethettem végig 6 vagy 7 házat, de nem sírok, mert végül meglett az elkóborolt jószág.LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
qqzs
őstag
huu ti aztan gyorsan gepeltek? Egyebkent mar megy a google hangfelismeres desktopon is magyarul ha valakit erdekel
Hajra Alti Hold!!!Nekem ket gepen van es mindketton tokeletesen mukodik CX10WD es JXD 509G
[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
mrrr74
aktív tag
Walkera g-2d gimbalban tudtok segíteni? Vettem egyet,
feltettem a géprehazudok, mert csak rádugtam a tápcsatit, a piros LED villogás után megjön a zöld is.
Eddig jó, mert inicializálta magát. Folyamatosan hallom, hogy kerregnek a motorok, viszont ha bedöntöm, akkor eldől jobbra az egész (nem tud körbefordulni, mert a felső része nem engedni, de sztem lefordulna).
Ez így jó, úgysem dől a gép ennyire? A sima BG-s olcsó gimbal nem kerreg ennyit és nem is akar lefordulni, mással meg nincs tapasztalatom. Valószínű állítani kéne rajta valahogy, mit kéne tennem?https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
qqzs
őstag
válasz mrrr74 #31224 üzenetére
dioda van? anelkul kerreg, plusz mist olvastam valaki tonkrevagta az alaplapot vele ugyhogy ovatosan
na meg kell ra a kamera isYou need a 1N914 diode, and it needs to be in the signal-wire. I think its little black band needs to be on the quad side, but not 100% sure. If it doesn't work that way, you need to flip the diode the other way around.
[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
Teréz Atya
senior tag
Jovan, na, nem kell mindjart mindent mellre szivni. Ezt tanitjak a pornoszinesz-kepzoben is.
Amugy olajozas, kenes, csapagyazas temaban vegigjartam az utam, igaz egy kategoriaval lejjebb. Konkretan szart se segit, kb. mint torott karra a kalciumos kenocs.
A fogaskerekek un. onkeno muanyagbol kene h keszuljenek. Ahogy kopik, ugy keni az attetelt. Elkopik - > csere. A kulonbozo olajoktol csak megtapad a kosz, aztan hamarabb elkopik.
Ha nincs csapagy a tengelyen, csak zsirban fozott persely - > csere zart!!! csapagyra. Ezt sem olajozni, mert kiodja a csapagybol a zsirt. Kis gepeknel amugy ez sem segit, egy 100g-os gepnel, sot a sokkal nagyobb MJX X600-nal sem lattam kulonbseget. Azert ara vigyazz, nehogy valami ubergagyi pontossagut sozzanak rad, mert az a csapagy tobbet art mint hasznal.Brushless motoroknal szinten csak vajakolas az olajozas. Ott vagy a tengely serul vagy a csapagy. Csakis a csere segit. Jo, az olajozas is. Kb 2-3 menetre. Azan ugyanolyan szar mint elotte. Surubb zsirtol meg nem forog ugy a tengely, ugyanugy labonloves.
Jotanacs - nem kell minden vajakolos javasasszonynak hinni, mert cikket irt a termekrol. Evvan, akar Mari neni is irhatna, semmi nem akadalyozza meg ebben.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
mrrr74
aktív tag
Én is tegnap olvastam, meg kérdeztem is párat a sráctól, de Ő dióda nélkül használta. Itt van mellettem 2db, bár nem az 1N914 hanem az 1N4148, de talán ua.
A jelet nem kötöttem még rá csak a tápot. Akkor sem kéne mozogni sztem.
A dán srácot nem tudom hogy tette tönkre a 2. vezérlőjét, arra nem válaszolt, hogy mindhárom vezetéket rádugta-e, vagy csak a szignált.[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Jackal2 #31213 üzenetére
Emmost dirketbe nem off:
A CleanfLight / BetaFlight-nak koztudottan baja van a baro-val, meg ugy az egesz ez-az hold cuccokkal. Ezert forkoltak a CF-et es lett az iNavFlight.
Sajnos ez meg ugy keszul mint a luca szeke. De akik feltettek, azok szeretik, mert sokkal kevesbe hintazik a gepuk altihold-ban. Csak igen sok dologra az a fejlesztok megoldasa, hogy itt source code, forgasd magadnak ujra paraszt. Ami azert nem tul user friendly. En megvarom mig visszaszivarog a CF-be, nincs meg forraskod forgatassal is kedvem vacakolni.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz kimista #31223 üzenetére
Namost kepzeld el, hogy egy arc a JJRC X1 topicban ossza az eszt h a gepnek nincs yaw lag-je. Jaj, emlitetem mar, hogy csak headlessben tud reptetni?
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
qqzs
őstag
válasz mrrr74 #31227 üzenetére
En mar olvastam az is hogy nem mindegy honnan vesszuk a feszt van aki a csatlakozo helyett egybol az akkurol veszi. Nem igaz hogy meg nem talaltak ki mi vagja tonkre azt az alaplapot ha radasul kozos fold van. Valami vedelem van az alaplapon elcseszve, valami kondi vagy dioda vagy valami nem oldja meg , nem nagyon ertek hozza csak azert mar 21ik szd van
Eladó: GTS450
-
mrrr74
aktív tag
Igen, azt ís írták, de akkor honnan vigyek az FPV-re?
Holnap kirepülök 3 akkut gimbal nélkül, aztán bátor leszek és bekötöm a szignált diódával. Bár most úgyis jön a tél, lehet nem kéne piszkálni tavaszig, addig biztos lesz megoldáshttps://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
twine
addikt
válasz Teréz Atya #31226 üzenetére
"olajozás-kenés-csapágyasra hajtás"
Ezt tanítják a pornószínész képzőben?!Bocs de ezt muszáj volt
-
Minstrel
senior tag
válasz Jackal2 #31214 üzenetére
Köszi, jaja nekem is megtetszett a sok cső Mondjuk van még egy [ZD550 ] ez még annyiból jobb, hogy összecsukható, viszont nehezebb 200grammal és a hasán sincsenek csövek, tehát még az is plusz pénz és súly meg kitalálni a jó felfogatást.
Amit először linkeltem arra meg szerintem simán felcsúsztatnám ezt a gimbalt és kész is [Tarot GOPRO 3DⅢ]. Mondjuk a motortartói kicsit gagyinak tűnnek, de szintén Tarotnak vannak jó kismotortartói 16mm csövekre.
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #31228 üzenetére
Beszélgettem RDS Gáborral az iNAV-ról és ő dicsérte. Nem adtam el és még nem szedtem szét a gépet, szóval nem adtam még fel a dolgot. Az is lehet, hogy szoftveres hiba a dolog nyitja, még küzdök, ki akarom hozni belőle a maximumot, aztán ha a maximum sem kielégítő akkor IJ.
Azért szerintem sok olyan arc, mint a Boris B. is home projektként csinálja ezeket, szóval megértem ha a töke tele lesz a fejlesztéssel.
Én egyébként nagyon szívesen grundolnék ilyen céget ha végtelen pénzzel és idővel rendelkeznék és grundolhatnánk ott labort meg mindenfélét és lehetne hardveres, szoftveres részleg. Aztán ha valaki beküldene ötleteket, azokat meg lehetne valósítani.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Minstrel #31234 üzenetére
Huh, ez de jó, ezt eddig nem ismertem. Ennek alul-felül van platnia, az nagy előny, lehet X8-ra építeni, főleg úgy hogy összecsukható. Lehet hogy a 200 gramm anyagban a merevséget szolgálja, ami nem rossz.
A hascső a szabvány gimbal felfogatásához van, szerintem hasznos, de igazad van egy 200 grammos teher az egy majdnem gimbal + kamera súly.
Nem rossz ez a gimbal (bár nincsen vele tapasztalatom).
Milyen motorokkal tervezed? Mert én ezen dilemmázom egy ideje.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Szia, szerintem a forgó rész esetében a kiemelt figyelmet dolog picit túl van tolva. Én ezt végig szenvedtem két MJX X600-nál is, amin ugye 6 motor van, kicseréltem a csúszó csapágyat golyósra, illetve én szilikon olajjal kentem be, ez nekem bevált, nem ragad bele a kosz, szebben járnak a motorok, jobb a hangja, valószínűleg az élettartam is megnő, de úgy is elnyíródnak a fogaskerekek, szóval inkább ott megy szét a cucc.
Nem tudom, hogy a Syma X8C sorozat milyen csapágyakkal szerelt, az MJX X600-nak 6x3x2 mm méretű volt, filléres dolog kicserélni. A csapágyakat a motortengely két végén keresd, egyik közvetlen a propeller alatt, a motorburkolatnál lesz (nem emlékszem a Syma X8HC-n hol volt, mert már megváltam tőle), de általában a motortartó bak külön is bontható.
Ha már szétszeded, érdemes kipucolnia az áttétel mechanikát (a nagy fogaskerék), ezt én benzinnel/alkohollal és fogkefével csináltam, egy dologra figyelj, hogy ne menjen a szemedbe, mert az kellemetlen, már pedig a fogkeféről fröcsögni tud a cucc.
Sok sikert a szereléshez.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Minstrel
senior tag
válasz Jackal2 #31237 üzenetére
Egyelőre kipróbálnám a mostani a klón-TBS-en lévő 900kv Sunnysky motorokkal, lehet nem a legjobb választás, de most is tud 12-14 percet 5200mah 3s akkuval és 1600g körül van az egész, de biztos jobb lenne mondjuk 700kv körül 12-es proppal és 4s akkuval, bár akkor már 2000g körül lenne az összsúly.
-
Jackal2
senior tag
válasz Minstrel #31239 üzenetére
Akarsz váltani 28xx-es motorszériára? Mert én úgy számoltam, hogy még pont nem kell. Ezeket esetleg nézd meg alternatívaként:
- ZTW BW 2216 820KV / 640KV 12-essel
- Quanum 2217 800KV 12-essel
- 2312 450? 6S szintén HK-rólMindegyik nagyon hatékony. Én átállnék 4S-re, mert túl sok az összsúly. Meg lehet célozni a 20 perces repülési időt.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
ot93
senior tag
Hellósztok!
1 nap után sikerült, hogy az egyik motor megszoruljon az Eachine h8 mini-n, ilyenkor mit lehet tenni? Csak a csere vagy van esetleg valami próba a javításra?Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
Teréz Atya
senior tag
Motor csere. Reklamald meg, kapsz egy uj motort. Innen kunyizol valakitol egy folosleges motort es visszaadod amikor megjott a csere.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
ot93
senior tag
válasz Teréz Atya #31244 üzenetére
hát az addig oké, hogy kérek kölcsön, de mivel forrasztom be? ez utólag jutott eszembe, hogy nekem olyan kellett volna, aminek a motort csatlakozóval lehet rádugni... ilyen az xk x100-on kívül mi van max. 15k-ig? igen, ez a h8 mini jóval olcsóbb, de ha drágábban vennék akkor már olyant vennék ...
Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
molnigee
aktív tag
BG-m megszünt az rc50, de van helyette rc200, ami -35% és az alap árakat meg lentebb vitték, így az ef180 ugyanúgy 32K.
Van még ef185 arf 25.. ennyiét megér
Aztán ef185 rtf gps osd ->31K? ez amúgy ilyen rossz gép? mégegyszer 31K-ért rtf gps osd!
walkera rodeo 150 rtf 42K...--> http://dronearena.hu/ <--
-
marciart11
aktív tag
Holnap délelött 10 re kinek van kedve kijönni a Hajógyárira repkedni?
-
nagyúr
válasz marciart11 #31249 üzenetére
Szerintem esni fog az eső, illetve inkább vasárnapot preferálnánk szerintem többen. De ha van FatShark szemüveged kint leszek 10-re!
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic