Új hozzászólás Aktív témák

  • Marco_83

    csendes tag

    válasz Snipee #4586 üzenetére

    Húúú de ideges vagyok, most irtam nekik ezt a levelet:

    Jó napot!

    A mai napon voltam bent a pécsi iroda ügyfélszolgálatán, mivel nem működik az internetem megfelelően. Kértem, hogy szereljenek fel egy elosztó dobozt ami az 1darab bejövö utp internetkábelt elosztja 2 felé (amit be is szerelnek alapból ha telefont is kér valaki) mivel most 1 fixen rögzitett kábelem van a lakás közepén ahonnan wifin keresztül szeretném megoldani az internet elérést lakáson belül, mivel nem szeretném szétfurni a falakt és felesleges kábeleket kerülgetni. Jelen pillanatban nem tud felcsatlakozni a rooter, és tesztelni sem tudok rooter nélkül, mivel nem tudok rácsatlakozni a kábelre sem, mivel a plafontol kb 30 cmre van a vége. (Az a gyanúm hogy valahol megfordították az ereket, cross-link kábel lett a végén, ezt a hálókártya tudja kezelni, mivel szoftveresen megforditja, a rooterek nem tudják) Az ügyfélszolgálati hölgy nem igazán tudta, hogy miről van szó, azt mondta, hogy az lesz a legjobb ha felveszünk 1 hibabejelentöt és majd kijönnek megnézni és a szerelöknek elmondom, mit szeretnék. Beleegyeztem. Egy úr felhivott 19.00 körül, hogy a technikusok rendben találtak mindent és nálam működik az internet. Nálam ez alatt senki nem járt hogy ellenörizze. A kolléga nem volt segitőkész, még a vonal is megszakadt gondolom véletlenül. Az elosztó doboz árát természetesem megtériteném és a szerelési költséget is. Előre is köszönöm a segítségét és mielöbbi válaszát.

    lehet az lesz belölle h rendelek telefont is 1 honapra :S mert máshogy nem lehet ezt a problámát kiküszöbölni, v csak nem akarják..

Új hozzászólás Aktív témák