- NVIDIA- és AMD-hardvert kérnek a hollandok egy AI-központhoz
- Trump miatt fejezhette be sokszínűségi programjait a Meta és az Amazon
- Musk mellé állhat az USA az OpenAI elleni perben
- Írók: a Meta tudta, hogy jogvédett könyvekkel tréningezik az AI-t
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Trump miatt fejezhette be sokszínűségi programjait a Meta és az Amazon
- Mikrotik routerek
- Bittorrent topik
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- OpenMediaVault
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
drosan
tag
válasz lorcsi #27508 üzenetére
Számomra fontos volt a felszereltség, sajnos a hazai választék elég fapados, és jellemzően a garancia lejárta után már nem nagyon foglalkoznak a szervízeléssel sem, így az nehezen visszakövethető. M-pakett amúgy is nagyon ritka, míg kint Németországban bőven vannak ilyen modellek, a kötelező szervízekre is elhordják, és nem csak kiütik a computert.
Amennyire én tudom az 1es viszonylag megbízható autó, nincs különösebben gyenge pontja. Ami előzetes mérlegelést kíván az inkább az, hogy melyik motorral vegyük. A láncos mizéria miatt inkább a régebbi M47es motort választottam, itt a szokásos dolgok merülhetnek fel: pillangószelepek, szíjtárcsa, turbó (én első sorban ezekről olvastam). Fontos leszögezni, hogy nem olcsó a fentartása, de ha mindent megkap, rendszeresen szervizelik, akkor nem rohad le csak úgy. Aki ebben a modellben gondolkodik annak ajánlom ezt a fórumot böngészni: babybmw.net[ Szerkesztve ]