-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz urban racer #63791 üzenetére
Az a “szemét” Honda még akkor is autó lesz és magától gurulni fog, amikor a szeretett márkádban már a harmadik motrot cserélik - ha egyáltalán megéri azt, hogy nem ég porrá jóval előtte.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz urban racer #63813 üzenetére
Jaaa, így már értem. Eskü nem offolok tovább, de mi a baj a Hyundai-Kia párossal? Eléggé töretlen, felfelé ívelő népszerűségük van, amit az EV-k piaca mégjobban erősít. Kevés embert hallok panaszkodni rájuk.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Tiszteletem,
Emlékszem, hogy jó pár éve valaki írta,
hogy a HUD képe egy picit ferde, de a menüben ilyen beállítási lehetőség nincs, csak le-fel lehet állítani, oldalirányba csavarni nem. Azt viszont már nem tudom, hogy lett-e rá végül valami megoldás. A márkaszerviz elmondása szerint kalibrálni nem tudják, látják ők is a problémát, de szerintük a nem gyári, utángyártott szélvédő-csere miatt ilyen a kép, szerinte nem teljesen ugyanúgy vetül rá a kép, mint a gyári uvegnél, minimális eltérés a hajtás szögében, stb . Valóban idézhet elő ilyen jellegű problémát? -
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #64810 üzenetére
Ha egyébként is meg kell állni 2 óránként gyereket pelenkázni, kutyát sétáltatni, visszeret tornáztatni, wc-zni, enni-inni, kvzni, akkor - feltételezve, hogy van szabad töltő és megfelelő hozzáférés (RFID, app, contactless, stb) - nem sok különbséget jelent a tankoláshoz képest.
-
Ck.
addikt
válasz KAMELOT #64853 üzenetére
Nekem egy trombózis nem hiányzik…és nincs az a helyzet, hogy a sz@r vagy fosch az autó utasterében terjengjen, legyen szó a kutyáéról vagy a gyerekéről. 2-3 ezer km egy-egy ilyen családlátogatás egy irányba, 2-3 óránként meg szoktunk állni mindig, félúton pedig egy éjszakát Németországban eltöltünk. Másnap friss reggelivel, kipihenve indítjuk a napot és úgy vágunk neki az út második felének.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #64860 üzenetére
“Amugy majd nyomd le ezt a tavot egy elektromossal utana majd reprezentativ lesz a velemenyed, egylore csak egy elkepzeles”
Nem merem. Most még nem. Pont a nem egységes töltő hálózatok fizetési szabályozása miatt, próbáltam kisebb 500-600 km-es távon és a végén már a sírás kerülgetett. Bankkártyával nem lehetett fizetni, appal sem, csak előre megváltott RFID kártyával, aktív havi előfizetéssel, stb. Voltak nagy pofonok. A GPS szerinti 5,5-6 órás út majd 11 lett a végére.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nekem sem kellene már fekete. Unalmas. Ami meg kívül-belül is fekete, az egyenesen lehangoló. El nem tudom képzelni, hogy mi vesz rá az embereket egy ilyen összeállítás megrendelésére. Gyerek csak mondvacsinált indok.
-
Ck.
addikt
Nekem a 3 éves F10 lett kormányműves 80 ezer km-rel, a zömét autópályán kapta. £2200 + VAT (garancia lejárta utáni szívből jövő extra kedvezménnyel)
-
Ck.
addikt
“Annyira ritka, hogy várni kell… vagy én járok olyan helyeken, ahol kevesen vannak.”
Bárcsak velem is így lenne…10 alkalomból 5x legalább várnom kell minimum 15-20 percet, van hogy előttem is vár másik autó, na olyankor akár 30-40 perc is lehet vagy több. Ráadásul hiába van chademo és ccs is egy adott oszlopon, egyszerre csak az egyik töltődik nálunk, a másik addig várakoztat. Marhára bosszantó.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Vismajor01 #65441 üzenetére
“Szar Toyotában meg simán elinditottam az autót ha csomiban volt a kulcs. Nem szólt érte.”
Miért szóljon a szar Toyota elindulásnál azért, mert a csomagtartóban a kulcs? Szar BMW se szólt sose emiatt, szar Merci se…miért is tenné…bezárni attól még nem engedi. Szinte mindig a csomagtartóban van a kulcsom…beb@szna, ha emiatt nem indulna.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #65463 üzenetére
Hmmm…F10 LCI simán engedte és egy barátom pre-lci F30-asa szintén. Érdekes.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #65473 üzenetére
Számomra ami sokkal szembetűnőbb volt, az az Alfa Giulia hasonlósága, kívül-belül…
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Tsebacsi #65692 üzenetére
Jó dolog a HUD, de sokszor képes elvonni az ember figyelmét az útról. Mert amíg HUD képét nézed, addig pont nem az utat figyeled ugyanúgy, valamint ki tud takarni bizonyos részletet az előtted levő útból, ami akár egy kátyúhoz is vezethet, rosszabb esetben egy útra tévedt kisállatot nem lehet miatta időben észrevenni. Ettől függetlenül én is használom napi szinten és próbálok minél jobban odafigyelni a környezetem épségére.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
válasz Tsebacsi #65728 üzenetére
Én mindig betartom, minden körülmény között. Napi 10-12 órákat vagyok úton a hét sokszor 6-7 napjában, idestova lassan 7 éve. Ezt csak így lehet, különben már rég nem lenne jogosítványom. Néhány pont és nincs az a cég, aki professzionális kategóriára alkalmazna. Ha autóval rosszalkodok, az ugyanúgy kihat valamennyi nagy kategóriára is. De ma már ettől függetlenül sem vezetnék máshogy. Ebben a rohadt világban mindenki felül akar bírálni minden szabályt, senkinek semmi nem elég. Még a korlátlan szakaszon is túl kell lépni végtelent + 1-gyel. Mély tiszteletem azért, hogy Te betartod!
Amióta halálra gázoltak valakit a kijelölt gyalogátkelőhelyen néhány éve, tőlünk mindössze egy fél háztömbnyire, azóta különösen ugrok bármilyen közlekedési helyzetre, különös tekintettel a gyorshajtókra és az agresszív seggbemászó sofőrökre.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #65788 üzenetére
Nekem az F10 LCI M-Sport futóműve alatt volt egy nyári defekttűrő Conti, illetve hagyományos téli Michelin. Semmivel nem érezzem utóbbit komfortosabbnak, ugyanúgy hatalmasakat ütött és kirázta a vesémet. Előtte E92 volt, ott viszont valóban éreztem a komfort-beli különbséget a defekttűrő es a sima gumi között.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #65862 üzenetére
Itt meg 65-70 körüli botos néni kiszállt egy M240i kabrióból. Nem bírtam magammal, diszkréten, udvariasan körülírva rákérdeztem, hogy mégis minek? Erre nagyon őszintén annyit mondott, hogy mindig szeretett volna egy kabriót, bement a márkakereskedésbe, eleve méretben elég volt neki a 2-es és a “legjobbat” kérte. Majd kiderült, hogy a “legjobbra” mégsem volt elég pénz (M2), így lett az M240i. A néni elmondása szerint autópályán sosem használja, városban is csak max 30 mph, kis távokra, de el fogja adni mert már nem annyira érzi a dolgokat és néhányszor nagyon megindult az autó, amiből majdnem baj is lett, fél igazából vezetni amikor egyedül van. Azért ebben jócskán benne van a jutalékhajhász értékesítők keze is…undorító. 🤬
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #65870 üzenetére
A mondandóm lényege az volt, hogy a néni szeretett volna egy jó autót, de egyáltalán nem erőset. Az értékesítő viszont meglátta a pénztárcáját és kihasználta a tudatlanságát a magas jutalék reményében. Nem először hallok hasonlót, kollegám anyós-apósára is rá akartak sózni egy X3 35d-t, amikor ők csak egy X1 18i-t jöttek megnézni…
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #65877 üzenetére
Csak nekem tűnik úgy, hogy a BMW nem találja a designját? Egyik modell vese, a másik meg már hód…össze-vissza ugrál, semmi következetesség.
-
Ck.
addikt
-
Ck.
addikt
+ 1 a prémium üzemanyagra. 95-öst/sima dízelt én sem tankolnék… utólagos adalékot pedig a legtöbb gyártó kimondottan nem javasolja.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #65967 üzenetére
LOL, erre még nem gondoltam. De egyébként valami olyasmi. Ha mondjuk lenne koszos áram olcsóbban és a mellette levő oszlopon zöld áram valamivel drágábban, akkor kifizetném örömmel a különbözetet. Feltéve ha nincs nagy sor.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #65990 üzenetére
Mennyit ajánlott a C-mobil, hogy egészen Pestig kellett menni?
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #65992 üzenetére
Szerintem simán adnának ők is most annyit érte, méger egy próbát. Amúgy biztosan átgondoltad ezt az i4- dolgot? Az X5 után nem fájna visszaülni egy “lapossz@rba” (byAsszony)?
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #65996 üzenetére
A szegedi részt abszolút megértem. Ezek szerint veled is elkezdtek bunkózni, lekezelően viselkedni?
Amúgy az újonnan bemutatott Lexus RZ nem érdekel? Vagy a lassan megjelenő Nissan Ariya? Vagy ott a Kia EV6 / Hyundai Ioniq páros, csak hogy az i4 alatti árszegmenst is megemlítsem. -
Ck.
addikt
Azért az i3 más, eleve egy magasabb építésű, elől sokkal tágasabb, szellősebb autó. Egy i3-mal bármikor nekivágnék egy hosszabb, 1000+ km-es útnak, most tekintsünk el az elektromos üzem korlátairól és koncentráljunk csak a kényelemre. Ezzel szemben egy ugyanilyen útnál már napokkal előtte rémálmaim voltak, 5er, 3er, C-merci, A6/A4 Audi, mind lapos sz@r volt nekünk, garantált derék, de leginkább comb-és visszér-fájdalom, bedagadt boka és lábgörcs. Ezért adtam el az egyébként nagyon szeretett IS 300h-t is nemrég. Amióta SUV-ozunk, azóta nincs ilyen jellegű panaszunk.
Ezért írtam, hogy egy X5 vagy bármilyen SUV/vagy magasabb építésű autó után nem szívesen mennék vissza egy i4-re, model3-ra vagy bármilyen hasonló szedánra, de szerintem mások sem sokan váltanak vissza suvról sima alacsony autóra.
Arról nem is beszélve, hogy Szegeden pl. a nagy Tescóban fél méteres, éles, csücskös fekvőrendőrök vannak, srégen, szemből, tolatva, kifordított kerekekkel, utasok nélkül, alapjáraton is lét az autó alja, odavertem, végigkaristoltam, valamennyi autómat az elmúlt időben, ami nem magasabb építésű volt. Egyik volt kollégámnak a pezső 206 kipufogóját tépte le a tescos fekvőrendőr. 🤬[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz vedini #66009 üzenetére
Nem, nem az ülésre gondolok. A rugózás is általában komfortosabb, de egész egyszerűen egy magasabb építésű autóban más a beltér kialakítása és ezáltal a lábat/térdet is más szögben lehet tartani, sokkal tágabb határok között lehet a testtartást igazítani. Több hely van a kormány és térd között, simán lehet nyújtóztatni, átmozgatni a lábat, míg azt a hagyományos autókban sosem tudtam.
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #66166 üzenetére
Neked durván mennyit iddogál az X5 25d városban/országúton/pályán úgy nagy átlagban?
-
Ck.
addikt
Simán bele lehet kötni, semmit nem ért a villanypápa “tesztje”.
Igazándiból nem egy nagy kunszt ismert töltőhálózattal ellátott útvonal mentén akár több országot is átautózni. Ellenben külföldi, ismeretlen szolgáltatókon keresztül tölteni, ahol adott esetben akár nincs közös nyelv az ügyfélszolgálattal (a franciák például 100 felkínált habos crepes ellenére sem szívesen szólaltak meg angolul), minden különösebb tervezés nélkül elindulni továbbra is szopóka még sajnos. Rendszeresen megtesszük az Anglia-Magyarország utat, az általunk bevált, leggyorsabb utakon továbbra sem megoldott, erős többlet kitérőt és sok extra órát jelentene. Pedig hidd el, mi lennénk a legboldogabbak, ha minél tisztábban és költséghatékonyabban meg lehetne oldani. De amikor egy etapban max 2-3 hét szabadságra tud elmenni az ember, akkor az aszfalt mentén tölteni plusz 1-2 napot…ki van csukva…az utóbbi 2 évben céltudatosan nézegettem az útba eső töltési lehetőségeket és jelenleg továbbra is szívást jelentene. Tudom, rétegigény, de attól még valós probléma. Bármilyen egyéb szomszédos országokat átszelve is hasonló problémákba simán belefuthat az ember.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz ADAM1337 #66511 üzenetére
Egy biztos, véletlen se gondolkodj el a C350e-n, mint alternatíván. Bár erősebb és nyomatékosabb, az ülések kényelmesebbek és a légrugó is sokkal nagyobb komfortot ad, de összeségében sok vele a baj. Pl. az önindító és az indító relé évente csereérett és nagyon csúnya bakkecskézésekkel jelzi mindezt. Az utód C300e-ben már sokmindent javítottak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz Vismajor01 #66532 üzenetére
Grat, sok örömet benne! Nekünk egy NX 300h van, ha felmerül bármi kérdés, várunk a másik topikban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Gitáros topic
- Opel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen