- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Facebook és Messenger
- SkyShowtime
- Milyen routert?
- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
- OpenWRT topic
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pokesz007
senior tag
Én viszonylag tisztán tartom,sògornak saját mosòja van pár éve
️️Hardverapró Mindörökké️️
-
mirci18
addikt
válasz Monya78 #2698 üzenetére
Nekem se tetszik de legalább van.
Én pl nem használok minden nap android autot így nem zavar a kábel.
Elvileg szoftveresen fejlettebb a régi autóktól a jogger.
Nekem a mostani is megfelel.
Zene,Naptár,térkép stb.Én ha vállasztani lehetne inkább venném a 7 millás joggert mint a lodgyt mert sokkal szebb.
Bár ha 3 gyerek lenne inkább vettem volna Opel Combo Citroen Berlingot.
De azok már kiestek. Pedig praktikumból ezerszer jobbak.
Ez van nem mi döntünk efelől.
Lehet mérgelődni de állami támogatás nélkül sokszor az ember még új autón sem gondolkozna.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2700 üzenetére
Na ez az. A cégest viszont én csak 5 hetente egy hétig bitorlom, de senki nem mossa, takarítja, így vagy megcsinálom, vagy úgy hagyom én is. Általában megcsinálom, de most télen nem is mertem, nehogy befagyjon, meg én is fáztam. Most lehet, hogy lemosom majd, mert nagyon koszos szegény. Nem ezt érdemli.
-
Monya78
veterán
válasz mirci18 #2702 üzenetére
Novemberben jártam egy kört állami támogatásos benzines 7személyes autók körében (Békéscsabán)
Citroen grand C4 spacetourer volt a fő csapásvonal: Új autóra már nem lehet rendelést leadni, szeptemberben hármat név nélkül bekonfigurált lerendelt. A háromból csak egy volt benzines, az is fehér és pont olyan extrákkal amit nem szerettem volna. Azt mondta egy hónap múlva tudja meg, hogy egyáltalán le fogják gyártani (nem sok esélye volt)... ha már itt voltam rákérdeztem a berlingora arra nullás esély volt a válasz.
Peugeot rifter: Benzinest csak a legkisebb felszereltséggel lehetett választani, az pedig teljesen fapados volt, plusz július-augusztusra ígérték hogy megkapom.
Dacia: Csak dieseles lodgy volt, plusz árat se tudtak mondani, mert akkor változott. De legalább februárra ígérték. Mivel megvolt a számom Nekik és amint hírt kaptak a joggerről egyből telefonáltak.
Viszont ha Neked gyári vezetékes androidos multimédiás cuccod van, megkérdezhetem ha csak bluetooth-al kötöd össze a telóval, akkor mit tud a rendszer?
Telefon vezérlése, telefonkönyv megjelenítés, kihangosítás?
Telóról indított zene, lejátszása a autóhangszórón keresztül? -
Monya78
veterán
#kelly416, #JoinR
Na szupi, akkor csak hosszabb úton fogom elővenni a kábelt... egy a waze kivetítésig, vagy spoty vezérléséig.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2707 üzenetére
De telefont tölteni is jó az a kábel. Mondom ezt azért, mert az S20FE-n tegnap 1 óra alatt 6%-ot töltött a céges S-Cross, a Lodgy ennyi idő alatt szerintem min. 30, de inkább több százalékot tölt navigáció közben is. Ja? A 6% úgy jött össze, hogy csak össze volt dugva az autóval, de még az AA sem futott.
Szerintem ha már olcsó autó, sokkal inkább Dacia mint Suzuki. És nem csak emiatt, hanem sok más miatt is.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2710 üzenetére
Ajjaj.
-
Monya78
veterán
Ha már szerviz, visszalapozva egy régi üziben #2485-ös hozzászólásban [link] megtaláltam kelly416 által beküldött karbantartási programot.
Pár tételnél nagyot néztem
olaj+szűrő csere 30.000km/2 év
légszűrőcsere csere 40.000km/4évÉn mindkettőre 10.000km/1évet vártam volna...
(Saját magam kicserélek egy pár ezer forintos légszűrőt, akkor már oda a gari?)első évben csak a pollenszűrőt cserélik...most már látom könnyű (olcsó) volt beígérni a joggernél az első éves ingyen szervizt
múltkor a gyújtógyertyát emlegettétek hogy drága...mennyi az a drága?
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2712 üzenetére
Én találtam 14.600Ft magasságában gyertyákat a Lodgy-hoz, de valamelyik (talán az Unix) dobott 4800Ft körül is, csak nem volt készleten. Anno a Mazda 626 2.0 dízelbe volt 16.000Ft-os gyertya, úgyhogy hozzá szoktam az extrém mutatványokhoz. De amikor a drága amcsi sz@rban kicseréltem a mind a 8 gyertyát 7500Ft ellenében, elgondolkoztam kicsit. Jó, tudom, idén 25 éves, de akkor is.
Egyébként 3000km után én cseréltettem egy olajat, az összekopásnál mégis lehet benne egy kis ez-az. Persze mondta a szervizes, hogy ezek a motorok már a gyártósoron járatva vannak... de szerintem csak 2x körbe forgatják. Mindegy, bajt nem csináltam az olajcserével, csak utólag már nem szakszervizben csináltattam volna, hanem magamnak vagy bármilyen szerelő csinálja. Csak gyári szűrővel. Úgysem veszik észre az olajcserét sem, a levegőszűrő cserét sem, ha gyári alkatrészt használsz.
És szerintem jól érzed, olajcsere évente vagy max. 10.000km után. Én meg azzal egy időben ki szoktam cserélni a levegőszűrőt és a pollenszűrőt is, egyik sem olyan nagy tétel, bajt nem csinálok vele és nem felejtem el kicserélni, ha mindet egyszerre cserélem.
Eddig ezt a metódust a régebbi autóimon alkalmaztam, de szerintem idén megy utoljára a Lodgy szakszervizbe rutinmunkára, innentől majd csinálom én a dolgokat. Nem ér annyit a nem létező garancia, hogy 90.000ért cseréljenek nekem olajat.[ Szerkesztve ]
-
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2715 üzenetére
Nem, de mit is takar a garancia? 2 éve nincs baja az autónak, most még átnézik, jövőre pedig lejár. Marad az átrozsdásodás elleni gari, amire magas ívben teszek, inkább elviszem alvázvedelemre és üregvédelemre az idei tél előtt. Szerintem annak több haszna van, mint a felületi rozsdának.
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #2716 üzenetére
Három évig ha baja van a kocsidnak szerelik de ha kell ingyen vontatják.
De ezt meg lehet vásárolni 5 évre is.
Szerintem alapvetően jó konstrukciók ezek.
Két kivételt tudok amikkel sok a gond.
Az 1.2 TCE motor és a 75 SCE.
Mindkettőnél vannak tervezési problémák.
Pl sok SCE 75-ös motorú autónak a katalizátora tönkremegy 3 éves kora előtt.Ha letelik a 3 éved akkor reménykedhetsz benne hogy nem áll le a kocsi alattad.
Ha cascod van az már fél siker.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Monya78
veterán
válasz mirci18 #2717 üzenetére
Eddig azt hittem hogy a easy service megvásárlása esetén van csak assistance szolgálat. Jó tudni hogy az alap 3év is tartalmazza.
Joggernek a 110 lóerős motorja is új, és azóta kiderült hogy sajnos közvetlen befecskendezéses úgyhogy ki tudja a kokszosodás mikor jön elő, vagy bármi más ismeretlen hiba.
Átadás után van 3 hónapom hogy eldöntsem kell e a +2év gari vagy az easy service.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2719 üzenetére
Lemossák?
-
-
mirci18
addikt
válasz Monya78 #2718 üzenetére
Tudomásom szerint ehhez is jár annó kaptam hozzá telefonszámot hozzá.
A facebook-os csoportban sajnos pont ezt jelezték hogy a közvetlen befecskendezés miatt a sok városi járat kinyírja a motort.
Ugyanez a gond az SCE 75 motorral.Szerintem az easy service nem éri meg az árát.
Nekem annó nem ért meg 180 e ft-ot. Most meg 230 alatt nincs is.
A gari kiterjesztést mindenki maga látja.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
konyi79
addikt
válasz mirci18 #2723 üzenetére
Semelyik mai motor nem bírja a városi használatot, ennek a közvetlen befecskendezésnek nem sok a köze.
Az SCE75 pedig pont szívócső befecskendezéses még, lényegében a lassan kifutó TCe100 turbó nélkül. A kis ezres háromhengeres szívónál inkább az volt a gond a sok hidegüzemmel, hogy a túldúsított keverék miatt lemosta a hengerfal oldaláról az olajat, ami nem a kopásmentesség záloga, miközben szegényebb keverékkel meg járni nem nagyon akart... -
gyemipapa
senior tag
válasz mirci18 #2723 üzenetére
Akkor majd egyszer ülj le, és add össze, mennyibe kerül 5 garanciális szerviz. Én kiszámoltam, ha nem emelkednek az évek során az árak (ami ugye kizárt, nem véletlen, hogy már az Easy service, 5 év gari sem 180 ezer), akkor is nullszaldós leszek. De látjuk, hogy mennek fel az árak, szóval nekem bőven meg fog térülni, és nem kell azon agyalnom, melyik szervizbe vigyem, ahol olcsóbban vállalják, mert ingyen, a szemem láttára szervizelik. Márciusban viszem a kétévesre.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
mirci18
addikt
válasz gyemipapa #2725 üzenetére
Én eleve 3 évre terveztem.
Mivel a garancia csak 3 évig szól.
Az első 3 évben a kötelező revízió kb 15-25 e ft.
Ennyiért ránéznek s ha kell gariba javítanak.
Az utolsó két évben ezt spórolom meg hiszen hiába nézik át ha gari nélkül ingyen nem javítják.
Ezt meg tudom én is tenni.
Az olajcserét gari idő lejárta után megcsinálom magam.
De addig 45 e ft helyett 30-ért végzi a Gyöngyösi szervíz.
15 percre vannak tőlem így tökéletes helyen.
Nekem ezét nem adta ki a matek de egy egyenletnek többféle megoldása is lehet.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz konyi79 #2724 üzenetére
Nekem TCE motor van az nem közvetlen befecskendezésű így nem tud sűrű városi forgalomban sem lekokszolódni mint az új TCE 110.
Plusz nincs benne kettős tömegű mint a 110-esben.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
Easy Service eddig is 185,000-Ft volt ami 80,000-km ig szól
Azaz aki éves szinten 20,000-et megy akkor már 225,000-Ft , vagy 25-30,000-km megy az már belenyúl 390,000-Ft témába .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Monya78
veterán
Egyre jobban úgy érzem a TCe 100 LPG-vel kellett volna rendelni a Joggert.
Megterhelve ritkán lesz, Olcsóbb lett volna, olcsóbb fenntartás, majd két éve már megjelent...
TCe110, közvetlen befecskendezéses, (a kettőstömegűről még nem hallottam de az se előny ha cserélni kell) drágább, csak kicsit erősebb (de ki tudja milyen áron)Amúgy az assistance szolgáltatás működik is? próbáltátok már?
-
válasz Monya78 #2731 üzenetére
Lehet butaságot írok, de úgy emlékszem az LPG autóknál a megvásárlását követően első négy évben sok teendő nincs ,körülbelül 15.000 km-enként szűrőt vagy szűrőket kell cseréltetni (5-15.000 Ft) és a reduktort felújítattni (15-20.000 Ft). De ez több mint 100.000 km után lehet esedékes.
Majd négy év mikor lejár , évente kell vinni felülvizsgálatra , nyomás próbára , meg a fentieken kívül ha kell tartályt cserélni ami jó nagy költség, mert utánna újra kell vizsgáztatni stb-stb ..Nekem ez mindig egy macerás dolognak tűnt , azt mondom hogy ne bánd hogy sima TCE motort választottál .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Monya78
veterán
Köszönöm a biztató szavakat
LPG-s külön fenntartási macerákra nem is gondoltam...
inkább a pótkerék nem léte zavart a konfigolásnál, bár pótkereket nem is kértem, gondoltam 50eFt-nál olcsóbban megúszok ha önállóan beszerzek egy akár használt megfelelő lemezfelnit + egy olcsóbb gumit arra a kis időre, míg egy gumist nem találok.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2734 üzenetére
Nyilván sok szempontból igazad van. Csakhogy nálunk is vannak olyanok, akik Pestről Pestre járnak be, télen is hidegen nagy gáz, had haladjon, 3 vagy 5 év múlva úgyis cserélik. Sajnálom előre, aki abba nyúl bele. És van sok főleg vidéken, ahol általában tiszta, kikímélt, első rendellenes zajnál szervizbe vitt autó van. Azokra az én nyálam is csorogna adott esetben. A flottakezelőnek meg tudása sincs az egészről, minden autó ugyanannyit ér a szemében, csak sajna egyben is adja el a flottát külföldre, úgyhogy csorgathatom én akárhová, hogy "azt-azt-azt ott én akarom...".
-
kelly416
veterán
Én így is tettem bele egy kis 3T-s hidraulikus palackemelőt meg egy teleszkópos kerékkulcsot. Benne hagytam az eredetit is, jó helyen van, de elfér benne ez is. Inkább legyen és sose használjam, minthogy kelljen és nincs. Csak vettem tépőzáras zsebes kis hálót, lezártam a Lodgy jobb oldalán is a kis mélyedést, hasonlóan mint a gyári bal oldali megoldás és máris sok mindent el lehet helyezni az autóban raktércsökkentés nélkül. De majd mutatok 1-2 képet, ha így nehéz elképzelni.
Mondjuk cseréltem már kereket emelő nélkül, megoldottam akkor is, de ha lehet, legyen ott ami kell.
-
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #2734 üzenetére
Én viszont előbb vennék használt autót közvetlenül első tulajdonos magánszemélytől, nyugdíjas házaspártól, vezetett szervizkönyvvel, mint egy céges flottást, amit az évek során "csak" két ember használt, boldog meg boldogtalan......
A "közös lónak" mondást pedig mindenki ismeri...[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2740 üzenetére
Tényleg jogos amit írsz, a flottás, céges autók sokszor sokkal jobb gondoskodást kapnak. Ebben igazad van. Csak sajnos amit látok sokszor, az elriaszt kicsit.
-
válasz kelly416 #2742 üzenetére
Ezért kell elkérni felmérési vagy kibocsátási állapot felmérési lapot .
Ha nincs ,akkor közös időpont egyeztetés egy átfogó vizsgálatra .
Ha ebbe nem mennek bele , akkor ott kell őket hagyni .
De erre a legjobb példa ismét Speedzone mikor István ott van az Eurofleetnél és a Zafirát vizsgálják be.
( Így dolgoznak a profik ) ez a címe ha valakit érdekel. Persze ez csak egy cég a sok közül .
Másik ok , hogy vannak olyan dolgok , ami magán személy esetén nincs .
Lasd az alábbi flottas eladási garanciákat :
1. Kilométergarancia
Mivel az általunk értékesített autók a mi flottakezelésünkben álltak új koruktól kezdve, ezért a futásteljesítményük PONTOSAN annyi, amennyit a kilométerszámláló mutat és ez ellenőrizhető, visszakövethető.
2. Állapotgarancia
Gépjárműveink 100 pontos, szigorú ellenőrzési átvizsgálásban részesülnek, melyet független igazságügyi gépjármű műszaki szakértő végez és hitelesít, szakszerviz bevonásával. Hitelesített állapot – a biztonságos vásárlásért.
3. Kiterjesztett garancia
Használtautó garanciával? Igen, nálunk lehetséges! Kortól függően 1 év / 30.000 km vagy 2 év / 60.000 km kiterjesztett garanciát adunk a gépjárművekre. Így Ön és új autója is élvezheti a garancia nyújtotta biztonságot.
4. Pénzvisszafizetési garancia
Amennyiben vásárlás után mégis meggondolja magát, és 7 napon belül visszahozza a gépjárművet eladáskori állapotában, akkor az autó árának 95%-át visszatérítjük. A pontos feltételekről, kérjük, érdeklődjön személyesen.gyemipapa
Persze , mindenkinek szíve joga a döntés . Mondom ezzel nem akarok vitát indítani .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #2728 üzenetére
Tce 100 es Tce 90 ugyanaz ami a Dusterben es a Sanderoban van. Nincs közvetlen befecskendezés, sem pedig kettőstömegű.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2743 üzenetére
Na! Ez így nagyon korrektnek látszik, reméljük így is van. Sajnos én még ilyennek közelébe sem jutottam soha. Köszi az infót.
Őszintén szólva tele szaladt egy kicsit a micsodám az említett csatornával (kár-vertikál mindenhol) és főleg az említett emberrel, mert bármit tesztel, mindig az a legjobb a világon. ("Díszrács? Minek? Légbeömlő? Minek? Akármi? Minek? Ez így jó, ahogy van." Pár műsorral később meg teszt közben eléjük merül egy Dacia és még a kamerát is félre fordíttatja, mert "erre tart az autógyártás...", természetesen valami jóval drágább kicsi kormánya mögött ült éppen.) Értem én, hogy reklámból van lóvé meg Dubai és Amcsi is, csak nekem ez így sok.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2746 üzenetére
Pistával sem lenne gond, ha nem akarna mindent eladni nekem. A tudása és a felkészültsége bőven kiemelkedő.
Csikóstól sok mindent nem láttam, inkább olvastam, elragadó a stílusa és a fanatizmusa. Göbi előtt peddig le a kalappal egyébként is.Csak ahogy a Kopasz mondta, azzal amit reklámozol, azzal magadról is sokat elárulsz. Ha nem is a csalásra buzdítanak, de nyilván ők is észrevették, hogy szegényes az infó a hazai palettáról, azért van mindig amcsi autó a reklámban. De akkor ennyire kell a pénz? Mindegy is, hagyjuk. Jó csatorna volt, sokáig néztem, nem tartom kizártnak, hogy majd vissza térek, de nem ma, az tuti.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000