Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
-
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3752 üzenetére
Jah hát én olyan autót nem veszek, amiben a vezető ülés nem állítható. Nekem ez alap.
Az összes elektronikára teszek rá, de az ülés az ülés legyen ne kissámli.Renault power
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3750 üzenetére
Nem, még azóta sem sikerült kikapcsolni üzemelő járműnél. Ha kiveszem a kulcsot, akkor kikapcsol, csak úgy meg nehéz autózni.
-
-
hz0917
tag
Sziasztok!
2021-s Sandero 3 Stepway hátsó lökhárító cikkszámát a neten megtalálni valahol? -
-
Akcept
tag
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem:
1. Dacia Sanderot szeretnék venni. Magyar nincs a láthatáron, csak 10 éves német. 1,2 szívó, ránézésre guszta, 4 lufi, klíma ESP van. Az alurészekbe a motorban kicsit belemart a só. Ajánlott?
2. Mibe kerül vásárlás után egy serviz? (Vezérlés olaj, szűrők, elfogadható minőséggel.)
3. Honosított vizsga vagy ragaszkodjak magyar új műszakihoz. -
mirci18
addikt
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3776 üzenetére
Nekem nem is. A családdal már nehezebb. A kicsivel nem is lenne gond, a középső viszont 20km-en képes behányni, ha épp olyan hangulata van. Az asszonyt meg sokszor kimozdítani nehéz.
-
-
plömplöm
őstag
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3781 üzenetére
ez legyen vele a legnagyobb baj, ha abból indulok ki, hogy az egyhatos lodgym 114ezer megtett km-ének az átlaga 6.7l/100km, akkor nálam egy ilyené sem lehet majd több. már ha tényleg lesz egy ilyenem. ma megnéztem egy jelenlegi joggert élőben, hát, vannak visszalépések is a lodgyhoz képest, és érthetetlenek számomra. de vannak megoldások benne, amik meg jobbak. fura dolgok ezek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
válasz plömplöm #3782 üzenetére
Más videók megtekintése után nekem az jött le , hogy ez a hybrid rendszer inkább városra lett igazán optimalizálva Jogger esetében .
Akkor olyan 4~5L között kényelmesen el van.
De utánna szerintem igen is elszabadul az a bizonyos fogyasztás legalább + 1 ~ 1.5L-el.
90-es tempónál mért eszik 8~9L között
Egy sár nehéz H Astrát hajtok most szintén 1.6-os motorral (116le) kombi verzió és 6,5L el van .
Pedig ennek az önsúlya 1360-kg .Ettől függetlenül a teljesítménye és maga az automata váltó miatt is ezt választanám.
De inkább úgy fogalmaznék , ezt a hajtásláncot egy SanderovalA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3784 üzenetére
Ezek anyataxi és max. 90 km/h sebességre vannak optimalizálva. A Lodgy is elkezd láthatóan többet enni 90 felett. Rövid áttételű váltó, kis motor, nincs igazán tartalék. A Jogger miért lenne jobb? Az Astra még utazó autónak jó, a pályát is szereti, a Lodgy már nagyon tolja a szelet is ilyen tempónál.
-
-
rob210
nagyúr
válasz kelly416 #3785 üzenetére
Clio 3 grandtour. Kicsi motor hosszú váltó.
103 le 1.2 turbó.
Nem feltétlen igaz, hogy a kis motor rövid váltót kap ami hamar elfogy.
Ez konkrétan 130nál 3000-et forog.
Nem is értem, hogy ezt az euro 5 ös motort miért nem vitte tovább a renault .
Szíjas vezérlés szög egyszerű dolgok, elfogadható teljesítmény. Kis csiga nem pörgi szét magát.
Szerintem egy hihetetlenül optimális motor.
A téli időszakban most pályázva. 6.7liter volt a fogyasztása.Városban az 5.5 simán tartható.
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3786 üzenetére
Már az sem? Pedig azt hittem, akkoriban még terveztek oda is.
Szerintem egy normális világban 130-ra lenne optimalizálva a legnagyobb áttétel, 90 környékére az egyel kisebb. Mármint az autók nagy részénél. De hát milyen messze járunk ettől… -
plömplöm
őstag
felmerült bennem a kérdés, hogy ha a full hivatalos törésteszten a lodgy egy sandero, akkor vajon a sandero-ba legális h4 led legális a lodgy-ba is?
nna persze nem a mi fatornyos kis törpeállamunkban, hanem szinte bárhol a kontinentális európában...All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz plömplöm #3792 üzenetére
hüjeséget írtam, mert az euroncap szerint a jogger a sandero. ettől még a kérdés marad, hogy miért legális tőlünk északra, délre, nyugatra, de pont nálunk nem...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
rob210
nagyúr
válasz kelly416 #3794 üzenetére
Nem vagyok a fejlődés ellen. De és itt a De a hangsúlyos, normál lámpatestbe led fényforrást tenni a legaljasabb bűncselekmény a szembejövővel szemben.
Nem egyszer vakított már el, utoljára egy astra, a földönkívüliekkel is kommunikálni tudó, vetítési képpel nem rendelkező hidegfehér vakujával.
Vetítőlencsés, (projektoros) lámpatestbe azt tesztek amit akartok, úgy is kitakarja a szembejövőt vakító fénysávot.Viszont a köhém valóban egy elmaradott baromság.
Renault power
-
kelly416
veterán
Mindenben egyet értek Veled. Led csak olyan testbe menjen, amit erre alakítottak ki. De ha olyan a lámpa, hogy mehetne bele led is, akkor ne büntessenek már halálba csak azért, mert gyárilag nem az volt benne.
És itt fordítsunk egyet. Ha az én CrownVic-emben gyári fényszóró van, akkor az miért nem megy át itthon műszakin? A piros indexet még csak-csak elfogadom, hátul csere-bere van és plusz tolatólámpa, mert nekem az kell. De elől mi a baj a gyárival? Tudom, szimmetrikus és aszimmetrikus az eltérés, de kár, hogy vannak olyan EU országok (asszem
pl Svájc) ahol szimmetrikus lámpákat használnak és mégis EU szabványos. Akkor megint ugyanott vagyunk. Abba tudnak csak belekötni, hogy nincs ott az “E” betű, de abba nagyon bele kötnek. Hány és hány szarabbul világító, szennyezőbb, szétrohadtabb bontószökevény szaladgál itthon tükörradiálokon meg 10+ éves gumikon, de azokban E lámpa van, megkapják a forgalmit.
A rendelet meg maga egy vicc. Fel kéne gyújtani a begyöpösödött NKH tagok kirúgásának ünnepére és friss vért engedni az egészbe. -
válasz kelly416 #3796 üzenetére
“De ha olyan a lámpa, hogy mehetne bele led is, akkor ne büntessenek már halálba csak azért, mert gyárilag nem az volt benne.“
- És ezt ki mondaná meg, mármint mibe mehetne ledes vagy sem ?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3798 üzenetére
Vannak típusok, amikhez kapható ledes test annak ellenére, hogy gyárilag hagyományos izzós autó volt. Van ismerősöm, akit ezért büntettek, pedig nem csak az izzót cserélte.
Annyira egyszerű volna a köhémet teljesen újra írni a jelenlegi tudások és jelenlegi technika szerint, nem a régit foltozni. Abba meg szerintem simán bele lehetne írni, hogy az arra alkalmas lámpatestbe alkalmazott ledes világítás elfogadott. -
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3798 üzenetére
ezt a threadet én robbantottam ki, és linkeltem az osram hivatalos listáját, akik végigvitték az engedélyeztetési procedúrát, valszeg szabad szemmel és távolról is jól látható összegekért, szóval innentől ezt szerintem tekinthetjük hivatalosnak és eldöntöttnek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Rise of the Ronin (PS5)
- LEGO klub
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Futás, futópályák
- Diablo IV
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...