Új hozzászólás Aktív témák

  • banhammer

    veterán

    válasz Reaper #14857 üzenetére

    Ez ismerős.
    Általában ha elmegy a net és felhívja a szolgáltatót az ember akkor mindig a hívó fél a balfasz.
    Ha routerja van akkor a router a hibás, ha nincs akkor a Windows.
    Mondjuk valamilyen szinten érthető a dolog, mert ha azt nézzük elég sok a hibalehetőség a végpontnál.
    Bejön a tyúkbél a Digi modembe, ez egy.
    Kijön belőle a net a gépbe, ez kettő.
    Eddig ez két kábel ami elmozdulhat.
    Ha van router akkor már háromnál tartunk.
    Ha WLAN is van akkor már négyre emelkedtek a hibalehetőségek.

    Egyszer anyám nem tudom, hogy csinálta, de sikerült neki kirántania a túlfeszültségvédőből a DSL vonalat ami ment volna tovább a DSL modembe.
    Percekig szedtem szét és dugtam össze, ellenőriztem a kábeleket és csak nem akart net lenni.
    Felhívtam a szolgáltatót, hogy nincs net, csináljanak valamit.
    Mindez péntek délután volt.
    Szombat reggel csak úgy rutinból ránéztem a kábelekre, hátha tányleg csak a kábelekkel nem stimmel valami.
    Megnéztem mindent, lerogytam anyám foteljába, véletlenül rápillantottam a túlfeszültségvédő és akkor vettem észre, hogy ki van csúszva a DSL bejövő kábele.
    Visszadugtam a kicsúszott kábelt a helyére és fél perc múlva már volt net.

    Szóval nem csak a szolgáltató a ludas ha nincs net.

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

Új hozzászólás Aktív témák