Új hozzászólás Aktív témák
-
gyemipapa
senior tag
Gondolom a zenét ugyanolyan "gyorsan" fogja lejátszani, és az IGO sem lesz hardverigényesebb. Amúgy 5 év múlva a Medianavot is kicserélhetem, nem lesz drágább, mint egy telefon, de lehet, addigra a kocsit is kicserélem.
Valamiért az autógyártók többsége mégis csak egyre inkább a nagy kijelzős multifunkciós multimédiát preferálja.
Amúgy végül is a logikád alapján akkor elég egy sima BT rádió, ha valaki a telefonját akarja használni mindenre.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
JoinR
senior tag
válasz gyemipapa #2151 üzenetére
Nekem valóban elég a BT-rádió, a héten átvett Dusteremben sincs kijelző, de én nem vagyok átlagfelhasználó.
A tapasztalat egyébként azt mutatja, hogy a frissítésekkel a rendszerek egyre lassabbak lesznek a régi hardvereken (hogy most ez az egyre több funkció, alacsony minőségű fejlesztés vagy avultatás miatt van, azt hagyjuk). Nyilván ha nem frissíted, nem gond, csak annak egyenes következménye, hogy eljár felette az idő. Bár én már évekkel ezelőtt is elavultnak tartottam a forgalomfigyelés nélküli útvonaltervezést, de nem vagyunk egyformák, ezért is rendel mindenki olyat, amilyenre vágyik -
mirci18
addikt
válasz kelly416 #2098 üzenetére
Nekem nem tetszik.
Ezzel ha jól tudom a gyári rádió is kilőve.
Nekem sokkal kényelmesebb az hogy a telefon a multimédiás fejegységre bluetoothon csatlakozik. Ha navigálni akarok akkor meg kábellel.
Ha kell feldugom ha kell lehúzom.
De a rádió addig is működik.
A telefon lemerülhet tönkremehet otthon hagyhatod aztán csak szívsz vele.
Arról nem is beszélve hogy szeretem azt a kényelmet amit egy utazás közben nyújt az android auto.
Be van dugva a kocsiba a telefon de közben használható bármire.
Most húsvétkor 2 napos országjárásos túra alatt igazam is lett.
Netet osztottam meg navigálás közben a feleségem tudta a telefont használni infó keresésre fotó vissza keresésére stb.
Ezt egy fix helyen levő telefonnal nem tudod.[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz BloodRay #2119 üzenetére
Mindenki más autót akar.
Én annó amikor a sajátomat megvettem a meglévő autómból kiindulva azt mondtam klíma tempomat navigációs fejegység és kamera nélkül nem lesz megvéve.
És igazam is lett mert mindegyikre szükségem van.
Az átlagos napokon a fejegység vizuális hatása nekem sokat nyomott lattba. Lásd zenehallgatás közben vannak borítók. Rádió állomások vizuális kijelzése. Telefonkönyv böngészése. Akár navigáció használata telefon nélkül.A start stop kikapcsoltatható. Én ajánlom is öröm és boldogság plusz a hátsó ablaktörlő tolatáskor való elindulását.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz surgery #2120 üzenetére
És miért nem kapcsoltatod ki?
Nálam mint már írtam kivan. Pont ahogyan az ablaktörlő probléma vagy mint az övcsipogás.Nem is értem az embereket más autóknál miért nem kapcsoltatják ki.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #2131 üzenetére
Nem veszik észre.
Nem foglalkoznak vele.
Nekem gyári cuccokkal volt olajcsere annó ahol a kocsit okosítottam.
Azt se vették észre.
Se a start stop kikapcsolást se az övcsipogást.
A beépített kameráért sem szóltak stb.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
BloodRay
veterán
válasz mirci18 #2154 üzenetére
Akkor neked pont hasznos a drágább fejegység.
Az ablaktörlős problémát nem teljesen értem, az csak akkor kapcsol be tolatáskor ha az első be van kapcsolva, akkor meg hasznos ha hátul is kilát az ember.
Start-stop is marad egyelőre nálam, mert úgy tűnik a fogyasztásnam jót tesz, de ez még azért hosszabb távon tesztelendő."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
mirci18
addikt
válasz BloodRay #2157 üzenetére
Megérte már csak a tolató kamera miatt is.
Sokszor hálás jószág nem kell kint állni a kocsi mellett hogy állj gyere állj gyere.
Az ablaktörlővel az a probléma hogyha esik az esik és használod az első szélvédő ablaktörlőjét vagy csak nyomatol rá ablakmosó folyadékot majd nekiállsz tolatni automatikusan elindul a hátsó ablaktörlő.
Ami száraz szélvédőn nem éppen ajánlott.
Míg ki nem kapcsoltam kétszer jártam így.A fogyasztásnak szerinted a folytonos beindítás jót tesz?
Az akkumulátorodnak főleg nem.Bár nekem 3 hengeres 0.9 TCE motor Logan MCv van de szerintem a városban 6.5 l fogyasztás azon kívül 6.3 l nem rossz főleg úgy hogy szeretek nyomatékosan vezetni ha kell előzni nem a fogyasztás az elsődleges. Pályán vagy télen is max 6.8 l. Benzines motorban megpakolva a kocsit szerintem jó adatok.
Ha a fogyasztást nézném vennék dízelt.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
BloodRay
veterán
válasz mirci18 #2158 üzenetére
Tolató kamera nekem tényleg felesleges, a radar untig elég. De ez is emberfüggő persze.
Sokmindent olvasni erről a hülye start-stopról, logikusan úgy gondolnám jobb ha ki van kapcsolva a fogyasztásnak is és amúgy is. Főleg városban rövid, utak és sok megállás mellett.
Én se 5 litert várok városban a kocsitól, de egy 7,5-t azért elvárnék finom használat mellett. Ennyit fogyaszt szüleim gyakorlatilag ugyanilyen motoros Nissan-ja."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2160 üzenetére
A dízellel??
Azért 14 eves 1.6 turbodízel Citroen városi átlag 6 literje után (nem finomkodva), nyűgös lennék ennyivel.
Ugyanígy az 1.3-as turbos benzinmotortól még 7,5 l-t városban elfogadok, de 9-10 már vicc lenne pl hosszútávon."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2162 üzenetére
Én kórosan próbálok vigyázni a dolgaimra.
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2164 üzenetére
Igen, cégesekkel azért én se vagyok ennyire ocd-s.
Saját dolgaimat szeretem kiismerni, megvigyázni."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2153 üzenetére
Persze. Egyéni preferencia kérdése. És 6-7-8 órás utakat is letoltam sokszor rádió nélkül. Nekem mindegy, hogy szól-e, sőt, talán sokszor jobb, ha nem. Valószínűleg ez is hozzá járul ahhoz, hogy nekem a másik megoldás tetszik jobban. De szerencsére nem vagyunk egyformák.
-
mirci18
addikt
válasz BloodRay #2159 üzenetére
Sokan írják ezt hogy felesleges.
De sokszor pont olyan dolgot tudsz így elkaszálni ami alatta lehet.
Vagy mehetsz neki padkának vagy bele az árokba.
Plusz látod gyorsabban és pontosabban mi van mögötted mint egy radarral.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
mirci18
addikt
válasz BloodRay #2169 üzenetére
Az előző autóm amit most is használunk egy Suzuki Wagon r.
Se klíma se elektromos ablak se fólia.
Ezek nagyon hiányoztak.
Kamera nem kellett minek is egy 3.5 méteres autóhoz.
De megfogadtam ha új autót veszek vagy fullos lesz amit akarnék vagy semmi.
A tempomat meg csak hab a tortán sokszor használom bundáson nem pályán hosszú utaknál.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz BloodRay #2169 üzenetére
Nekem a kamera azért kell, mert néha állok be megpakolt futó elé, és ott.nem baj, ha centire tudja az ember, hová álljon, ne kelljen azt az 1m³ földet, homokot, sódert, akármit kézzel tologatni a füves udvaron. Egyébként a radar is felesleges. Szerintem szégyen, ha valaki a saját autójával nem tud tolatva beparkolni, de kisvárosi ember létemre ne én legyek a "közvélemény", én csak én vagyok.
-
válasz BloodRay #2165 üzenetére
Az utolsó saját autómmal is így voltam. Szerettem , dédelgetettem aztán nem volt használva csak állt .
Így eladásra került , de nem ment messze apus haza vitte magával .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz mirci18 #2170 üzenetére
Jómagam úgy vagyok a rádióval hogy vannak napok mikor nem tudok nélküle élni , de van hogy öt perc után kikapcsolom .
Radar nagyon hasznos funkció , persze ha van én örülnék neki . Kamera is jó móka lehet főleg amikor olyan szűk helyről kell kiállni hogy juj ...
De amíg nincs addig segíts magadon jeligével haladunk továbbA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2173 üzenetére
Én mindenemre vigyázok, akár használati tárgy, akár nem. Ez a legjobb amúgy amikor egy ilyen megvigyázott érték a családban marad.b
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2172 üzenetére
Nem azt mondom, hogy mindenki rosszul vezet, csak azt, hogy túl sokat számolunk már a technikára és egyre kevesebbet tudunk. Ha egyszer bedől a kamera vagy a radar, hogy a fenébe parkolsz le vagy jössz ki egy szűk helyről? Persze, hogy jó a kamera a rendhagyó helyzetekben, de ne csak azzal tudjon az ember közlekedni. Szerintem.
-
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2177 üzenetére
Pontosan az ilyen szerencsétlenek miatt állok a lehető legmesszebb mindig mindenkitől... A bejáratokhoz közeledve növekszik a debilek és vezetni nem tudók sűrűsége exponenciálisan.
Egyszer megkért egy bevásárlóközpont tetején egy nő, hogy nem parkolnék e ki a kocsijával, hogy mehessen dolgára? Két kocsi között állt, simán egyenesen hátra kellett volna tolatnia és ennyi. Csak mondtam neki, hogy nem, de ezután még legszívesebben átvettem volna a slusszkulcsát és ledobtam volna a tetőről... Legborzasztóbb, hogy az ilyeneket cseppet nem zavarja, hogy totálisan alkalmatlanok a forgalomban való részvételre, teljes lelki nyugalommal beülnek a kocsiba és azt se tudják merre van előre..."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2179 üzenetére
Vállalom a gonoszságot.
Ez a tömegvonzás nekem is feltűnt... Hiába állok el, van kazalnyi szabad hely a környéken, valamelyik jóképességű csak oda akar bújni..."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2179 üzenetére
Ugye, hogy ugye? És sokszor az a paraszt, aki 2 férőhelyes parkolóba (mondjuk két fa közé, ami fizikálisan csak 2 autós) megáll középen a világ végén, holott a fél parkoló üres, csak azért, hogy ne nyissák rá az ajtót az ő autójára vagy ne álljanak 5cm-re tőle.
De azt is szeretem, amikor jönnek egy mikrobusszal vagy suv-al, ne adja az ég, tényleges terepjáróval ami beférne hosszra a felfestett parkolóba, de átlóban állnak, mert kihagyták a fizika órát annak idején. Legalábbis nem hiszem, hogy a sáros széttaposott fellépő vagy a 26 éves mikrobusz pont rányitasvedelem miatt áll keresztben.
Meg a felfestett parkolók mellett még egy sorban megállnak a közlekedő úton, csak még közelebb legyenek a bejárathoz. -
-
golyós
őstag
válasz BloodRay #2161 üzenetére
Nekem az 1,33 városban 8,7 l .
De ez 99%-ban tényleg város, 11.kerület, rövid távok.
Átlagsebesség 22,7km/h
Meg szoktam kérdezni, hogy mennyi az átlagsebesség, mert olyan adatokat írnak sokan városi használatra amilyet egy diesel is irigyelne.
olyankor mindig kiderül, hogy a 40km/h átlag az nem városi használat.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
gyemipapa
senior tag
Nekem Sandero Stepway Techroad TCe 90 benzines, 90% város, 6,6-6,8, télen-nyáron, start-stop induláskor kilőve, ECO kikapcsolva, és ha nem is sportosan, de lendületesen vezetek.
Átlagsebesség 30-35 km/h.
És csak azért nem fogok óvatoskodni, hogy 1-2 decit lefaragjak, megspórolva havi kemény 3-400 forintot.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
vibra
tag
Üdv Mindenkinek!
Közel kettő éves, 1 literes Sandero-m van.
Van egy kis problémám vele,de még a szervizben sem tudtak vele mit kezdeni,nem találják a "hiba" okát stb...
A jelenség: 1000-1200 fordulat között kopogó hang az autó jobb eleje irányából.
A hang jellegét talán úgy tudnám leírni mintha valami ütné a karosszériát,de semmi nem lóg,nincs leszakadva.
Valakinek esetleg ötlete?
Előre is köszönöm.Van egy elgondolásom,de hátha valaki okosat tud mondani.
-
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2191 üzenetére
Olyankor nem visszafelé termel? A kerék hátra forog, akkor a motor is, tehát ha minden visszafelé megy, akkor benzinnek is többnek kell lennie tolatás után, mint előtte.
-
-
-
-
golyós
őstag
válasz kelly416 #2188 üzenetére
Jó az. Én nem szoktam vele foglalkozni, (csak néha olyan adatokat mondanak amit nem tudok elhinni) tolom neki, élvezem a turbot.
Tavaly nyaralni mentünk 2x is Gyomaendrődre, sztráda is volt benne bőven, 5 személy + tetőbox megvolt 7,2 literrel, de a sztrádán nyomtam neki 110-120.
Lehet vele finoman menni, de én sem az a tipus vagyok.
3000 V6 alatt nem ülnék autóba ha tehetném, de hát a pénztárcám visszarángat a valóságba :-DHonor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000