Új hozzászólás Aktív témák
-
Monya78
veterán
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2604 üzenetére
Na de jó! Ez azért jó hír. Nem, mintha az a 20.000Ft vágná földhöz az embert, csak kapható legyen legalább.
Csomagtértálcát viszont nem éri meg venni hozzá, mert - legalábbis a Lodgy esetén - a 7 személyeshez egy 20cm hosszú csíkot adnak, ami a leghátsó üléssor mögé kell. Ha meg 5 személyes változathoz valót veszel, akkor nincs kilyukasztva ott, ahol a leghátsó sort lerögzíted. Annak idején a Dacia szalonban ajánlotta az értékesítő a ridet.hu-t, aminek az utódja most talán az autószőnyeg, ahol még most nincs csomagtértálca a Jogger-hez, de szerintem hamar lesz. Ők is innen rendeltek be egy csomót a Lodgy-hoz, jobb az anyaga és a 7 személyeshez ki van hagyva a hely, meg van peremezve a tálca, még ha ki is vágod és kiömlik valami, akkor is van esély, hogy nem folyik le a kivágáson. Na meg itthon gyártják és a gyárihoz hasonló árban van a legdrágább is.
-
Dönci úgy gondolta meg viccel és nem indul el . Eddig bírta a gyári akkumulátor .
Nektek hogy bírja ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #2606 üzenetére
Semmi előjel, hogy haldokolna? Mennyit bírt?
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2608 üzenetére
Start-stop nálad használatban volt?
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2610 üzenetére
Akkor nem bírt túl sokat az akksi.
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
válasz BloodRay #2611 üzenetére
Ez még mindig jobb , mint ahogyan az Astrával jártam , Varta akkumulátor egy éves sem volt mikor szó szerint elnyilt a teteje .
Az üzletből mentünk vissza az autóhoz mikor szóltak hogy folyik valami az autóból, mint kiderült azaz akku folyadék volt és szétmarta, motorháztető belseje , akkutálcát , kábelek , biztosíték doboz fedelet stb -stb.
Anno az Opeles csoportban képeket is tettem fel erről .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2612 üzenetére
Na ezt el se akarom képzelni. Horror lehetett...
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2606 üzenetére
A miénk jól, de mi még csak a 2 éves szervizre készülünk.
Az Opeles sztori horror, senkinek nem kívánok hasonlót sem. Gondolom Ti is kibírtátok röhögés nélkül.
Én Bannert szoktam venni. Nem azért, mert olyan jók vagy annyival jobbak, hanem mert a környezetemben mindenki azt veszi, így tudom, hogy az forog a polcon, nem fogok ki egy 6 éve ott rohadót.
-
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2616 üzenetére
Hát... Én sem tudtam mit vegyek, mielőtt képbe jött a jelenlegi játszós, mert a Lodgy mindenre jó. Anyataxi, tágas kiránduló,.elférünk benne sokan, van rajta horog, gazdaságos, felszerelt...
-
válasz kelly416 #2617 üzenetére
Amúgy nekem kifejezetten tetszett és tetszik is a Lodgy , már mint külcsínre , bár ezzel szemben biztos vagyok , hogy 10-ből 9-en egyből mondanák hogy “na ne már , mi ezen a szép? “
De így vagyok a Dokker esetében is , mindegyiknél csak is a stepway kialakításában és 2017-től , mert az új kormánykerék sokat segít az összképen.
Motor természetesen DCI .Ha most vennem kellene saját autót hirtelen , feladná a leckét . Ahogyan régebben is írtam már nézegettünk az új Sanderot CVT-el , de a jelenlegi árat nem vagyok(unk) hajlandóak megfizetni mert egyszerűen nem ér annyit . Hat millió forintról beszélünk, ez manapság (sajnos ) nem sok egy új autó áráért és itt tennem hozzá hogy egyik új autó sem éri meg az a árát, nagyon elszaladt ez az egész emissziós bohóckodás .
Jelenleg amit tetszik és azt mondanám , hogy oké azaz új Mitsubishi SS
De ott is a motor az ami nagyon-nagy kompromisszumot kellene hogy kössek. De egymillióval olcsóbban jönnék ki mint a Sandero esetében , se jobban felszerelt autót kapnék az SS személyben .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2618 üzenetére
Nekem is tetszik a Lodgy, úgyhogy egyet értek Veled. Sőt, kombi Logan van a környékben Stepway, szép szürke, ízlésesen összerakva, az is rendesen jól néz ki.
A többi meg sajnálatos, de talán majd egyszer normalizálódnak az árak.
-
Dvix
senior tag
Gondolom flotta CO2 norma miatt nem rakhatják bele az 1.5 Dci-t az új Joggerbe. Pedig szerény véleményem szerint baromi jó eladásokat produkálna. Így is fog. én nyomatom 1.0 Tce-nek, városban tökéletes. Az embereknek, mindenes autó kell.
[ Szerkesztve ]
-
Ezzel egyetértek veled.
Bár ha jól emlékszem pont a Jogger lesz az első hybrid motorral szerelt Dacia , bár erre még bő egy évet várnunk ha a pletykák igazak .Elvileg ugyan az 1.6-os szívó motorral ellátott technika lesz mint a Clio esetében , csak gondolom a teljesítmény kisebb lesz.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #2621 üzenetére
Én nem tudom, valami ismerősötöknek van tapasztalata a Renault 1.6 benzin+akksi hybrid rendszerrel? Én annyira furán kezelem ezt a dolgot. Gyorsan kinyomták a kínálatból azt az 1.6 ot mert "húúúú nagyon szennyez". Utána csak azért is visszahozták meg gyorsan kellett egy hybrid rendszer. szerintem ez a 1.6+ akksi baromi nehéz eleve.
Bár a Clio is csak 1238 kg lista szerint ezzel az erőforrással.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
Én az új Capture-ben (ott plugin) nyúztam kicsit korábban amit írtam róla, azt tartom.
Nem rossz az, csak nem kell sportautót keresni benne. Egyáltalán nem lassú, nem gyorsul rosszul, csak hirtelenkedni nem szeret.
Nagyon összetett az a hajtáslánc ahhoz, hogy önmagában az 1,6 szívó teljesítménye alapján ítéljük meg.
Inkább kétely az, hogy bár nem 1,2TCe szintű, de nem a tartósság szinonimája az a motor. És bár sokmindent elkövettek, hogy a sok össze-vissza indulás leállás nem legyen gond neki, azért ezt egy benzinmotor se szereti.
És hiába tűnik jónak, baromi drága úgy, hogy szervizelni semmivel nem olcsóbb, mint egy sima benzinest.[ Szerkesztve ]
-
Nem , nincs tapasztalatunk , de teszteket olvasva Clio esetén jónak mondják. [kép]
Részemről maga erre a körmös kapcsolója lennék a legjobban kiváncsi , mert állítólag észrevehetetlenül teszi a dolgát és sokkal strapabíróbb mint egy CVTA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Apósomék most vettek egy 2015-ös Sandero Stepwayt.
A kocsiban az első fejegység van, a Medianav Classic. Erős a gyanúm, hogy az nem támogatja az Android Autót.
Ebben szeretnék megerősítést kérni. Van olyan fórumtárs, akinek az első generációs fejegysége van?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
kelly416
veterán
válasz KubanitoS #2627 üzenetére
Ha nagyon kell, szerintem relatíve olcsón ki lehet cserélni a fejegységet, de nagyon fontos? Én 1gen Zafirában is és most a 97-es CV-ben is úgy használom navit ha nagyon kell, hogy kihangosítom a telót a fejegységgel, de a teló kijelzője a navi. Ok, tudom, kisebb mint a fejegység kijelzője, de olcsóbb megoldás mint a fejegység csere.
-
KubanitoS
veterán
válasz kelly416 #2628 üzenetére
Majd apósomék kitalálják mit akarnak, ebben nem tudok nyilatkozni. Egy huszonéves fapadot cseréltek erre a kocsira, nekik ez most űrhajó (ülésfűtés, gyári kihangosító, tempomat stb) és kíváncsiak mit tud a kocsi, meg a modern kütyüket is nézegetik (Android Auto pl). A fejcserét javasolni fogom nekik, köszi a tanácsot!
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
konyi79
addikt
-
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2631 üzenetére
De.
-
-
kelly416
veterán
Na most estem kicsit pofára. Vinném lassacskán 2 éves szervizre az autót, bejelentkezek, mondja a srác, hogy 90.000 kötnyéke lesz az olajcserével. Tessék? Benne van a 2 éves szervizben az olajcsere. Erre mondja, hogy mivel nem vettük meg a szerviz csomagot az autó mellé, minden olajcsere fizetős. Most azért a hajamat leteszem.
Hogy van ez? Tudja valaki fejből, meddig KELL családi támogatással garis legyen? 5 évig? Vagy csak 3-ig és 5-ig nem adhatjuk el?
[ Szerkesztve ]
-
gyemipapa
senior tag
válasz kelly416 #2637 üzenetére
Bizony-bizony. Nekem márciusban lesz két éves, de én 180 ezerért anno megvásároltam az Easy Service-t, így 5 év gari, és minden kötelező szerviz ingyenes. Úgy számoltam, ha nem fognak emelkedni az árak (erre szinte semmi esély), akkor is megtérül a pénz, és nem kell azon variálnom, melyik szervizbe vigyem, hogy pár ezret spórolhassak.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
gyemipapa
senior tag
válasz kelly416 #2641 üzenetére
Szerintem az nem fog menni, bukhatod a garit. A kötelező szerviz TARTALMAZZA az olajcserét. Ezt csak a páratlan éveknél lehet elsütni, ahol nincs kötelező olajcsere.
Attól KÖTELEZŐ a szerviz, hogy az előírtakat márkaszervizben kell végrehajtani, én így tudom.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #2643 üzenetére
Beszéltem a szervizesekkel, időpontot foglaltam, és mivel tavaly az első évesen volt olajcsere, azt mondták, idén nem javasolják, főleg hogy kevés a km is. Innentől kezdve asszem nem én tettem ellenjavaslatot a kötelezővel szemben.
Viszont könnyen megeshet, hogy önszántamból bukom a garit, kap egy alvázvédelmet plusz üregvédelmet, ez már alapból garimegvonás, és majd kicserélgetem a dolgokat magamnak. Nem nagy kaland.
Csak az a kérdés, a szervizkulcsot hogy lehet eltakarítani a műszerfalról évente, és minden kész.
-
Brekecs
aktív tag
válasz kelly416 #2644 üzenetére
Szia!
Pár napja voltam egyéves kötelező szervizen, olajcserét nem kértem, így fizettem 14,600ft - ot, ami nagyon jó ár ! A szervizkulcsot ha hosszan nyomod a léptetőt ki törlődik, állítólag.
ÜdvWindows 11 Pro x64 :-) Malwarebytes' Anti-Malware (Lifetime) + AdGuard (lifetime) ! + Wise Care 365 (lifetime) :-)
-
kelly416
veterán
válasz Brekecs #2645 üzenetére
Nekem most 20-at mondtak olajcsere nélkül. Nem mondom, hogy nem esne jobban a 14.600Ft, de ezen nem múlik a boldogságom. Viszont a 90.000-es olajcserés árat, amiből ezek szerint 70.000JMF az olajcsere, kissé sokallom. Bár én vagyok a hülye, az eddigi 2 alkalommal kellett volna magamnak cseréljem, de ez már történelem.
-
kelly416
veterán
Nekem olajcserével ajánlottak most 90.000Ft-os cehhet, olajcsere nélkül 20.000Ft. De igen, itt csak az olajcsere az eltérés. Vagy igazad van, van benne egy 30-40 ezret érő olajszűrő is még. Nem. 22.000 körül van a rezsi óradíj és soha nem sikerül egy óra alatt végezni. Mindkét olajcserés alkalommal 70-80 percet voltam ott eddig, hogy lehetőségem se legyen reklamálni. Értem, hogy ebből él a szerviz, nem baj ez, csak nekem most van ahová tennem a megmaradó forintokat, ha magamnak csinálom meg az olajcserét, a garival már úgysem megyek sokra. Szerencsére, mert ez azt jelenti, hogy az autóval minden rendben.
Az meg, hogy az olajcserét otthon csápos nélkül megcsinálom 30-40 perc alatt, az szerintem nem meglepő senkinek, aki próbálta már.
Szerk.:
Vagy úgy érted, hogy a 16.400 meg a 20.000 között van eltérés, mert az övé 1. éves, az enyém 2. éves szerviz? Abban igazad van.[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
Milyen tételek vannak egy szervizkönyvben?
Mit, mennyi km-nél kell cserélni?Neten sajna nem találok ilyen adatokat....
Esetemben kb. 7.000 - 9.000 km megyek egy év alatt.
Jogger alapból 3 év garis (első szerviz ingyenes lesz)
legkisebb tétel nekem elég lenne tehát: 5évre való kibővítés/80.000km = 70eFt
EasySzerviz 5évig/80.000km = 230eFt.[ Szerkesztve ]
-
gyemipapa
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen TV-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...