- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Netflix
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44365 üzenetére
Szééép...
És akkor jön az összes magyar autós topicban ismert kedvencem, hogy “állapotot veszünk, nem km-t”.
Részben igaz, hogy akár egy negyed annyit futott autó is lehet rosszabb, elhanyagoltabb állapotban, de azért mégis, a legtöbb kopó alkatrész, motorikus és futómű elemek, rugó, csapágyak, stb stb. igenis szoros összefüggésben van a valós futásteljesítménnyel is, bárki bármit mond.A turbóval kapcsolatban egy kérdés, elég sok legenda kering a start-stop rendszerről, tulajdonképp akkor megszűnik a turbó kenése amikor lealllitja a motort, vagy van vmi elektromos szivattyú ami keringeti
ilyenkor még az olajat?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44371 üzenetére
De ez így már nem fedi a valóságot, mert meg van csinálva vásárlást követően. Tehát nem jó állapotot vesz az ember, hanem súlyos pénzek árán azzá teszi.
Ha csak a vásárlás pillanatát nézzük, akkor nagy valószínűséggel egy valós harmad annyi futással kevesebb is lesz az az elfáradt alkatrész, ami javításra/cserére szorul. Így már mindjárt értelmet nyer a futás teljesítmény és később is könnyebb lesz eladni harmad annyi futással.
Itt pl. 160 ezer km felett a legtöbb helyen menekülnek az autók elől, még egy szalon/kereskedés sem igen akarja beszámítani. -
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44379 üzenetére
Persze, hogy kell szervizelni a kevesebbet futottat is, egy szóval sem írtam, hogy szarni kell az autóra, aztán meg eladni.
De én pl. pont az ilyen jellegű szervizeléseket akarom elkerülni, ami a mellékelt képeken látható. Egész egyszerűen, mert pont ugyanezt csináltam az elmúlt 10-15 évben az összes autónkon és belefáradtam, szellemileg és anyagilag is.
Most tettem egy kísérletet más irányba, 2 éves autó 50 ezer km alatt, plusz 3 év garanciával, majd eladni 2-3 éven belül 80-100 ezer km-rel, évente szervizelve.
Meglátjuk, hogy majd mit ad ki a matek, lehet rossz döntés volt, lehet nem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44382 üzenetére
Persze, elég meredek az árkülönbség, ezt aláírom.
Egy gumis kérdésben tudnál-e segíteni?
Gyárilag az ótó elől 245/45/18-al van szerelve, hátul viszont 275/40/18 van. A felni méretről fogalmam sincs sajnos, nagy eltérés lehet a két tengely között?Téli gumit keresek és a 245/45-ös méretben rengeteg van viszonylag normál árban, de a 275/40-es a duplájába kerül.
A gumiabroncs nyomás táblázatban fel van tüntetve a hátsó keréknél is a 245/45/R18 mint variáció, ezt azonos vagy eltérő felnivel kell érteni? Nagyon nem vagyok otthon a témában.
Köszi -
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #44387 üzenetére
Majd meglátjuk, hogy az idő kit igazol, de ha csak a nyugodt otthoni körülményeket, a kevesebb agybajt és boldogabb asszonyt nézzük, akkor már megérte bármekkora értékvesztés, szemben a mindennapos cirkusszal a villáskulcs miatt.
Egyébként 2 év múlva is simán eladható lesz, pont amiatt mert Dunát lehet velük rekeszteni.
Ez is rendes motor, de hagyjuk inkább, jobb ezt a meddő vitát csírájában elfojtani. Volt két V6-osom és egy sor 6-ossal is volt közelebbi ismeretségem, szépek és jók, de van élet azon túl is.
A 25d is már csak 4 henger, sőt a 30i is.
A Volvo 5 hengerese is eltűnt a palettáról, sajnos vagy nem sajnos, de ebbe az irányba haladunk.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Megkaptam a levelet a visszahívásról az EGR hűtő miatt, le is foglaltam online az időpontot, meg is lepődtem mert mindössze 3 napra rá már volt is szabad időpont és helyben megvárhatónak írták. Másnap csörgött a telefon, hogy mégsem tudják a lefoglalt időpontban vállalni, csak 3 héttel később.
Aztán végül sikerült találni egy másik márkaszervizt az egyik közeli városban, ahol 2 napra rá tudtak is fogadni.
Felajánlottak még egy akciós klíma tisztítást is, illetve ha már ott volt az autó, akkor kértem, hogy nézzék már meg a kesztyűtartó felől jövő ciripelő zörgést. Elvittem még előző délután az autót, mert másnap nem értem volna oda, majd közölték, hogy csak késő délután jöjjön vissza másnap, mert egy fél napos melót rá kell szánni, le kell hűlnie a motornak, stb. (Nem értem minek kell pontosan lehűlnie, amikor egész éjszaka ott parkol náluk a csillag garázsban és másnap reggel kezdenének rajta dolgozni, na mindegy...)
A megbeszéltek szerint délután megyek érte, a munkafelvevő ember mutatja a munkalapot, hogy csináltak egy ingyenes általános állapot felmérést, klíma tisztítást, valamint a belső oda nem illő zörgések megszüntetését 3 órán keresztül csinálták, tesztút, 2 ember fülelt, kesztyűtartó, ajtó burkolatok le, patentok ellenőrzése, stb, tény hogy sokkal jobb lett, de...de, most jön az a bizonyos de:
Az EGR hűtőt nem cserélték ki, mert NINCS ALKATRÉSZÜK!
Mondom és ezt akkor nem tudták előre amikor a visszahívásra adtak időpontot?!
Emberünk csak a vállát vonogatta, hogy sajnálja és remélhetőleg pár héten! belül megjön a cucc!
Tiszta röhej, végülis csak azt nem kaptam meg, amiért mentem.
De legalább ingyen lemosták és kitakarították belül, meg leápolták a műszerfalat és a képernyőt.
Ja meg ingyen kv és keksz. Meg BMW ásványvíz. Jupííí! -
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44677 üzenetére
Persze nyílvánvaló, de a megbízhatóságból fakadó jó/jobb hírnév nem ér meg egy bizonyos arányú vásárlói réteg feláldozását, mintsem az örökös szidalmakat és bosszúságot látni? Egy gyártónak a jó reputáció igenis fontos kellene, hogy legyen.
Én sem adom el olyan embernek az autómat szívesen, aki sóherkodik a karbantartáson, ez a gyártók esetében is igaz lehetne.
Érdekes, nem is olyan túl régen még nem volt ez a nyújtott olajcsere annyira elterjedve, mégis voltak újautó eladások.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44635 üzenetére
“Emellett érdekes,hogy a 2016-os kocsiba zörög a kesztyűtartó amibe 50E Km van és a 2014-es 230E Km-t futott autóba meg kuss van 0 zörgés / kopogás.... “
Pedig biztos vagyok benne, hogy ha ugyanott nyomom meg, akkor azt is meg tudnám ropogtatni, konkrétan a műszerfalon és az ajtón körbefutó dísz léceket. Azóta megnéztem 4 másikat, mind olyan volt. Nem menet közben nyöszörög, úgy tényleg full kus. Szándékos nyomogatás hatására ropogtatható, majd felveszem délután videóra, hogy mire gondolok.
A kesztyűtartó pedig pillanatok alatt orvosolható, a 2 alsó tartó csavart kell jobban meghúzni.
De ennek konkrétan az égvilágon semmi köze az enyémhez, tényleg tipikus jelenség:
[link]Hovatovább, vadiúj 0 km-es G30-at is ugyanúgy meg lehet ropogtatni.
Konkrétan csak az EGR hűtő kapcsán jegyeztem meg, hogy még ezeknek az oda nem illő hangolnak az illuminásával is szívesebben foglalkoztak, mint visszahívásos szervizzel.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
ECO Pro móddal kapcsolatban fel tudna vki homályosítani a vitorlázó üzemmód létjogosultságáról?
Legjobb tudomásom szerint a karburátoros korszak vége óta motorfék üzemben nincs befecskendezés, ergo nulla a fogyasztás.
Ellenben vitorlázó módban alapjáraton gurul az autó, ami elméletileg a nullánál mindenképp több fogyasztást kell eredményezzen a motorfékhez képest, de persze lehet, hogy baromi nagy hülyeséget írok most. -
Ck.
addikt
Van-e különbség egy keresztmotoros elsőkerék platformra épülő xdrive és egy hosszmotoros, hátsókerék platformra épülő xdrive rendszere között? Menet stabilitás, kanyarsebesség, tapadás, stb?
Elsősorban egy X2 vs X3 kapcsán kérdezném.
Ezredes úr, ha jól tudom, már volt az X2-höz szerencséd. -
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #44889 üzenetére
Érezhető a váltásban bármi különbség a ZF 8 fokozatú váltójához kepest?
Az xdrive-hoz visszatérve, ezen agyaltam én is pont amit írtál. Tehát akkor elviekben nem érezni a hajtásban különbséget keresztmotoros és hosszmotoros összkerekes autó között?Más:
Az mennyire normális, hogy 50 ezer km alatt az első tárcsa továbbra is makulátlan, ellenben a hátsó így néz ki?Az ott nem váll, teljesen egy síkban a tárcsa teljes felületével, csak csupa rozsda ott.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #44957 üzenetére
Ezzel most pont saját magadnak mondasz ellent.
Fapad manuál ülés, meg m-pack.
Javíts ki, ha tévedek, de tudtommal m-csomaghoz jár a sport ülés is, legalábbis eddig csak olyannal találkoztam.
Ha jól emlékszem, a miénket is múltkor leműbőrözted, de nem tom miért. Amúgy volt szerencsém professional navihoz pár napja és a saját tárhelyen meg a sport kijelzőn kívül semmi más extra funkciót nem vettem észre. RTTI-t ugyanúgy tudja a Business navi is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #44962 üzenetére
Nem konfigoltam még be F10-et, G30 óta már nem is fogok, de még nem láttam egyetlenegy LCI utáni F10-et sem, ahol nem együtt lett volna a következő:
M-es lökhárítók, sport ülés, sport kormány. Ettől függetlenül lehet, hogy csak véletlen egybeesés.
A “leatherette” lehet hogy igaz az alap üléseknél, de a sport üléseknél biztos, hogy igazi bőr van.
Nem csak a komfort ülés egyedüli kiváltsága a valódi bőr.
Meg tudom különböztetni, a régi A6-osunkban műbőr ülés volt.A rendelhető extrák közül némelyik tényleg nagyon jó, ezt aláírom.
De miért nem lehet megérteni és elfogadni, hogy vannak olyan felhasználók, akiknek nem kell ennyi tömény extra, csupán egy kényelmes, sportos, elegáns és gyorsabb autót szeretnének és ennyi, pont.
Nagyon sokaknak tökéletesen elegendő a fűtött bőr ülés, navi, tempomat, tolatóradar, tetőablak, adaptív xenon és automata váltó.
A 20d-nek is megvan az előnye fogyasztási és adózási szempontból. Előbbiben az E92 lényegesen kisebb étvágyú volt, viszont utóbbit tekintve botrányosan nevetséges, hogy £30 a road tax egy 190 lóerős dízelre és azért valahol ez is számít, még ha a lista legeslegvégén is.
Elhiszem, hogy Neked és sok más embernek ez nem elég, de azért nagyon messze van a “fapad” szótól.Malac úr:
Megy privi nemsokára.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek,
Sok vesét a fa alá!!![ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Uraim, valaki jártas-e az itthoni márkaszervizek fizetős szolgáltatásait illetően?
Gyakorlatilag minden elvégzett munka mellé jár a külső-belső mosás-takarítás, vagy ez egy külön plusz fizetős szolgáltatás amit külön jelezni kell feléjük, vagy csak épp a szerviz aktuális hangulatán múlik?
Eddig 2x voltam szervizen, korábban egy fékbetét csere miatt, most pedig az olajszerviz volt esedékes az ünnepek alkalmából.
Első alkalommal amikor voltam, láttam hogy elég sok autót lemostak, de az enyémet akkor kihagyták a buliból. Most viszont szándékosan olyan állapotban mentem oda, amit egy offroad, dakar-járta terepjáró is megirigyelt volna, kívül-belül egyaránt, megcsinálták a szervizt, de samponhoz és a porszívóhoz hozzá sem nyúltak.
Elég sok helyen viszont hallom-olvasom, hogy a márkaszervizben ez "benne van" a borsos árképzésben, de ezek szerint mégse...?
Ebben most semmi rejtett cinizmus nincs, komolyan kérdezem.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
BMW001,
Jól emlékszem, hogy az F10-esed hátul a rostélyokon egyáltalán nem fújt meleg levegőt?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #45257 üzenetére
Azért kérdeztem csak, mert hideg-meleg állító nálam sincs hátul, viszont jön a meleg levegő mind a rostélyokból, mind az ülések alatti “levegő alagútból” is. Épp vittem hátul potya utasokat és mondtam, h zárják el a rostélyokat, mert az csak nyáron való hideg levegő fújásra, de szóltak, hogy jön a meleg, meg is lepődtem, mert sose próbáltam.
Viszont tényleg érdekes, hogy ami az E92-nél alap felszereltség volt, az itt külön megrendelős, fizetős extra.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #45266 üzenetére
“Egy fapad négyhengeres dízel BMW a futóművét leszámítva nem jobb autó egy Mazda 6-nál vagy bármilyen más kommersz márka autójánál.”
Hagyjuk már ezt a fapad 4 hengeres dízelezést, mert mindjárt lefejelem a szélvédőt...
Azért fapad mert 4 hengeres dízel? A 4 hengeres benzines nem fapad csak a 4 hengeres dízel?
Vagy a benzinesre is vonatkozik? 30i is fapad, meg a 25d is, mert 4 henger? Vagy csak 16-18-20d/i? Miért a motor, ill. a henger szám alapján döntöd el, hogy egy autó fapad vagy nem? Vagy amiben nincs HUD, meg adaptív tempomat , az már rögtön fapad?
Már nagyon de nagyon unalmas, hogy minden szar, ami nem 6 henger.
Pl. álló helyzetben egy B47-esről a hátsó ülésen ülve meg nem mondani, hogy jár a motor, ha épp halkan szól bent a rádió, nem is érezni a rezonanciát. Menet közben is annyira halk a motor, hogy csak egy mély morajlás hallható, abszolút kellemes a fülnek, egyáltalán nem olyan, mint egy 4 hengeres E39 vagy E60 volt.
Fel kéne már fogni, hogy 2018-at írunk (még pár napig), a növekvő emissziós normák megölik a sokhengeres, nagy köbcentis motorokat, ez a jövő, el kell fogadni.
Pár éve gondolta volna bárki is, hogy a jó kis 30i 4 hengeres lesz? És ahogy haladunk előre az idővel, lesz ez még drasztikusabb is, pár év múlva egy 4 hengeres 50i sem lesz elképzelhetetlen.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #45275 üzenetére
Nem nekem van 4 hengeres frusztrációm, hanem Neköd. Nekem 4 hengeres frusztráció frusztrációm van.
Amúgy meg a felsorolt konkurens autókkal nem értek egyet, zajszigetelés, menetkomfort, kormányzás, meg az egész “bugi-fíling” hiányzik az összesen felsorolt márkából és ez motor nélkül, akár lejtmenetben is érződik.
Ezt a bizonyos feelinget a BMW-n kívül egyedül az Apple tudja még művelni.
És itt a feeling alatt nem a trélerre való várakozást értem.Gsx-rr:
190 lóerő, 400 nm, 7.5s 0-100 alul motorizált? Akkor mit szóljon egy Vitara vagy Dacia a 13 másodperces idejével?Ezek után le se merném írni, ha tényleg megrendelnénk az X2 25d xdrive-ot.
Se nem hosszmotoros, se nem 6 hengeres, se nem hátsó kerekes platform. Hogy mit kapnék én itt az az autó miatt. Ajjaj, 5 perc alatt darabokra lennék szedve.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #45292 üzenetére
Ezredes Úr,
Az mennyire normális, hogy 50 ezer km alatt a gyári első tárcsa továbbra is makulátlan, ellenben a hátsó így néz ki? Nem kopott egyáltalán, semmi válla nincs, csak rozsda, viszont most volt az időszakos szemrevételezés és felírták, hogy korrodált. Kell aggódni miatta? Miért néz ki így?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #45299 üzenetére
Az autónak márciusban lesz az első MOT-ja, azt mondták ha ma lenne az MOT, ezzel a fékkel így probléma nélkül átmenne.
Persze a fék nem játék, de nem fogok a saját zsebemből költeni rá, mert ez nem normál használat miatti elkopás, be fogom vasalni a márkaszervizen.
De egyébként márciusig garis is még, megpróbálom garanciában cseréltetni a féket, hátha.
Amúgy van MOT protection rajta, azaz ha az első MOT-n vmi miatt probléma lenne, akkor díjmentesen cserélik a szükséges alkatrészt.Viszont érdekes, a másik oldalon is mm-re pontosan ugyanott van az a korrodált sáv. Ha végighúzom a körmöm a tárcsa teljes felületén, nem akad bele a szélekbe, érzetre teljesen sík a tárcsa felülete.
Mi miatt nem érhet(ett) oda a fékbetét a tárcsa teljes szélességéhez? Lehet, hogy sokat állt vagy főleg pályán volt használva kevés várossal, de akkor is olyan furcsa, hogy ez így kialakult a belső és külső széleken.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Bújjjék!
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #45405 üzenetére
Ejnye-bejnye, nem szép dolog nem betartani a gyári előírást...
A C-mobilnál nem vágtak egy “emmegmitakaritttízezerkiléternél” fejet?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #45410 üzenetére
Na, ez meglepően pozitív, hogy használattól függően akár már 10 ezer km-nél jelez.
Nincs is akkor probléma a gyári előírásokkal.Lemosták amúgy? Én a két ünnep között mentem, elég szép összeget hagytam ott olaj -és szűrő cserékre, időpontra mentem és így is 3 és fél órát vártam a fotelben, az egészet pedig megkoronázta, hogy ugyanolyan mocskosan, kívül-belül retkesen kaptam vissza, ahogy hoztam. Picit sz@rul esett, eddig 2-ből 2x nem takarították ki.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #45415 üzenetére
2 órára mondták a szervizt, abból lett 3 és fél óra, nem is szóltam egy szót se, gondoltam biztos lepucolták...a f@szt.
Amúgy meg direkt nem mostam le szerviz előtt, gondoltam majd úgyis megcsinálják. Legközelebb nem várom meg helyben, hátha akkor máshogy alakul, de akkor meg nem lesz ingyé' kv. -
Ck.
addikt
Tényleg még a legújabb modellek sem támogatják az Android Auto-t, csak a hagyományos screen mirroringot és az Apple CarPlay-t?
Miért nem lehet mindkét rendszert támogatni? Vagy az Apple már a Bajor Motor Műveket is megvette?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #45772 üzenetére
Attat nemtom, mert nekem régi fosch NBT van, az nem tud ám ilyen úri huncutságokat még iOS-en sem.
Csak sima BT streaming van, illetve iOS alatt az is rendkívül hektikusan működik. Pont emiatt akarom a szifont droidra váltani, de ha jön az NBT-EVO-s bömbi, akkor meg kénytelen leszek megint visszamenni Almára. AhhhDe majd mindjárt megválaszolják a többiek a CarPlay kérdésed.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Legjobb tudomásom szerint 2017-től.
-
Ck.
addikt
válasz SeniorTilla #45779 üzenetére
F10/F11-ben a gyári NBT navival nincs semmiféle screen mirroring funkció, csak a legújabb NBT-EVO rendszerrel oldható meg, legjobb tudomásom szerint.
De ha tévednék, akkor Ezredes vagy BMW0001 majd kijavít. Örülnék én is, ha lenne más megoldás a navi cserén kívül. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #45785 üzenetére
A külső jegyek ugye erősen szubjektívek, F30-ra azt mondanám, hogy fiatalosabb, sportosabb, míg az F10 elegánsabb, komolyabb megjelenéssel bír. Kinek mi a fontosabb.
Nekem még a nyáron mindkettő befutó volt, megnéztem akkor párat, az F30 kezesebb, könnyebb és fordulélonyabb, az E90-hez képest sokat javult a hangszigetelés és a futómű is, a runflat pl. nem is érződik már annak, az úthibákat is sokkal szebben veszi.
De nálam itt ki is merült az összes előny. A beltér anyag használata, illesztései, a kapcsolók, a műanyagok kidolgozásai lényegesen silányabbnak érződik, egyszerűen néhány helyen szó szerint rossz érzés tapizni, illetve nekem picit már szűk, nem lehet egy jót lazulósan, szétterpesztve befészkelődni, a 2 térdemet rögtön elkezdte nyomni a középkonzol és az ajtózseb. Valamint az ülőlap is sokkal keskenyebb és valahogy az egész olyan “játékautós” hatást kelt.Ezzel szemben az F10 jobb anyagokkal dolgozik, tágasabb, kényelmesebb, jobb utazóautó és sokkal minőségibb benyomást kelt. Engem konkrétan az a széles középkonzol megvett kilóra, nagyon eltalálták. Viszont nem csak belül tágasabb de kívül is nagyobb, a parkolás, a kecses manőverek, a dinamikus kanyarok azért mégsem olyanok lesznek benne, mint egy 3-asban.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz #15490560 #45792 üzenetére
Nem lehet mindent bebőrözni akkor sem. De egyébként ez akkor sem mentség arra, hogy azonos/hasonló belső konfiguráció esetén miért marad el minőségben a 3-as.
A többi dolgon viszont akárhogy akarsz nem lehet változtatni, nem lesz szélesebb az ülőlap és a “terpesz hely” sem lesz nagyobb, de ezt nyilván egyéne válogatja, van akinek elég, de van akin egy rubin’réka kazetta sem segít.
Egy 3/4-esben nem fogtok tudni az anyóssal egyszerre könyökölni, csak harcoltok majd egymással, míg az 5-ösben azt is simán.
Sajnos vagy nem sajnos, de a modell számok a méret osztályon felül egyértelműen minőségbeli eltérést is jelentenek.Milyen okos konfigról beszélsz, akivel retrofit nélkül lesz CarPlay/screen mirroring?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Apple notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Marvel Snap
- OpenWRT topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs