Új hozzászólás Aktív témák

  • Gesta28

    tag

    Sziasztok,

    A segítségeteket szertném kérni!

    Mivel méréseim során azt tapasztaltam, hogy a letöltési sebesség nem éri el a garantáltat sem, így bejelentettem.

    Az alábbi választ kaptam:
    "
    Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
    Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
    Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek."

    Lehetséges-e hogy a hiba valóban nálam van? Lenovo Z50-70 laptoppal mértem (gigabites lan-nal kábelen). Csak az nyugtat, hogy a feltöltésem rendben van, így elméletileg a letöltésnek is jónak kellene lennie. Érdemes kérnem a kiszállást?

Új hozzászólás Aktív témák