- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubuntu Linux
- Linux kezdőknek
- Adobe Lightroom topic
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
-
IT café
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Allien
veterán
válasz Allien #20999 üzenetére
De amúgy van kicsit drágábban is! Csak éppen átnevezve:
Ares RC Shadow 240 RTF $89.99, plusz szállítás, ha jól sejtem...
Jobbfajta távval, plusz emelt gumibakkal, de fpv szett nélkül. Viszont érdekes, hogy videóban említik, hogy Water Blaster, Bubble Machine, meg társaik.[ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Jackal2
senior tag
válasz KaiotEch #21000 üzenetére
Jah, csak mi 8000-ért vettük a Nihuit, amikor az XK 250 5.8 FPV 27.000 volt. Szóval úgy egy picit mások az arányok.
XK Detect X380 kamerájáról nem sokat tudtam eddig kideríteni. Lemértem a méreteit, ugyan az mint az SJCAM SJ 4000-é. A gombok és a csatlakozók is ugyan ott vannak, illetve a version numberben ez van:
- SJCAM-SJ4000 N20150602V01Szóval ez minden bizonnyal egy SJ4000 lesz, ami kb. 15-20.000 Ft, annyi hogy nem brandelt tehát a logó nincsen rajta.
Írtam az Rcgroups XK Detect threadbe, ha esetleg más is követné vagy vannak kérdések, amiket nem tettem fel, akkor hajrá. Szépen rájuk megyek és kiszedem belőlük az infókat
Nah közben felvettek az XK Detect Facebook csoportba. Új őrület, 7000mAh Hubsan akksi, elvileg az is belefér (két arc írja, de azért én mérnék helyet is).
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
k5.20
senior tag
Sziasztok,
olvasgatva benneteket, a kérdésem olyan, mintha ha a nagymotor topicban kérdeznék Babettáról, nézzétek el nekem...
U807-m érkezett meg a héten, első játékszerem...lenne.
Összeraktam, ment is, aztán - ha jól emlékszem ettől a pillanattól kezdődött - installáltam rá a saját kameráját.
No azóta valahogy nincs kapcsolat a távirányító, meg a gép között.
Akku feltöltve, ledek világítanak, de hiába minden, mintha nem egy hullámhosszon lennének...
Van-e ötletetek, mit csináljak.
Úgy vettem ki, hogy automatikusan összehangolódnak, de mintha mégsem...
Hiába teszem rá a kamerát - ilyenkor a lábak led-világítása elalszik, a kártyára nem vesz fel semmit...Köszi előre is...ha van drón "totyogó-topic" - irányítsatok oda nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
válasz Jackal2 #21003 üzenetére
Elsőre rá se ismernék. De, kis google képek nézésével asszem megvan:
[link]
Ha jól megnézzük a képet:
az alábbi képen leszeded a matricákat, akkor azért rá ismerni. Tévedtél, NEM heli táv, hanem a "szokásos" V222 V262 V272 V666 V666N RC Quadcopter táv.
Ez a táv ugye sokkal jobb, mint az alap táv, 25 dolcsi a BG-n is...[ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Minstrel #20970 üzenetére
Szerintem oda a parasztvakitos LEDpanel menne. Annak kell 4 channel. En kiprobaltam h milyen, aztan azota a fiok aljan les.
A falcon 180-on csak a vezerlon van LED. Nem karacsonyfat epitek.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
TromF
tag
válasz Teréz Atya #21007 üzenetére
En meg X380-rol H8 minire
Kinabol 9 nap alatt ideertek az akksijaim.[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
tibibi
őstag
válasz Pikachu24 #21011 üzenetére
Mode2 (most jöttem rá ,hogy át lehet állítani egy gombnyomás) de nem azért írtam ,hanem mert szívok már egy hete a gimaballal és csak egy reset kellett volna neki ,mert elállítgatta . Most meg a reset után tökéletes nem jellozik
chris99 jó lett ,de egy pahantommal nem nehéz
[ Szerkesztve ]
-
Arti1
aktív tag
válasz SkyS1gn #21010 üzenetére
Tök jó
Azért bátrak vagytok víz felett repdesni... Egyik srácnak a keszthelyi mólónál búvár hozta fel a gépét, hogy legalább a microSD-ről az anyag menthető legyen... Gyári akksi volt a hibás, pont a víz felett jutott eszébe megdögleni minden előjel nélkül...http://www.shutterstock.com/g/Arti_Photo?rid=264901704
-
kimista
aktív tag
Figyu már, most, hogy Anglia kilepett, az uk-ban lévő warehouseokbol már csak vammal áfával jönnek a dolgok? Asszem hk-nak UK warehouse van.
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Jackal2
senior tag
Nah megvolt az első repülés az XK-val. Nos, arra, amire kitalálták gyakorlatilag tökéletes. Ez egy minden értelemben lebutított Phantom. Ilyen stabil gépet még a Phantomon kívül nem láttam, huzigáltuk GPS lockban kézzel a lábánál foggva a levegőben és mindig visszament a helyére és ott állt mint a cövek.
A sportosság írmagja sincs meg benne, hyper unalmas gép egyébként (azt hittem, már sose merül le), csontra 22 percnél kapcsolt be a level 1 FS, ha még gyilkoltam volna kijön még belőle 3 perc és ez sem lebegéssel ment el (hanem pl. eszetlen kormányrángatással, meg raceres csapatással, már amennyiben ennek a szóösszetételnek bármennyire van értelme az XK esetében).
Az RTH-n kívül mindent kipróbáltam, tökéletesen működik. Nulla Yello, a gimbal szépen stabilizál. Most egyébként látom már, mennyivel jobb egy 3 tengelyes gimbal, ugyanis az oldalfordulásoknál megrántja a képet yaw irányban a gép (hiszen ugye arra nem tud stabilizálni).
A kamera egy középszar SJCAM SJ4000, mentségére legyen mondva, hogy 8-tól voltam kint kb. negyed 10-ig szóval minden volt, csak fény nem Két nagy hibáját viszont felfedeztem, az egyik, hogy mint ha a kép széle nem lenne éles, illetve hogy kevés fényre csúnyán szemcsésedik a kép.
Gyakorlatilag ez a gép tökéletes kamerázásra, de a szoftveres része gyakorlatilag nulla, a Phantom ebben, a kamerában meg a 3 tengelyes gimbalban tud többet. Viszont a Phantom annyira sokat tud, hogy most azt mondom, megéri azt a +100.000 FT-ot. Pl. milyen már, hogy szól, hogy túl sok a rezonancia a propelleren ezért nem biztonságos a felszállás? Meg ha kézzel forgatod, méri a propeller fordulatszámát?
Na ezeket nem tudja az XK, nincs FPV (ez borzalmasan hiányzik egyébként), nincs telemetria (ez nem annyira), viszont amit tud azt 100%-osan tudja.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Pikachu24
aktív tag
válasz Jackal2 #21023 üzenetére
Ezt nagyon elárazták szerintem, Multistar Lipo 6S 5200Mah,sajnos back order van.
-
Teréz Atya
senior tag
Gyerekek, meg mielott megkapnam mar a tizezredik privatot racer epitessel kapcsolatban, szarbol varat nem lehet epiteni, ha megis k*va budos!
Ha nem vagy kepben az alapfogalmakkal, markakkal, mi a rakert akarod magad osszerakni, komolyan?
Olcsobb nem lesz, ez csak szuzi abrand. Egy dragabb vaz 4 mm-es karbon lapja / karja nem viccbol annyi, es sohasem lesz olyan eros a 2 milis, hiaba olcsobb. A hamis Emax motor nem olyan, mint az eredeti. Stb., stb...Es meg valami. Az RCGroups nem almanach, nem a szent igazsag forrasa. Tele van hulyevel es futobolonddal. Szinte semmi moderalas nincs, mindenki azt mond, amit akar. A kovetkezmeny? Annyi hulyeseg es bullshit terjed, hogy az mar faj. Ha a hulyet meg raebreszted, hogy megis marha, akkor meg hisztizik.
A lenyeg, hogy nem szabad mindent elhinni. Pl. az a hulye sos vizes akkumerites mar talan az eletben nem kopik ki a felmuvelt nethuszarok jotanacsai kozul.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Plasticbomb
addikt
Oké. Elég ebből. Mi a tököm ez a raceband? Leszedtem a műanyag kupakot az adóról a Nighthawkon, ha már nem repülhetek vele propeller hiányában, ismerkedem az eldugott alkatrészekkel... És nézem, hogy milyen töpörtyű, és hogy mintha bangoodon nem is lenne ilyen kicsi? És már sokadjára figyelek fel erre a raceband szóra, de csak tippem van, mi a fene, de hogy mire jó, miért jó, stb, nincs ötletem.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Plasticbomb #21030 üzenetére
FPV frekik jo tavol egymastol h a versenyzok ne zavarjanak be a masiknak.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Plasticbomb
addikt
válasz Teréz Atya #21031 üzenetére
Hm. Csak ennyi? Hm. Akkor 95% nekem értelmetlen. Az 5% meg verseny lenne, de én meg nem tervezem versenyezni, legalábbis nem a NightHawk-kal, és nem most.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
_X10Dead_
aktív tag
Rich Boys vs. Cheap Drones
avagy a Rotor Riot kalandja az Eachine RacerrelLiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
mgy
senior tag
válasz Teréz Atya #21029 üzenetére
Like. Javaslat: Töröl/Letilt.
Másrészt tökre nem értem, miért kell ontopik dolgokat privát üzenetben kérdezni. Akkor mire van a fórum?
---
Az első gép építésénél én is igyekeztem olcsóbban kihozni (már amennyire a 4mm karbon karos zmr, vagy az dys xm20 olcsóbb kategória. ), de a második-harmadik gépnél már nem, nagyon nem ez a szempont. A rövidke idő alatt szerzett tapasztalatok kb. alá is támasztják ezt.
A zmr másolat karbon iszonyat sokat bír, nagyon nagyokat esik szegén naponta. A most felkapott divatos vázak (nyilván szintén másolatok) meg kevésbé. Meg kell nézni az apróhirdetéses oldalakat, mihez keresnek, s mihez kínálnak alkatrészeket. -
Patics
tag
válasz marciart11 #20611 üzenetére
Miért nem szabad repkedni a Margitszigeten? Nem olyan mint bármilyen más, városi park?
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Patics
tag
Sziasztok!
Itt a szép idő, irány a légtér!
Mostanában eléggé csendben voltam, kissé kiábrándult is, majd 3 hetes FC mizériám miatt, majd leírom az ezirányú tapasztalataimat... Lehet egyedi eset vagyok, de miután szinte zökkenők nélkül megépült a 250-es ZMR racerem, két napos boldog repkedés után, behalt az FC-m és utána még 3 (három) FC.
Most, négy napja újra az először próbált Sp racing F3, pró van benne (az 5. FC) és egyenlőre hibátlan és boldog a repkedésem.. Igaz POS-ban, stab és acró módokban, egyenlőre zuhanás nélkül.
Egy érdekes és gyors tapasztalat: 5045-ös propokkal repülök, 1300-as aksival. Két ágú, bulnose proppal 3.5 perc, 3 ágú proppal 5.5 perc a repidő, azonos stílusban. 2200-as aksival majdnem 8 perc! Ezek meglepőek számomra, roszabb értékeket vártam...
Más: Kicsit elszigetelt csoport vagyunk szerintem... Már több mint 10 sporttárssal találkoztam a reptereken (délpest) de egyikük sem ismeri ezt a topikot, mind az RC fórumon van fent...
Van itt még délpesti pilóta? Facebookon van délpesti FPV csoport...
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Patics
tag
PID állításban kérném a segítségeteket...
Sajnos még nem tudom, hogy mi, mit jelent és mit, hol kell állítani. Jó lenne erre valami leírást összehozni...
Annyit tudok, ha jól tudom, hogy a "jobb felső" ROLL, PITCH, YAW raték az irányítás érzékenységét adják, vagyis minél nagyobb az érték, annál jobban reagál a táv karjának a mozdulataira. Persze még ezt sem igazán értem, mit is jelent a gyakorlatban? Én 0.10-ről indultam, most 0.20-on vagyok. Remélem, hogy így gyorsabbak lesznek a fordulók, mert most igencsak nagy körökben, lomhán fordul. Állítólag a YAW nyogodtan emelhető akár 0.70-ig, a többi 0-40-ig..
De mi is történik az emeléskor? Kisebb karmozdulatra nagyobb elfordulási érték? Vagy gyorsabb, vagy kisebb sugarú? Na ez teljesen sötét nekem, még.
A többi PID érték?
Elsősorban azt szeretném elérni, hogy tudjak kisebb körívekben fordulni, orsót, majd flippet repülni.
Délután megyek ki a soroksári, ujtelepi reptérre.
[ Szerkesztve ]
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
-
Jackal2
senior tag
válasz _X10Dead_ #21033 üzenetére
Még jó hogy nem törik az Eachine karja, ahogy valaki mondta
Mellékesen itt nagyon jól látszik, hogy Charpu/FinalGlideAus stb. sem tud durván repülni egy Eachine Racerrel mert nem is lehet. 3S semmire sem elég, csak mi érezzük durvának. Az ő gépeik 10:1 teljesítmény/tömegarányúak és min. 4 cellásak (vagy több vagy nem Lipo, csak nem mondják), mert eléggé látványos, hogy MENNYIRE nagy ívben és milyen tetű lassan csinálják a fordulókat.
Szóval ez csak egy dolgot jelent: kevés pénzből ezt lehet kihozni, 5x annyiből meg azt ami nekik van, csak mi azt 3 perc alatt összetörnénk
Szóval vegyetek Eachine Racert én meg nyitok egy Eachine kar boltot
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
SpydeR3412
aktív tag
Hehhhe, nekem nem rontja le a YT a minőséget. (mert nem tudja )
-
Jackal2
senior tag
Az fura...Azt kellene megnézned, hogy nincs-e egy binding sequence. Ugyanis normális esetben, a nem toy grade gépek esetében az adót és a vevőt külön szekvencia alapján kell összepárosítani. A bekapcsolás az nem egyenlő a párosítással, hanem van egy update vagy valamilyen gomb a vevőn, sőt sok esetben tüskesort kell egy jumper kábellel rövidre zárni.
Persze lehet hogy ez a Nihuinál nincsen, de az tuti, hogy én a racereket így csináltam.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
medvegy
aktív tag
Szerintetek mostmár minden X251 a butított leszálló talppal jön?
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
Patics
tag
válasz szacsee #21038 üzenetére
Köszi!
Az "expo" az micsoda, hogy lehet "adni neki"? Te, hogy jártál?Ok, akkor a ratékat értem, kipróbálom. Mi a helyzet a többi PID-el, a bal oldalon lévő sok-sok értékkel? Azok jók? Mikor és mi célból érdemes változatatni rajtuk?
De még a ratékkról. Meddig lehet fokozni a hatást? Úgy értem, pl. egy flip (hátrabukfenc) körívét medig lehet csökkenteni? Akár nullára is, vagyis helyben visszapördül?
A kis gépek, pl. Vtoys 686G is helyben flippel. Ehhez pl. milyen pid érték kellene a 250-es racernél?
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
szacsee
nagyúr
válasz Patics #21048 üzenetére
Egyet ne feledj! Amikor növeled a yaw rate értékét, akkor gyorsabban pörög, forog, de bő gáznál ha kitéríted véletlen oldalra akkor is fordulni fog. Az expoval ezt lehet megelőzni, hogy a középállás környékét érzéketlenebbé teszed... , hogy laikus is értse.
Keress róla yt videót majd. Sajna telóról vagyok. Mix v. input menüben találod meg adott csatorna edit alatt. 🙂 -
Jackal2
senior tag
A bukfencekhez nem yaw érték kell, hanem roll és pitch. A way értékkel a dugóhúzót lehet a végtelenségig felhúzni. Szerintem nem érdemes túl érzékenyre tenni egyébként, amíg nem vagy sokkal jobb, mert ezek az értékek menet közben is érvényesülnek, szóval zavaróan durva lesz a gép, amíg meg nem szokod. Fő a fokozatosság
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic