Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
2020-ban bő 4millióért vehetett volna egy zsírúj mondjuk lodgy-t, akár 5év garral, ami érne most mondjuk 5milliót, ez a legolcsóbb 2019 utáni lodgy. de ő vett egy 10éves volvot. "Anita arra gondolt, hogy végre megérkezett", csak gratulálni tudok
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
hybrid jogger @totalcar
náluk bizonytalan, hogy hogyan lesz hybrid, az egyhármas vagy az egyhatos benzinesselhybrid jogger @autocar.co.uk
ők viszont határozottan állítják, hogy a clio/captur féle egyhatos benzinessel lesz, remélem igazuk vanAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
válasz plömplöm #3452 üzenetére
Szívesen várom a hybrid modelleket, de félek , hogy az infláció és a sok-sok eddigi és egyben nem létező hatások miatt , lassan csillagászati , ha nem megfizethetetlen lesz .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Monya78
veterán
Vissza a pótkerekes témához, enyémhez nem rendeltem, azóta kiderült hogy pótlólagosan: a tartó + szerelési díj + felni + gumi + emelő + kulcs kb 100eFt-ból jönne ki...
Viszont ez jött szembe velem:
Mankókerék: [link] csomagtartóban akár könnyen elférne, amikor úgy érzem hogy vinnem kell.
Ha csak a felni méreteket nézzük: 4 x 60,1 x 100 -as
Akár ez is felmehet olcsóbban: [link]Viszont a gumi átmérő egyiknél se passzol: gyári 65,2mm helyett 57-58mm-ek jönnek ki.
Vajon azért mert arra a pár km-re míg a gumishoz eljutok tökmindegy?[ Szerkesztve ]
-
plömplöm
őstag
válasz Monya78 #3455 üzenetére
ez a mankókerék szállítással már 80700.-huf, a különbség kb20ezerért én biztosan nem szeretném a csomagtartómban kerülgetni.
a zoe 15"-es felnije sztem nem passzolna a fékekkel.
párkm tökmindegy. de sztem a gyári pótkerék megoldásra költs, ha tényleg kijön 100ezerből. emelőnek és kulcsnak a helye is ott van/lesz a helyén? ha nem, akkor abból inkább ne a gyárit vedd meg, én az mcv kerékkulcsát egyszer karikára hajtottam, pedig 185cm és 65kg vagyok, nem egy izomtibor
"hévér"
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz Monya78 #3457 üzenetére
jó, akkor meg maga a kerék 54235.-Ft, generic emelője kulcsa már van az embernek
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz Monya78 #3457 üzenetére
szerk: én beépíttetném velük 26ezerért a tartót szépen a helyére és oda tenném ezt a mankókereket.
belsőszerk: csacsiságot mondtam, nem 26ezer lesz ez. többet kéne aludjak. márkaszerviz munkaóra 15-20ezer. hmm..."felni + gumi gyári: örült drága", drágább, mint egy ilyen mankókerék? mintha valahol lemaradtam volna. és láttad már egy pld lodgy gyári pótkerekét? nekem van, hát valami gyönyörű
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Monya78
veterán
válasz plömplöm #3460 üzenetére
25eft a gyári tartó + 1óra szervíz azaz 19eFt , mankókerék abban a tartóban igencsak lötyögne + emelőt is venni kellene 6-7eFt alatt azt se lehet kapni.
Jól kitoltak velem, mivel eszembe se jutott hogy kívülről kell gyárilag feltenni a pótkereket. Azt gondoltam csomagtartóba a pótkerék helyre bedobok valami használt lemezfelnit+használt gumit és kész. Se az emelő se a kerékkulcs hiányára se gondoltam, a rendeléskor.
[ Szerkesztve ]
-
plömplöm
őstag
válasz Monya78 #3461 üzenetére
hát a lodgyban, amit 185/65r15 kerekekkel vettem, a pótkeréktartóban a 185/65r15 abroncs így nézett ki 2-3 év után:
ha ebből indulok ki, akkor nem biztos, hogy olyan nagyon lötyögne ott az a mankókerék, és ha befér alá és fölé egy-egy réteg habszivacs, akkor pláne. erre egyébként azt mondta a márkaszerviz, amikor jeleztem, hogy izé, hogy ez így jó, mert ez ilyen
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #3457 üzenetére
Kicsi palack szokott lenni lidl-ben, olcsó (legutóbb 3600-érz vettem asszem), egyszerű, 3T papíron de a Daciát tuti egyben is megemelné. Kerékkukcsot valami kereszt vagy teleszkópos megoldást vennék, nem gyárit, felni is mindegy, jó a használt is és a gumiból is jó valami olcsóbb, úgyhogy csak a felfogatóját kellene megvedd, ha meg van a helye és csak bele kell pattintani.
Szerk.:
Képek.[ Szerkesztve ]
-
Monya78
veterán
válasz kelly416 #3463 üzenetére
Értem már miért írod ezt magában a mankókerék 54eFt ehhez összevadászva külön az emelőt és a kerékkulcsot olcsóbban jön ki mint a 68eFt-os szett.
Viszont a gyári tartó + gyári felrakás + (elutazni a szervízbe+kivenni egy nap szabit) + használt felni + használt gumi + a házhozszállítás drágább mint az új 54eFt-os mankókerék.
-
mirci18
addikt
válasz Monya78 #3464 üzenetére
Miért ragaszkodsz a mankó kerékhez?
Miért nem veszel lemez felnit vagy használtat?
Plusz egy akármilyen kínai vagy éppen használt gumit.
15-20 e ft egy lemez felni használtan még olcsóbb.
Gumi kb 5-15 e ft.Mivel pótkeréknek kell úgyse lesz rá szükséged jó formán soha.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz LamerGyuri #3467 üzenetére
Nekem tán 60 volt, ha jól emlékszem, de az enyém Lodgy, meg nem is kaptam habot, kompresszort az autóhoz.
Mondjuk nem is baj, vettem a hülye azért nem vagyok boltban outlet kiárusításon black&decker akkus/szivargyújtós/230V kompresszort, ami fúj, szív, matracot is pumpál egy huszasért, meg aliról gumikukacot gombokért. Szerintem a kukac jobb mint a hab, gumisok is szoktak azzal javítani, a hab csak ideig-óráig jó.Én lekaptam a másfél éves autó alól a pótkereket, mert az akkori Zafirámnak meg volt még a pótkerék védő tálcája, át akartam tenni a Dacia alá. Össze volt kicsit verve a pótkerék és használt volt a gumi. Vissza vittem a szalonba és kicserélték. Le a kalappal a szalon előtt is ezért, de valószínűleg eleve is az ő kezük volt benne, hogy ennyire szó nélkül elismerték és cserélték. (Egyértelműen gumis gépbe tették bele rosszul a felnit és az karmolta szét, annak a nyomai látszottak rajta.) Ezt csak azért írtam le, mert semmi sem fenékig tejfel, meg kell nézti mindent, amikor vásárol az ember.
-
Monya78
veterán
válasz mirci18 #3466 üzenetére
A gyári tartó + gyári felszerelés + szervízbe utazásos kb. 50eFt-ot meg szeretném úszni.
Így hogy nincs tartó, valahol az utastérben kell elhelyezni a kereket, ott pedig már nem mindegy mekkora. Ez a mankókerék a 7 személyes állapotban is elférne.
LamerGyuri:
Decemberben a konfigurátorban 50eFt lett volna...csak rosszul gondolkoztam[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! Ismét beköszönök, az asszonynak nézem a Dacia Logan MCV-ket az 16 16V-8V-el de alig találni 2 millát még hajlandó vagyok kifizetni érte de az a helyzet hogy a Peugeot Partner Tepee tolóajtós "anyabuszok" is azt hiszem ugyanazzal az 1.6-os erőforással vannak szerelve és kicsit nőiesebben néznek ki. Az asszony szeret kijárni kertbe földúton. Szerintetek megérné ezen az alternatíván gondolkozni?
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz plömplöm #3472 üzenetére
MCV 1 természetesen! Azok vannak elérhető árban nekem! 16V vonal? Huuu azokat nagyítóval kell keresnem hallod! Mármint a 200ezer km alattiakat. De gondolom ezeknek 1 milla kilóméter meg sem kottyan
Ha hétszemélyes fogok azokból a 3dik ülléssort ki lehet szedni igaz?[ Szerkesztve ]
-
plömplöm
őstag
ne a futott km-t kergesd, hanem azt, ahol nem a 30e km olajcsere periódust tartották, hanem mondjuk megfelezték azt. a volt enyémben van már bő 300e km és köszöni szépen gyönyörűen üzemel.
az mcv1-ben a harmadik üléssor padja mindig egyben van; felszereltségtől függően az üléstámlák lehetnek vagy szintén egyben, vagy külön-külön dönthetőek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
-
plömplöm
őstag
a "lassú" az ugye relatív. az 50km/h is menni fog neki, és a 130km/h is, még telerámolva is, kérdés, hogy belefér-e, hogy pld az érdi emelkedőn nem fogja bírni ezt a 130-at végig felfelé ötödikben. az 100%, hogy ez az 1.4 mpi nem egy gyorsulásbajnok erőforrás. jelenleg 4db 1.4-es mcv1 van a hahun, szóval olyan nagyon nagy merítésben nem kell válogatnod , 1.6-osból 16db, ebből 11db 8v és 5db 16v. nekem a 16v jó volt, szerettem.
metálfényt keress, azok sokkal kevésbé rothadnak.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Bob ma újabb meglepetéssel szolgált.
Feltűnt, hogy nem megy az ülésfűtés. Gondoltam, hogy megnézem a biztosítékot, hátha. Még ki is nyomtattam a vonatkozó oldalakat, biztosra mentem. A biztosíték rendben volt, viszont arra lettem figyelmes, hogy nincs tolatókamera(!). Mondom wtf, biztosíték vissza, kamera ok. Megnéztem a könyvet is, ami a kocsiban van (persze annak netes változatából nyomtattam), ugyanazt a biztosítékot jelezte. Kíváncsiságképp ellenőriztem, az anyós oldali fűtés működik.
Akkor most mi van? Az ülés alatti csatlakozókat megnéztem, egyben vannak, bár szétcsúszni sem nagyon tudnak. Fűtőszálra gyanakszom még, lehet, hogy elszakadt.
Azért felhívom a szervizt, mert így akkor nem tudom, hogy melyik biztosíték ment ki, ha egyáltalán az a probléma.Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #3485 üzenetére
Szerintem garis, nem? Amit tudtál, megtettél. Ennel többet garis autón ne ügyködj szerintem.
-
szaki04
senior tag
[link] : Drágaszág a Teletank-ban...
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
Itt pedig Bolla György hároméves tapasztalatának megosztása a saját Lodgyjával [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #3489 üzenetére
Megnéztem korrekt videó.
Azon meglepődtem hogy eladja ilyen gyorsan de gondolom mivel ebből a pénzből vehet minőségibb autót jobban jár.
Elviekben egy Lodgy rosszabb kényelem szempontjából mint egy egy Logan (ebből indulok ki mert nekem ez van).
Technikában is valamivel fejletlenebb pl klíma.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3493 üzenetére
eladja 5ért a lodgyt
megveszi pld ezt 4ért
marad 1All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3493 üzenetére
Igen, zseton átírás után. Én is rálestem, van ilyen is, bár nem úgy ismertem meg, hogy ezt választaná. Innen marad még pénze sok mindenre.
Alig ismertelek meg ezzel a képpel. Jó lett egyébként.
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3496 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Azért érdekes hogy a két autó közt van 15 év különbség de árban csak 600 e ft.
Nagy szerencséje volt Bolla Gyurinak a kedvezménnyel.
De én sem panaszkodom mert a saját autóm is a vételkori árát éri.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #3498 üzenetére
A lóerőt nem is néztem de akkor már főleg nem értem.
Minek egy ilyen családi utánfutóba 200 ló?
Hol van ekkora motorra szükség?
Szerintem épeszű ember a kora a fogyasztása a súlyadó miatt nem fogja megvenni.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH