- AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Programozás topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Linux - haladóknak
- Sweet.tv - internetes TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Amazon
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Viszlát #23822 üzenetére
Amerre én vagyok, itt rengeteg magyar autó van. Az egyik ember konkrétan 7 éve használja napi 35 km-es ingázásra. Le se sz@rják itt Sussex-ben. Veled mi történt konkrétan? Emlékszek h vmi bírság volt, de annak nen mesélted a körülményeit. Mi alapján szúrtak ki?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Bmw Mesterek!
Ha benzines motorban gondolkozok, akkor van-e vmi lényegi különbség az E46 és E39 motorok között? Vagy ugyanaz került beléjük? Hol több a hiba lehetőség, melyik nyűgösebb? Pillangószelepre kell figyelni? Mindnél műanyag bepotyogós, vagy az csak a dízeleknél van?
Hirtelen ennyi. Köszönet
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23997 üzenetére
Igazából ami konkrétan érdekel: 20i, 23i, 25i, 28i, 30i. Van-e ezek közül bérmelyiknél vmi kirívó dolog, amire jobban kell figyelni egy átlagos szívó benzineshez képest?
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23999 üzenetére
Ezt nevezem kimerítő válasznak!
Ha ugyanezt leírnád dizliben 2.0-tól 3.0-ig, akkor küldök egy képzeletbeli guminőt.
-
Ck.
addikt
Uraim,
2004-2006-os E60-ból szabad/érdemes-e benzinest nézegetni, vagy egyértelműen dizli a nyerő?
Fenntartásban sokkal nyerőbb a benzin? Erőben, nyomatékban tud azért vmit nyújtani? -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #24283 üzenetére
És összeségében E60-ban mennyi szopófaktor van a dizelnél? Ott melyik motorral nem szabad megvenni? Vannak tipikusan elhalálozó dolgok, potyogó pillangó szelepek, stb. akármi?
Dízelt vennék igazából, de ha nagyon sok a rizikó faktor, akkor a benzines fele is hajlok, bár nem tudom ad-e vmi élményt 3 liter alatt. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #24291 üzenetére
Na mesélj akkor légyszi, mert nem vagyok otthon bmw-ben. Mi miatt nem vennél? Nem akarok szopórollerre ülni.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #24296 üzenetére
Értem, ez azért megnyugtató.
Amúgy a benzines is meg tudja cibálni a gépet 2-3 literes motorral, vagy inkább a dízel a nyerő ennél a szériánál?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Hat marad a dizel szerintem, eleg surun megyek Mo-Anglia távot, nem szeretném ha a gatyámat is lezabálná.
Maximum az vinne a benzines oldalra, ha sokkal kevesebb nyűg lenne vele és kevesebb meghibásodás lehetőség.
Ami még másik alternatíva, az a hasonló korú, mérges orrú A6-os 3.0 TDI kotróval. Mindkettő nagyon a tetszik és kb egy árban van.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Az a helyzet, hogy bármelyiket is válasszam, félek a turbótól egy picit, annak ellenére hogy most is turbó dízelem van, igaz még adagolós. 2001 A6 2.5 V6 TDI. Sose volt gond a turbóval, de egy használt autónál benne van a pakliban.
A modern dízel rendszertől sem tudom mennyire szabad félni. Biztonságosabb döntés a szívó benzines bömbi? -
Ck.
addikt
Tisztelt Egybegyűltek!
Megszületett a döntés, E60 lesz, 2003-2006 közötti, dizli, 25 vagy 30d, manuál vagy automata még szintén eldöntendő.
Rögtön lenne is pár kérdés:
- 25d és 30d között érzetre sok a különbség menetteljesítményben, nyomatékban, "ülés présben"?
- melyik motor ajánlott automatával?
- 30d automatája itt is ugyanúgy alul van méretezve mint anno az E39-nél?
- mikortól jön a facelift és miket javítottak bennük? érdemesebb egy gyengébben felszerelt facelifteset nézni, mint egy gazdagon felszerelt, de 2003-2004-es szériát?
- bármelyik motornál/szériánál van-e vmi típushiba?Nagyon köszönöm!
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #24398 üzenetére
De az elején írta hogy 4 db. Nyilván darab ár lesz.
Ha meg mégse darab ár, akkor itt az ideje gumit váltani.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Gratula hozzá, szép gép! Ótómata milyen, szépen dolgozik? E39-ből én is ezt venném, ráadásul automata párt is vagyok, csak azt írták pár helyen, hogy nem erre a motor nyomatékra tervezték ezt a váltót, nem tudom ebből mi igaz. Át lett nézve alaposan gondolom. Automatával volt már tapasztalatod korábban, hogy tudd miket kell figyelni?
Jöhetne pár belső kép is. -
Ck.
addikt
Gondoltam ide is beköszönök, bár nem vagyok márkatag, de az utóbbi időben sokat jártam erre felé.
Örömteli Boldog Új Évet Minden Propelleresnek![ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #24714 üzenetére
Én sem szoktam percekig járatni, de vannak esetek, amikor sajnos elkerülhetetlen. Ha nincs állófűtés és az autó anyira szarrá van fagyva, hogy a formáját sem lehet a jégtől kivenni, akkor sajna a beindítás + max ventilátor + ablakfűtés + klíma kombó elkerülhetetlen pár percig. Évente 2-3x van ilyen, azt gondolom ettől még nem fogom megrövidíteni az életét.
Egyébként is meglepően gyorsan bemelegszik a jéghideg autó. Beindítom csonttá fagyva, visszaszaladok a konyhába kavarni egy kv-t, 5 perc múlva mikor visszajövök, addigra le van olvadva a jég az ablakokról és a szélvédőről, beülök és már indulok is. -
Ck.
addikt
válasz SocketA #24868 üzenetére
Nekem 2001-es A6 van a mostani 2006-os Megane mellett, de nem érzem azt, hogy minőségben rosszabb lenni a kis vaspuni...jelenleg ugyanazt tudom elmondani, amit Te leírtál, csak fordított esetben. Nem zörög és minden a helyén.
Egy a lényeg, hogy örülsz neki.
Viszont én idősebb autóra már nem cserélnék, legyen bármilyen jel az orrán, fiatalabb nem lesz tőle. És akárki akármit mond, korral jönnek a bajok is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Lavidaloka #25091 üzenetére
Akkor az vmi nagyon haldokló 2.5 tádé lehetett. Engem nem tudtál volna levillogni, hiába ótomata.
-
Ck.
addikt
válasz peetmaster #25120 üzenetére
Én a helyedben fenntartásokkal kezelném az ótomata váltós 30d-t. Ha ez előző tulaj nem kímélte, akkor könnyen széthullhat alattad. 25d automatával biztosabb döntés. Vagy 30d kézivel, de ha mindenáron muszáj a 30d és az ótomata, akkor elvinném egy váltós szakihoz, de az se jelent garanciát semmire.
Mindenesetre legyen mellette pár forint az átíráson kívül.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Jaaa, oké.
Amúgy srácok, belátható időn belül úgynézki összejön az áhított E60...viszont nagy dilemmában vagyok. 30i és 30d között vacillálok, tudtommal ezek számítanak a legjobban összerakottnak.
Fenntartási költség, szerviz, szopófaktor, vezetési élmény tekintetben melyik ajánlott/nem ajánlott, főleg automatával és miért?Remélem nem robbantok ki egy nagyobb hit vitát.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Hát igen, a nyomaték az nyomaték...én is abba vagyok szerelmes, ezért is a nagy dilemma.
Egyébként ennyire radikális fenntartási különbségek vannak a 30i és 30d között? Sokkal több a szopófaktor, váratlan, infarktust kiváltó javítás? A benzines jóval kevesebb rizikót és szervizköltségeket jelent?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25321 üzenetére
Igazából a vásárlási szándékom több sebből is vérzik...eleve csak 2003-2005 közötti, facelift előtti, az első 1-2 gyártási évből tudnék csak venni, páran mondták már azt is, hogy jobban járok, ha inkább az E39 utolsó évéből, a kínálat tetejéről veszek, mint az első E60-asokból.
Szerencsére nem most kell még döntenem, de nem tudom mit csináljak.
A porlasztócsúcsok se olcsók gondolom, egy 6 darab porlasztócsúcs csere vagy egy turbóhalál viszont jó pár hétig mozgásképtelenné tenné az autót nálam. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25324 üzenetére
Hát akkor lehet, hogy tényleg benya lesz belőle...viszont még odébb van, vmikor ősz környékén leghamarabb.
De hogy addigis ismerkedjek a BMW-vel, Kaptam ma egy ajánlatot, szőrt szőrért a 2006-os 1.6 Renőt cserélni egy fullos, vajbőrös 97-es E39 523iA-ra.
Illetve egy 2000-es 323Ci-re.Tudom nem mai csirke, de bömbi és hátul is hajt. Gondolkodási időt időt kértem egyelőre.
Tőletek meg érveket ide-oda. -
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #25372 üzenetére
Az enyémet az előző tulaj minden oldalról meghúzta, + két helyen be is horpasztotta egy picit, így ha nem hozom haza hogy kasztnissal megcsináltassam, akkor kb. ennyiért lehetne eladni, amennyiért ezek vannak fent, durván 1000 font körül.
Az E39-ről amúgy abszolút megértem, amit írtál, de a két coupe E46-al mi a gond első blikkre?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #25426 üzenetére
Ezért is korlátozom a dolgot arra. 30i lesz vszínű. Vagy beveszek egy lesz@rom tablettát és 30d vagy felette...
Bármennyire is próbálom magam lebeszélni az E60-ról, nagyon tetszik a cica szemével.
Az E90 annyira nem szép nekem, pedig lehet okosabb döntés lenne.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz darvak #25508 üzenetére
Hali, Minek raknad uresbe? Azért automata, hogy ne foglalkozz ilyenekkel. Elindulsz otthonról, D-be rakod, majd mikor elertel a célba, kiveszed P-be. Ennyi. Lámpánál is marad a D, nem kapcsolgatunk. Ha hosszabb ideig állsz, vonat, akármi, akkor mehet az N + kézifék
Egyébként jót nem tesz neki semmiképp, ha menet közben ki vágod N-be, sőt akkor motorfék se lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kupon kunyeráló
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ukrajnai háború
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs