Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz ubid #15319 üzenetére

    Szia!

    Legutóbb UPC-vel volt nekem olyan helyzetem, hogy már tudtam előre, hogy megpróbálnak lerázni azzal, hogy biztos a router a sz@r. Mivel biztos voltam benne, hogy nem a router a rossz, így - anélkül, hogy valóban meg is tettem volna - azt mondtam, hogy próbáltam router nélkül is, és úgy is rossz volt. Aztán kapcsolt is egy műszaki kollégához az egyszerű halandó ügyfélszolgálatos, majd másnap jöttek is a szerelők.

    Én a helyedben ezt a helyzetet is így oldanám meg. A szerelő aki kijön, azzal meg már lehet érdemben beszélni. El tudod neki mondani, hogy mire is gyanakszol, meg hogy ez a 3. típusú router ami ezt csinálja, és akkor jó eséllyel utána néz a dolognak, és nem tudja le annyival, hogy ráköti az UTP-t egy notebook-ra, és azt mondja, hogy "Hát ez megy! Nincs itt semmi probléma. Viszlát".

    :R

    Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

Új hozzászólás Aktív témák