Új hozzászólás Aktív témák

  • plömplöm

    őstag

    válasz Flowtation #3374 üzenetére

    én egy bonyolult megvalósítást valósítottam meg: leveszed a drl aktívságát a drl biztosítójának bemenetéről és a hátsó helyzetjelző biztosítójának bemenetéről és egy vagy kapcsolatot bekábelezve adod oda a hátsó helyzetjelző biztosítójának kimenetére. a fapados megoldás a hátsó helyzetjelzést "állandóra" kötni, azaz ha van gyújtás, akkor világítson hátul és kész, hiszen valami elöl is világít, így szép.

    ablakemelők: azzal kezdem, hogy nekem csak az első ablakok villanyosak, a négyvillanyosról nem tudok nyilatkozni. a kétoldalason kétféle kivitelezés van a két oldalon: a bal (vezető) oldali egyszerű, ott mindig van táp és főd is, itt oda kell adni a világításnak a kapcsolóhoz érkező tápot és kész. a jobb (utas) oldali nem ilyen, ott nincs olyan tápbemenet, ami mindig tápbemenet, a vezető oldali kapcsoló master, hogy felül lehessen bírálni a jobboldali kapcsolót, de vagy a fel, vagy a le irányon mindig lesz táp, így azt kell megvalósítani, hogy elég legyen a bármelyik táp megléte, and there you go.

    mindkét kendácsolásnál "probléma", hogy olyankor is világít, amikor nem kéne. a hátsó helyzetjelzés biztosítóján van a középkonzol is, így pld a rádió mindig csökkentett fényerővel üzemel; valamint az ablakemelők tápja értelemszerűen nincs kötve a világításhoz, azaz az ablakemelők éjjelnappal hakellhanem világolnak, de mivel itt már minden ledes, nem úgy, mint a pld mcv-ben volt, így ezzel nincs semmi gond.

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

Új hozzászólás Aktív témák