-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoZoli
tag
Ahogy KAMELOT is írta, relax! A hülyékkel nem szabad felvenni a "versenyt", mert abból csak a baj van. A sok barmot én elengedem a 330i-vel is, "majd a következő fánál találkozunk". Ma már egy kisebb, turbós benzines is lenyomja ezeket a 150+ lóerősöket, ha nagyon muszáj. Ezért nem kell a 300+.
-
chess001
aktív tag
Nagyon nincs pariban egy E92-es M3-assal. Annak a motorja még oké volt (80e-enként hajtókarcsapágycserélvel), de az inkább volt 1800 kg, mint 1400kg, meg ez alapból szárazkarteres, amit megint nem kétfillér átalakítani, ha nem akarod, hogy egy komolyabb csapatásnál gondok legyenek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Drago1
tag
Családi házat nem pótolja semmi, van ping pong asztal, medence, tranbulin, garázs bütykölni, itt lakunk a Balatontól 16 km-re, de szerintem még tavaly sem voltunk lenn, nekünk nem sok változás van kijárási korlátozás óta
Én most tervezem az f31 - en kipufogó véget fényes feketére lefújni meg a 3.20d emblémát az autón ami nem szürke az fényes fekete, meg a diffikbe az olajat lecserélni, mert a gyári olajok már egy hónapja a garázsban vannak. Én meg őrülnék panelban.
-
whitezo88
nagyúr
Ismerek valakit, akinek egy Jaguar XK-ja van, casco 700 évente úgy hogy ebben már bennevan a kedvezmény, hogy vagy 15 éve megvan neki egy helyen. Egy szint felett nagyon elszáll a casco, nem véletlen. A kötelező általában "olcsó" erős autóra is. Mikor kalkulálgattam a cascokat, E60 525d-30d ugyanannyi kb, 535-nál már ugrás volt nem kicsit.
-
veterán
Service inclusivet en is megvettem 5 evre. Az jo dolog. En is a wallis pestnel kotottem vegul meg ugy is hogy csak generalis van nekik, mert amit en kalkulaltam a netrisken mind dragabbra jott ki. Mondjuk szamit a casconal az is mennyi onreszt vagy hajalndo bevallalni az nekem eleg magas. Igy jott ki a 200 ezres casco es kgfb az meg plusz 100 ugye. Nekem 10.4et fogyaszt jelenleg talan meg picit fog javulni de ezzel megbaratkoztam. A buko az meg nagy persze eves szinten, ezzel nem lehet mit kezdeni.
3njoy the Lif3
-
FIREBLADE78
addikt
Mindig ezek a ha így,ha úgy. Telefon is fele annyit ér. Minden fogyasztási cikk. Semmi sem tartja az árát. Venni kell 20 éves kocsit,az már tartja az árát de mellé lehet szórni bele azt a pénzt amit egy fiatalabb árának a felára. Ok tudom arra is költeni kell,de nem mindegy h mennyit.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
dreizwanzig
tag
Ez meg a masik veglet, elegge meglepodtem ezen. Mar onmagaban ez egy fura osszehasonlitas, hogy vagy auto vagy befektetes. Szoval ha jol ertem a vagyonod nagy hanyadat egy baromi draga auto vasarlasara koltotted aztan meg fajt a fejed hogy az auto mar csak a toredeket eri, es nem fog fialni (meg ugy 30 evig kb ). Azert ez valoban nem volt tul racionalis dontes.
-
dellfanboy
őstag
sztem semmi nem garantalja, hogy a te rendben tartott autod (ami ugye a te velemenyed nem ellenorizte xyz dr prof bmw szaki) a kovetkezo tulajnak az o vezetesi tudasanak/stilusanak/karbantartasi szokasanak megfeleloen nem kotlik meg az elso honapok alatt. szoval miert venne akarki is draga autot? vagy te adsz melle garanciat is? ugye h nem , max a szamlakat, hogy ez meg ez el lett vegezve de itt a topicban is lathatod hogy egy 'viszonylag' bmw szakerto brigad a YT-rol milyen hibakat vet pl. egy vezerles csere alkalmaval,ugy hogy ok allitolaga penge sracok..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
H.Ezredes
őstag
Szerintem rossz oldalról közelíted meg. Te új autót vettél amivel elmentél több mint 200E Km-t és ez alatt karbantartottad. Itt arról van szó,hogy egy eleve használt autót vesznek amikben van ~200E Km és saját maguknak rakatják rendbe az autót a tulajok nem másnak. Eleve olcsón veszik az újkori árukhoz képest. Én mindenkit felvilágosítok,hogy mire számíthat ha vesz egy ilyen autót. És a tulajok 90% ezzel tisztában is van és el is fogadja,hogy KÖLTENI KELL RÁ. Nem az a mérvadó ilyenkor,hogy majd eladásnál mi lesz hanem amíg náluk van addig legyen rendben. Én meg szoktam kérdezni,hogy milyen időtartamra tervezik megvenni és éves szinten km mennyit mennek. Rendszerint legalább 3 évet mondanak de nem ritka az 5 is . Erre jönnek rengetegen,hogy éves szintem több mint 30E Km-t mennek és többen ennél is bőven többet mondnak 50-60E Km.... Legkevesebbel számolva is 3 év alatt simán elmennek 100E Km-t de többen 150-ezret is.És ugye ahogy telik az idő látom is,hogy tényleg mennek ennyit. Nem azt nézik,hogy beletoltam 1-1,5M Ft-ot és jaj sose kapom vissza hanem,hogy normális autóba üljenek. De van olyan amit te mondasz de hála istennek tőlünk lekoptak 90%-ban ez-az oldjuk meg 2Ft-ból és legyen jó. Ez az ársávos dolog meg egy kicsit butaságnak hangzik. Mi is az ársáv közepe 3/4-ért vettünk autót. Mert ezek voltak a jobbak egyszerűen. Például Tominak elmentünk nézni több E60-at anno 1,5-2M Ft között,hogy majd ott találunk olyat amire kell költeni de rendbe rakja. ( Persze én kiröhögtem mert tudtam,hogy nem lesz ott jó vagy ritka mint a fehér holló.... ) Na olyan ótvar hulladékok voltak,hogy sírva mentünk el. A végén csak egy normálisabb autót vett 2,6-ért én is 2,7-ért. És mindkettőbe kell költeni de alapvetően nem egy lerúgott romhalmazba ülünk. Olyan használt autó ebben a prémium szegmensben nincs amire nem kell költeni nagyobb összeget 200E Km után. Ez mese. Csak az olyanok mondják ezt,hogy 1ft-ot nem költöttem az autóra és jó akiknek utána kiderül,hogy egy hulladék fos az autója valójában.Másik pl E39-em ha az ársávos felvetésed vesszük alapból akkor a kínálat alja nagyjából 500K ehhez képest 1,3-ért azonnal eladtam az autót ez akárhogy nézzük több mint a duplája az ársáv aljához képest.Az ársáv aljáról főleg idősebb autóknál csak tényleg a lefingott darabokat találni. Újabb autóknál meg fapadosokat. Szóval mondjuk egy 2003-2004-es E60 nyilván olcsóbb lesz mint a nála fiatalabb LCI 2007-2008-as társaik főleg ha még jobban felszereltek is. Nem csak az ársávot kell nézni hanem az évjáratot felszereltséget is,hogy arról ne is beszéljünk a touring mindig olcsóbb a coupé drágább cabrio meg egy külön kategória.... Én azt látom,hogy pl F30-ból még úgy lerúgott nem igen van csak olyanok amikben benne a km. ellenben pl F01-F10-ek már simán tudnak számomra vállalhatatlan kategóriába esni de ott is az idősebb 2008-2010 körüli modellek. Ott is a fiatalabbak főleg az LCI-k még szép állapotban vannak. ( természetesen van kivétel ) E60-ból ami jó azért el is kérik a pénzt de sokan ki is fizetik a magasabb árat. Nyilván nem fognak 3X árat fizetni de egy lerúgott foshoz képest 2X árat simán megfizetnek. Ez a tapasztalat egyszerűen. Sőt van olyan is,hogy elhozzák átvizsgálásra elmondom mi a baja mennyit kell költeni ne ezt vegye de nem érdekli megveszi és megcsináltatja... Sőt rengeteg emberel volt,hogy megbeszéltük h autót néz szóljon vizsgáljuk át nézzük meg beszéljük át. Erre hívnak,hogy megvették az új autót vagy megjelennek az új autóval. És mondjuk,hogy ezt most miért ?????? De nem érdekli egyszerűen ha bele kell költeni 1-1,5M Ft-ot legyen jó magának csináltatja meg. Van olyan akinek mind1,hogy 1 évig van meg vagy 5 évig amíg nála van legyen jó.... És van az is,hogy mindegy mennyi ideig van nála csak 1 forintot ne kelljen belekölteni. Az se baj ha lóg keze lába de akkor is megy vele..
(#54873) dellfanboy
Ott saját véleményem szerint van benne marketing is.... Nem akarom elhinni,hogy vezérléscserénél nem cserélnek 2 lánckereket meg feszítőt és még levegőszűrőt se... A szívósort külön már a végén odaírták meg az üzemanyagszűrőt is de listában nem szerepel... Én szerintem vagy kicseréltek mindent csak az nincs benne a listában és így jó az ár de a valóságban még van egy másik X összeg is amit ha hozzáadok az eredetihez máris ott a reális ár vagy tényleg nem cserélték de az meg nagyon tré....
(#54872) nincsnév007
Nagyon úgy néz ki.
(#54874) Ļantos
El is hiszem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
Az adatokon túl nagyon jól tetted, hogy beleírtad a hangulatot, mert a szívóbenzin tényleg abban az egyben erősebb. Ott lehet a fordulatszámot növelni, mert 7000 felett is forognak, a tdízel, turbóbenzin nem olyan pörögős, tök más vezetési stílust kérnek, cserébe meg mást adnak (kb. bármilyen teljesítményt). Egy könnyű autó vezethetőségét semmi nem adja vissza, hiába a csiliárd Nm, az inkább már életveszélyes, mint szórakoztató szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
p0lip
tag
Próbálom megvilágítani mire gondoltam, az én klasszikus példáimmal. Tudom ez még az antik világból való. Illetve azért is írtam, ha LE oldalról közelítem, nyomaték oldaláról talán ildomosabb. Persze ez is, mint minden viszonylagos, nekem a kb. 400 Nm ami már kellemes. Ezt már egy e39 530d is tudja. Ott van a szériából az 530i ami összességében kb. ugyanazt tudja, csak az nem mindegy, hogyan, a 30i-t még forgatni kell, a 30d-vel meg simán gőzmozdonyozol mellette. A 39- nél maradva, a 40i, 286 LE és megvan mellé a 420 Nm, amivel már szintén kellemesen érezhetem magam.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Tudtommal ezek a vontatás esetében szabályos sebességek:
- lakott területen belül akármekkora a megengedett sebesség max. 50
- lakott területen kívül max. 70
- autópálya max. 80.
Volt már erről cikk, mert büntetést kapott valaki mivel futózás közben nem tartotta be ezeket a korlátozásokat. -
p0lip
tag
Na már későn láttam a hsz.-od. Leírtad ami számomra lényeges, nem kell pörgetni és visszaváltani. Egyébként tudom élvezni a benzinest, ahogy elforog, közben a hangja is adja az érzést, pl. egy v8-é, de mindezt akkor, ha olyan kedvem van. Viszont a mindennapokban számomra kényelmesebb a mozdony effektus. Végül is mindkettőnek megvan a maga szépsége. Most inkább a kormos szépség felé hajlok.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Mustang gt kéne. De azt úgysem lehet
Hülyeség lenne lecserélni a mostani f15-t egy másik használatra amiben sokkal több a km. Ok jobb a motor. Bumm. Úgysem lehet menni sehol 250-el. Előzni ezzel is lehet,sőt,annyira nem szar. 30d is ugyanezt tudja,mentem azzal is.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
jpeetr
aktív tag
nekem csak egy 330e van, de én ilyet nem tapasztaltam sosem eddig
lemeríteni sem sikerült eddig még 0ra sehogy sem, így mindig volt nafta az előzéshez.
Ebben azthiszem csak 88Ló az elektromos motor, de ha előttem 30al tötyörög valaki, azt úgy megelőzöm, mint a pinty, mivel azonnal ott a nyomaték, még ha nem is 400Nm.
Alapbol ha tudom hogy csak városban közlekedek MAX EDRIVE-ra kapcsolok, hogy ne kapcsoljon be a benzinmotor nagyobb gáznál se, mert teljesen felesleges. -
Chris0321
addikt
Nekem tavaly márciusig egy 2107-esem volt, szerettem de annyian akartak megölni benne, plusz hiányzott a légkondi így lecseréltem egy e46 320i-re. Többször előfordult, hogy a 4-es főúton mentem pl. egy kamion seggében, ment az irányjelző és ha nem abban a másodpercben rántottam a kormányt balra amint elment mellettem az utolsó szembejövő már engem előztek. Egyszer majdnem ütköztem-e miatt, utána már figyeltem erre is. Olyan is volt, hogy jött velem szembe a kocsisor és annak ellenére, hogy fényes nappal volt és használtam a tompítottat is tehát jól látható voltam elkezdett a kedves kollega előzni annak ellenére, hogy esélye nem volt befejezni ami miatt tiporhattam a féket, hogy elkerüljem a frontális ütközést. Plusz a legutolsó szakadt furgonos is le akart nyomni. Néha jártam pesten, ott természetesen ha kicsivel a sebességhatár felett mentem is le akartak nyomni, bár sávváltáskor inkább pozitív tapasztalataim voltak. Mióta megvan a BMW még nem fordult elő olyan, hogy rámelőztek volna előzéskor (a típusjelzés fenn van hátul) és ha szembe jönnek a sávomba előzéskor akkor eddig szépen húztak is vissza a sajátjukba (ennek érdekében általában 90 helyet 100-al megyek bár nem mindig).
-
fero02
veterán
Egy biztos, itthon a közlekedési morál a béka segge alatt van, de ott, ahol már a giliszta túr.
Enyém így néz ki:
Igazából szerintem mindegy, hogy miként néz ki egy autó, attól még nem kellene parasztnak lenni vele szemben. Egy autót használhat egy BMW kupa győztes civil is és annak a felesége is. De hogy bármelyiket is veszélybe sodorni, mert valaki köcsög...verném az ilyet, de nagyon.
-
CharlieDrop
veterán
Na. Ilyenek miatt érzem kevésnek a 20d-t
tegnap, M7, BP fele egy 5gt tartott hazafele. Szerintem minimum 30d volt. Tök normálisan közlekedett, még engem is elengedett egyszer, pedig nem s BMW-vel voltam. Egy ilyen elengedés során egy idióta szakadt B Mercis úgy ráhúzta, hogy csak centinken múlt a baleset. Na ezután lépett kicsit neki oda a Merci nem tudta tartani a lépést...
ja és nálunk a típusjelzés vörös posztó, a 20d-t mindenki is le akarja tolni...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
Ez az 535i F10 2013-as évjáratban akkor is nagyon drága, ha valami csoda folytán tényleg a nagymama használta csak gyógyszertárba járásra, és évi 10 ezret ment vele. És még jól össze is volt törve... Nepper NAGYBETŰS MERÚGY SOKAL JOBAN ÉRTHEŐ szövegezéssel és hibátlan hejesírásssal. Messzire kerülném az ilyen hirdetéseket.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
bucihost
senior tag
+1. igaz E36 kabrió, de rokonnak az van. Volt neki hardtop is. Elmondása szerint télire felejtős a vászon, mert nem valami frankón tartja a meleget. Lagyobb zuhénál korából adódóan beázott. Hátsó "szélvédő"-t már 2x kellett neki cserélni, annyira kifakult neki. Hardtop-nál meg a gumikéder öregedett el annyira, hogy jobban ázott vele mint vászonnal. Csere kéder meg nem 5Ft sajnos.
-
CharlieDrop
veterán
áh, a súly, a súly az mindig gáz, de biztos jó lesz vezetni ez nem kétséges
@(#56204) FIREBLADE78:
nem, de nem is akarom Nekem azzal a filozófiával van bajom amit az SUV képvisel. Sokkal közelebb áll hozzám a Colin Chapman féle filozófia, ami eléggé kihalás szélén van.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BossBoss
őstag
Így van! Ezért választottam én is sima gumit. Sok jót nem hallottam defekttűrő gumiról. Amúgy nekem első defektem 11 év alatt. Pedig nem megyek keveset. Mobil gumis jó gondolat. Van is városunkba ahogy látom. A ideiglenes defektjavító akkor jönne jól ha tényleg a világ végén vagyok és azért jó lenne elcsorogni az első műhelyig.
Gsx-rr: Köszi a tippet!
-
H.Ezredes
őstag
Így van erre jön még a vám + áfa.
(#56397) kovbandi82
10W60-as olajjal semmi baja nem lesz.(#56398) Anaren91
Wagner jó termékeket gyárt de iszonyat drága. Raktunk be én is más is ugyan ilyen coolereket csak kínai nem wagner és ugyan olyan jók voltak.... Nekem mondjuk egy 600X300X76-os cooler van felrakva.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
Egy másik szállítótól Aliexpress-n 280€ mindennel együtt németbe szállítva, +30€ felfogató, amit egy német srác csinál. 9 nap alatt ért ide.
Vámot itt még sosem fizettem Kínából szállított termékre. Viszont amit USA-ból rendeltem, mindenre kellett, még a legutolsó kulcstartóra is.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Kormány számomra is nehéz volt pl X5 után,de az más kategória . Futómű sem valami fasza,de van mihez mérnem ugye. Legkisebb felnivel,asszem 16-al vinnénk. Az elvileg konfortosabb. Jó lesz a mini. Úgysem 100 évig használja majd. De még cigánykodni kell az árból
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- Eladó vagy cserélhető sörös korsó és sörös pohár gyüjtemény!!!
- Google Home Mini CSOMAGKÜLDÉSSEL IS, PRÓBAGARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs