Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    Sziasztok!

    Nem tudom, hogy mitől lehet ez a szakadozás, amiről már többen is írtatok.

    Eleinte nagyon gyakori volt, periodikusan ismétlődött. A hibabejelentés azzal zárult, hogy beállítási hiba volt, ezt valószínűleg valahol központilag oldották meg, mert nem kellett kiszállnia a szakembereknek.

    Viszont azóta is elment párszor a net. Érdekes módon a router újraindítása után helyreáll, ám lehetséges, hogy addigra egyébként is újra elérhető lett volna az Internet.

    A második hibabejelentésre az volt az írásbeli válasz, hogy "Lehetőség van rá, hogy szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára tesztelje a kapcsolatot, méréseket végezzen. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek."

    A fórumon felbukkanó hozzászólások alapján azonban úgy tűnik, hogy talán mégsem egyedi ez a jelenség.

Új hozzászólás Aktív témák