- Microsoft Excel topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Amazon Prime Video
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Proxmox VE
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- plevips: Pár kép a Fóti Homokbányáról
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #61882 üzenetére
Életemben nem találkoztam még senki mással rajtad kívül (igazából veled se ), aki ennyire foggal körömmel védi a munkáltatóját, még civilként is. Mindig, mindenre van válasz vagy kifogás.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Annyira meredek hallani, ill. olvasni, hogy 2,5 milláért E46-E39…2010-ben 1.490.000-ért vettem egy 2000/12. évjáratú patika Audi A6-ost, szomszéd srác szintén akkoriban vett egy 2002-es BMW 530-at 1.7 M-ért, gyönyörű állapotban. Eltelt azóta több, mint 10 év, az akkori 9-10 éves autók ma már több, mint 20 évesek és többe kerülnek? Kész röhej.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ha már a 30e a téma…itt is úgy van megoldva az elektromos hajtás, mint a Mercedesnél? A váltó ugyanúgy közbe iktatva és gyakorlatilag a tiszta villanyüzem során is ugyanúgy végiggangolja a fokozatokat? A Mercedes így csinálja, eléggé illúzió romboló.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62038 üzenetére
Egy Mercedes S205 C350e-m volt, onnan a tapasztalat. Az ráadásul még durvább élményt adott, mert az össz rendszer teljesítmény 600 Nm/279 lóerő, nagyon meg tudott indulni, az tény. Csupán kiváncsi voltam, hogy a BMW is így oldotta-e meg a hajtást. Nem vagyunk egyformák; engem zavart ott a váltás, konkrétan lehetett érezni elektromos módban, elinduláskor. Próbáltam az F30 330e-t, szintén ilyen volt, ezért voltam kiváncsi, hogy a G20/G30-nál változtattak-e.
Ami nagyon el lett baltázva mind az F30, mind pedig a W205/S205 esetén, az az indítómotor megtartása. Gyakorlatilag kopó alkatrész. Nálam a Mergában a 3 évesen korára a 3. indítómotor + relé páros volt benne, míg kolléga F30 330e esetén szintén hasonló dolgokat tud elmondani. 8 hónaposan cserélték neki garanciában olyan 11-12 ezer km-nél, azóta is 1–1,5 évente a helyi BMW vendége, egy-egy újabb önindítóra. Mivel a cserélt alkatrészre 2 év garanciát adnak, ezért legalább nem kerül neki pénzbe, csak az ideget eszi olyankor. Elég nagy tervezési butaság önindítót használni, ahelyett, hogy a villanymotor forgatná meg a benzinmotort. Nem tudom, hogy a G-szériában ezt végre elhagyták-e már. Eladta volna már más típusért cserébe, de jelenleg nincs használtautó választék.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62047 üzenetére
Pedig hidd el, sajnos típushiba, elég csak ráguglizni angolul. Örülök, hogy Neked minden oké.
Egyébként pont a hybrideknél lehet könnyen megoldani az indítómotor mellőzését, hisz maga a villanymotor képes ezt a szerepet betölteni, mint ahogyan a Lexus (és Toyota) hybridek esetében sincs indítómotor. Egyébként a Mercedes már tanult a hibájából és az új A250e és CLA 250e már szintén nem rendelkezik indítómotorral. A G20/G30 PHEV-ek esetén nem tudom, hogy történt-e ez irányú változás.
“Szerintem elég hamar nem beszélve arról, hogy egy BMW-től vagy Mercitól elég idegen lenne az, hogy nem sima az átmenet?” Azt hittem így van, amíg ki nem próbáltam a Lexust, megtapasztalva az észrevétlen átmenetet villany-és belsőégésű motor között.
Nekem elég csúnyán megkeserítették a mindennapjaim C350e gyermetegségei. Kristálytisztán látszik, hogy csupán a kvóta miatt kerültek legyártásra és tényleges, alaposan átgondolt műszaki tartalom nem igen van mögöttük, minimális átalakításokat végeztek a már meglévő széria autókkal. Nem véletlen a kemény másfél éves termékciklus sem.
Mind a bajor márkának, mint a stuttgarti társának van mit tanulnia a hybrid technológiát illetően.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62054 üzenetére
Bevallom, nem néztem utána a konkrét számoknak worldwide, csak helyi viszonylatban. Pl. az UK-ban mind a 330e, mind a C350e 2017 körül jelent meg és 18’ év vége fele futottak ki az utolsók.
Egyébként ez a bőgetés sem igaz már, én az F10 520d, majd az S205 C350e-t követően egy 2018-as IS 300h F Sportra váltottam, egyáltalán nem bőget, padlózva sem. Hasonló a motorhang nyélgázon kigyorsítva, mint amikor bármilyen hagyományos automatát lepadlózva visszagangol magasabb fordulatra. Minimális különbség. Lehet, hogy egy Toyotánál ez máshogyan jelentkezik a kevesebb hangszigetelés miatt, de a Lexusoknál nem tapasztaltam ilyen bőgetést, fel van fújva a dolog. -
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62056 üzenetére
A rendszer működése (hajtáslánc milyensége, önindító megléte) nem releváns annak függvényében, hogy PHEV vagy HEV. Amikre rámutattam különbségekre, azok ettől teljesen függetlenek. Egyébként az enyém 70 km/h-ig, az újabb rendszer pedig már 130 km/h-ig tudja a tisztán elektromos haladást. Van plugin a RAV4-ből is, azonos működési jellemzőkkel. De ahogy említettem, a Mercedes is változtatott azóta a rendszeren az önindítót tekintve, nem kizárt, hogy az újabb modellekben a BMW is. Igen, tudom, hogy F30 330-e-re volt visszahívás, azonban a cserélt darabbal is ugyanazokat a problémákat tapasztaltunk és nem vagyunk egyedül sajnos, a típus klubfórumokban hosszasan ki van vesézve a téma. Van tőlünk elég messze egy G20 330e, amit meg akartunk nézni, ezért voltam kiváncsi az itteni tulajok tapasztalatára. Mindenesetre inkább folytassuk privátban ha gondolod, nem akarok itt offolni (annak ellenére, hogy én kezdtem bele).
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62059 üzenetére
Több pluginjuk van, az tény, de megbízhatóság és kifinomultság terén elég nagy a szakadék. Én pl a saját káromon tapasztaltam meg, hogy mennyire gyerekcipőben jár a Mercedes hybrid technológiája.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62062 üzenetére
Egy Prius IV PHEV-hez volt szerencsém rövid ideig, amíg a Mercedes önindító cserén volt, nem volt problémám vele, tette a dolgát rendesen. A Lexus konkrétan május óta van meg, durván 10 ezer km-t toltunk le együtt eddig. Igaz nem plugin, csak sima hybrid, de pl. a C350e nagyon gagyin működött viszonyítási alapként. Nekem tökéletesen működik az IS adaptív tempomatja, konkrétan nálad milyen problémák merültek fel a RAV4-nél, ami így megmaradt?
-
Ck.
addikt
válasz koanla #62138 üzenetére
Én meg remélem, hogy nem fog ebben az életben megvalósulni, főleg nem a hivatásos szektorban. Mi lenne a több millió sofőrrel? Munkanélküliség? Szimplán csak el lesz intézve egy ÍJ-vel? Bármelyik komolyabb munkahelyi érdekvédelmi szakszervezet csak annyiban hagyná és tapsolva helyeselne? Kényszerátképzés?
Míg az önvezetés egy forgalomtól elzárt kötöttpályás járművön gond nélkül már megoldható - lásd: metró, stb. - addig Isten ments, hogy egy buszt vagy kamiont ne vezesse sofőr. Egy nagyobb járműnek sokkal, de sokkal több váratlan forgalmi szituációval kell szembesülni, emellett egy autó eltörpül. Idősekkel, mozgáskorlátozottakkal, demenciában szenvedő utasokkal kell a mindennapokban találkozni, zűrös forgalmi szituációkat megoldani, durva manővereket. Ezt hogyan oldanák meg felelősen?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62153 üzenetére
Kétlem, hogy ilyen lazán vennéd, ha a Te szakmád szűnne meg. Arról nem beszélve, hogy számos országban egy ekkora számú, tömeges munkanélküliség rendesen hazavágná a gazdasági és szociális rendszert. Nem néhány pozíció szűnne meg, hanem egy egész ágazat tűnne el a süllyesztőben. Nem fog tudni mindenki új iparágat, szakmát kitanulni. Főleg az idősebb generáció, akik nyugdíj előtt állnak 5-10 évvel pl., szépen tönkretenné az életüket. És nem csak nekik. Ha az anyagi csőd szélére kerülnek, akkor nemcsak mint munkaerő szűnnek meg létezni, hanem mint fogyasztó is, ami a gazdaság egyéb szereplőire is bőségesen ki fog hatni. Nem néhány száz emberről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz windlord #62182 üzenetére
Azért azt ne mondd, hogy az lesz a nagy innováció, hogy nem lesz szükség kamionsofőrre, teherautósofőrre, autóbusz/troli/villamos/mozdonyvezetőre, futárra, postásra, taxisra, stb., reggelig lehetne sorolni. Nincs az a gazdaság a világon, ami ekkora lyukat képes lenne betömni, ha ez a szektor úgy ahogy van megszűnik létezni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Fura, én sose szoktam tapogatni a tetőt. Viszont keménytetős kupé/kabrióval be lehet menni Safari parkba, míg szövettetőssel nem. Jobban tűri az év 365 napján való csillaggarázsolást, nem igényel különösebb ápolást. Továbbá nyugodtan lehet gépi mosóban mosatni, míg szövet tetővel nem. (A papír nélkül foglalkoztatott bevándorlók az albán kézi autómosókban éhbérért szenvedve ugyanúgy össze fogják karcolni az agyonhasznált ronggyal, ha nem jobban. Egyébként egy jól karban tartott, újabb típusú gépi mosó nem karcol. Én spéciel utálok magamnak autót mosni és ganézni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62241 üzenetére
Asszem az Algyői úti Shellnek puha gumi keféi vannak, én arról jókat hallottam. A Makkosházi körúton levő OMV-nek új gépe, ellenben durva, műanyag keféi vannak, párszor mostam ott, nem volt különösebb bajom, de azért fenntartásokkal kezelném. Az Auchannál volt ilyen sínen végighúzós mosó, régen arról is jókat írtam, bár arra már rég voltam, nem tudom megvan-e még. A plázában és a Novában levő kézi mosókba végképp nem vinném, csak rossz tapasztalatom van. Baromi drága és trehány munka, ráadásul bejárnak a kesztyűtartóba és az ajtó zsebekbe, kérdés nélkül kihajigálnak mindent, fontos papírokat is.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62284 üzenetére
Azért a facelift előtti E65-tel szerintem elég szoros lenne a szépségverseny.
-
Ck.
addikt
Egyetértek. Ettől függetlenül az említett márka esetében a szervizen túl kapsz mást is a penzedért. Magyarország kivételével a legtöbb európai országban 10 év/160 ezer km garancia jár, valamit a hybrid rendszerre és az akkupakkra 15 év, amennyiben az éves szerviz márkaszervizben történik. Gyakorlatilag simán lehet venni még akár egy 7 éves használt autót is 3 év gyári garanciával.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz vedini #62393 üzenetére
El nem tudom képzelni, hogy az a nagyképű, időnként bunkó szervizvezető hogyan tudott ennyi év után az ügyfélpult mögött maradni ilyen stílussal. Hihetetlen, hogy nem érkezett még rá panasz. Nem szívesen vinném még egyszer hozzájuk az autót, inkább utaznék Kecskemétre.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62394 üzenetére
3 év a gyári garancia, ami kitolható az autó 10 éves koráig, ez a hybrid témától független. Keress rá akár az angol, vagy a német/osztrák Toyota oldalára és a ‘Relax’ garancia kifejezésre.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62398 üzenetére
Nem kell, a sima éves szerviz része: [link] [link] [link] idén június 1. óta van így, szeretett hazánkat leszámítva.
Egyébként a hybrid check sem kerül külön pénzbe az éves szerviz elvégzésekor. Na de ennyi off elég, vissza a topikba.@vedini: pedig ő az, a nagydarab muki. Tud ám baromira lekezelő is lenni. Hordtam hozzájuk az autókat egy időben. Érdekességként 4 év alatt egyetlenegyszer sem mosták le vagy porszívózták ki, pedig elvileg a kötelező szerviz része az is, legjobb tudomásom szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nem hinném, hogy létezik ilyen etikett, hogy patyolat tisztán lehet csak az autót szervizbe vinni. Nyilván ne legyen teledobálva az utastér banánhéjjal és csokipapírokkal, de nem fogok azért a mosóba rohanni és porszívóért nyúlni, mert szervizbe megyek. Ha épp telesz@rta egy sirály (volt már rá példa), akkor miután otthagyok 250 ezer magyar forintot, férjen már bele egy külső-belső tisztítás, ha ráadásul eleve benne is van a szerviz részeként.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62460 üzenetére
Ez az 5000 km-es fékbetét csere figyelmeztetés nagyon vicces ám…nálam az F10 amikor kiírta, utána még másfél évig használtam, beletettem olyan 25-30 ezer km-t és még utána is 5000 km-t írt ki.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62493 üzenetére
Azzal a szentesi mukival mi volt a baj, akinek a múltkor küldtem a kontaktját? Vagy túl messze van?
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62525 üzenetére
“Hogy van benne kardánalagút az kit zavar? ” A középső utast.
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #62529 üzenetére
Azért mert ott volt a kardánalagút, így inkább gyalogolt a delikvens.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #62625 üzenetére
Enyém is párásodott hasonló körülmények között (F10). Asszem a használati útmutatóban is le van írva, hogy normális jelenség. Emiatt nem aggódnék.
-
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #63084 üzenetére
Miért mondja mindenki, hogy a hidrogén hajtás sem megoldás és zsákutca? Nálunk a rendőrség most vásárolt egy nagyobb mennyiséget Toyota és Hyundai hidrogén autókból. Beszéltem néhányukkal, pillanatok alatt nagy kedvenc lett. Hatótáv egy átlag benzines autóé, töltés kb jó 5 perc. Maga a hidrogén egyelőre a legtöbb helyen drága, ugyanakkor igenis működőképes dolog lehetne. Az infrastruktúra ugyan hosszú évekkel le van maradva az EV töltőkkel szemben, de nem behozhatatlan a dolog, egyáltalán. A hatótáv és idő para is megoldott lehetne.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #63134 üzenetére
“Emiatt a hibrideknél simán nem is tudod kinyitni a tankot, belül meg kell nyomni egy gombot ami után elenged a tanksapka.”
Pedig ez sok hybrid autónál nem így van.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #63173 üzenetére
“A más hibrid autók...hát azok mások. Ott nem gondolnak minden apró részletre. “ Mint ahogyan a BMW sem. Különben nem használtak volna az F30 330e-ben önindítót (ráadásul ugyanazt a típust - csak éppen napi több száz beindításra, mindenféle erősített felhasználásra való módosítás nélkül - ami a hagyományos benzin és diesel modellekben is van, cikkszám teljesen azonos ), amikor maga a villanymotor is képes lenne ellátni ezt a feladatot. Kétlem, hogy ők lennének a hybrid autók mintapéldája. A Mercedes a C350e és E350e-vel is elkövette ugyanezt a hibát, hullik is 20-30 ezer km-enként. De már az A 250e és CLA 250e esetén ők is a villanymotort alkalmazzák a beindításra. Nem tudom, lehet, hogy a BMW is a mai hybridjeiben már változtatott ezen.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #63186 üzenetére
“Ezt már megbeszéltük egyszer. Nem ránthatod be a motort úgy, hogy rárakod az egész hajtásláncot (ezt már harmadszorra írom le és mindig előjössz ezzel). Pont a mindenre gondolás miatt van ez, hogy ne egy kurva nagy rántás legyen amikor beindul a motor.”
Rossz gondolatmenet. Nem lesz emiatt rántás. Mi a különbség a között, hogy az önindító vagy a villanymotor forgatja meg? A tartósságon kívül semmi. Más gyártó meg tudja oldani 20 éve? Mercedes meg tudja oldani a 2020 utáni modeljeiben? Az önindító egy felesleges hiba forrás. Nem foglalkoztak vele, mert egy kvóta modell volt, kis darab számmal. A BMW itt annyival szerencsésebb, hogy elismerte a hibát, de ettől függetlenül ugyanaz a cikkszámú önindító van benne, mint egy mezei 320i-ben, szívesen elkérem kollégámtól a legutóbbi munkalapot. Rendszeresen sztárvendégeskedik az önindító miatt a Vines és Chandlers BMW-nél. Ezzel szemben a Mercedes a mai napig nem ismeri el a C350e és E350e hibáját az önindító miatt, átlag élettartam kb másfél év / 20-25 ezer km. A válaszuk a probléma tartós megoldására annyi volt, hogy “our newer models no longer have starter motor fitted…” köszönjük.
Egyébként az elromló félben levő 330e, C350e, E350e önindító pont azt a borzasztó nagy rántást eredményezi, aminek elkerülésére szerinted az önindító hivatott létezni.@Shadowbull: pont ez a lényeg. Egy stop-start rendszer normál esetben hányszor állítja le és indítja be a motort egy nap? 20-30-40-50? Ezzel szemben az érintett plugin hybridnél miután kijártad a feltöltött mennyiséget, de tovább kell mondjuk még intézned a dolgaid az elkövetkező 2-3 órában hányszor áll le és indul el a motor? 100? 150-200? Egy hosszabb nap esetén simán lehetséges. Rengetegszer mozgás közben is a sebesség, domborzati viszonyok, gázpedál állás és töltöttség függvényében többször leállítja/beindítja a motort. Ezért nem alkalmas egy hagyományos stop-start rendszer önindítója hybridekre.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #63192 üzenetére
Hiába, ha a user tapasztalat mást mutat. Szívesen megmutatom a munkalapokat, hogy 3,5 év alatt hányszor kellett a starter motort kicserélni a C350e-ben. De rá is kereshetsz akár google-ban arra, hogy "C350e start motor problem", sok találat lesz. És mint említettem, az újabb modellekben már nem is alkalmaznak azóta önindítót, az A 250e és CLA 250e benzinmotorját már simán a villanymotor forgatja meg. Azon sem lepődnék meg, ha a G30 530e-ből is kikerült volna már az önindító a fenti okok miatt, de azzal szándékosan nem példálóztam, mivel nincs vele tapasztalatom és nem ismerem a típust.
-
Ck.
addikt
válasz Gergőke88 #63223 üzenetére
Én ezt nagyon tudnám díjazni, hogy lehessen utólag aktiválni. UK-ban például nem lehet kapni extrás BMW-ket a használt piacon. A múltkor gőzerővel kerestünk 2017 utáni mindegy milyen autót, csak BMW legyen, adaptív tempomattal. Az értékesítő közölte, hogy az bizony egy nagyon ritka és drága extra. 5 éve dolgozik a helyi márkakereskedésben, mondta hogy volt vagy 3-4 ilyen autójuk talán. Pfff…szétnéztem még 3 másik kereskedésben, de ott sem jártam sikerrel. AutóTrader sem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Shadowbull #63227 üzenetére
Tetszik az ötlet.
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #63324 üzenetére
Pedig ha ennyire fontos a kényelem, egy S-osztállyal jobban járnál, mind a futómü, hajókázás, kényelem és zaj csillapítás szempontjából. De ha a sportos vezetés és menetdinamika a fontosabb, akkor inkább a 7-es nyilván. Azonos bejáraton belül jelentős az árkülönbség?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #63447 üzenetére
Nem értek egyet. Az E92-ben a DRL elől-hátul világított, büszke is voltam rá, hogy végre egy értelmes gyártó. Aztán az F-szériával ők is beálltak a birkák közé.
Pozitív ellenpélda, a Renaultnál a mai napig elől-hátul világít a DRL, némelyik Land Lovernél és az új Daciaknál úgyszintén. Ez kellene a trend legyen.
Miért fontosabb az első megvilágítás, mint a hátsó?! Idióta volt, aki ezt így kitalálta és az is, aki jóváhagyta.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
A hátsónak sem kellene kevésbé fontosnak lennie…szürke, borult időben ugyanúgy nehéz észrevenni a kivilágítatlan autó hátulját, mint a kivilágítatlan elejét. Napi 10+ órákat vagyok az utakon heti 6-7 napban, tudnék mesélni mit és mennyire könnyű vagy nehéz észrevenni és időben vagy épp túl későn reagálni.
* A Renaultval kapcsolatban most megfogtál, akkor lehet hogy simán UK-specifikus a dolog, de én itt még nem láttam olyat, ahol hátul ne égett volna.
@CharlieDrop:
gyári volt, menüből lehetett kapcsolni a DRL-t, elől akkor gyújtotta szépen az angyal karikákat, hátul pedig olyankor felkapcsolt a hátsó világítás is. -
Ck.
addikt
Gáz nem M-csomagos BMW-t venni?
-
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #63680 üzenetére
Nem gyengébb az, F10 520d 190 ménes, az IS 300h pedig 223. Menetkomfort pedig ég és föld.
Mellette lényegesen kevesebb a hibalehetőség, sokkal megbízhatóbb technika és képes nevetségesen alacsony fogyasztásra is bizonyos körülmények között. Nem mennék már vissza dízelre ezek után.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Évről-évre felmerül az i3 Rex, mint fő eszköz…tudom mindenkinek megvan a maga fenntartása a használhatóságát illetően, de méretet tekintve egy F30 vagy akár F10 sem jelentene nagyobb kényelmet nekünk a laposságuk miatt, az i3-ban elől sokkal jobban lehet terpeszkedni és a lábnak is több helye van a kormány alatt nyújtóztatni, tornázni (trombózis hajlam).
Igazándiból csak az lenne a kérdésem, hogy a REX-es mivolta milyen többletköltséggel, extra karbantartással járna a hagyományos i3-al szemben? Csak REX jöhet szóba a magyarországi hazautak miatt, tisztában vagyok így is a körülményességével, de a lábtorna és az eb miatt így is-úgyis meg kell állni általában 2-3 óránként minimum fél-háromnegyed órára, így egy kis tankolás vagy töltike is bőven belefér az időbe. Ettől függetlenül sima EV-t most még nem vennék ekkora úttal is néha kalkulálva, az i3 pedig már régóta a listánkon van.
@Tsebacsi:
Jó meglátás, csak támogatni tudom. Én is BMW—>Mercedesből ültem át Lexusba, abszolút jó döntés volt.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Volt már pár necces kalandunk tisztán EV-vel, még Anglián belül is rémálom volt. 100 000 különféle szolgáltató, a többség bankkártyát egyáltalán nem fogad el a helyszínen, csakis előre kiváltott RFID kártyával működik, illetve némelyik appal is, nagyon ritkán jött ment emberként elfogadja a bankkártyát. Ha vmelyik töltő elromlik, hiába van bejelentve, hetek múlva sincs megjavítva. Számos app regisztrációjánál telefonszámot kér amire megerősítő SMS-t küld, sok esetben csak a honos ország telefonszámát fogadja el. És ez még csak Anglia. Nekem keresztül kellene mennem Franciaországon, Belgiumon, Hollandián, Németországon, Ausztrián és végül Magyarország. Nincs kedvem megtapasztalni a többi ország által tartogatott szop@tást…nyilván ki lehet bekkelni egy adott jól bevált hálózat töltőit használva csak, de az hatalmas kerülő utat és tervezést jelentene, aminek ugyanúgy lehet szopóka a vége.
Majd ha mindenhol egységes szabályozás lesz és bármilyen mezei érintős bankkártyát elfogad mindenféle hókuszpókusz nélkül, akkor elgondolkodok egy ilyen hosszabb út során, de jelen helyzetben ez felérne egy öngyilkossággal. Ezért gondolkodok csakis REX-es i3-ban, vagy egy Outlander PHEV-ben vagy pedig marad a mostani hybrid. Más opció nem nagyon van.Szerk.:
Egyébként 2x900 km egy irányba, félúton éjszakára megállunk Németországban mindig, majd a szálláson egy jó kiadós reggeli és úgy vágunk neki a maradék 7-8-900 km-nek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Így építsd a billentyűzeted!
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Filmvilág
- Ingatlanos topic!
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- NBA és kosárlabda topic
- plevips: Pár kép a Fóti Homokbányáról
- Autós topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen