- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Puma K #68053 üzenetére
Inkább az a kérdés,hogy egy 20-25éves mezei E39-be miért kellene negyed millióért egy új zárat venni? Még egy különleges M5-nél is vennék inkább egy bontottat de ott még meg tudnám érteni az újat.... Nem romlanak el folyamatosan,hogy cserélgetni kelljen. Amúgy meg 2 év alatt ha kell veszek 2x 10K-ért egy bontottat mint egyszer 250-ért....... Egyszerűen ár/érték arányban irdatlanul nem éri meg... Mondhatni ez egy felesleges pénzkidobás.Tudni kell mérlegelni miből lehet bontottat berakni miből nem. Egy termosztátból nem rakok be bontottat hiába lehet jó egyszerűen nem drága hozzá az új a zárból viszont berakok simán egy bontottat mert egyszerűen aránytalanul drága ( főleg az autó értékéhez képest )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #68054 üzenetére
adom. vezeto oldalon nekem is volt komplett zar szerkezet csere is. bontott azota is elvan es koszoni szepen. kb 10 ezer forintbol... detto. annyi, h probaltam keves km-es es 2002-2003 -as e39-bol vadaszni.
puma k:
"bontott" olajat nem veszunk nyilvan, vagy vakumcsovet es stb. de ilyen alkatreszeknel semmi ertelme a gyari ujatt megvenni. ez nem tipus hiba. en amugy furcsalom azt is, ez hogyan lehetseges barmelyik ajtonal ami nem a vezeto oldal. ott szivtam ilyen jellegu dolgokkal de mashol meg minden eredeti ahogy kijott a gyarbol.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
cOxeR
Ármester
Ez a remekbeszabott My BMW app, elhasalt.
Tömeges jelenség, hogy a FL előtti I3-aknák nem frissül az applikáció utolsó dátum 12.01-11:20, így nem látni távolról a töltöttséget (km/%se látszik) lokalizáció független, legalább is több EU országból jelzik.
Kivancsi vagyok mikor lesz rá orvoslás.
Szerencsére a remote dolgok működnek, egyedül akkor lenne bosszantó ha töltenek valahol és szeretnék ránézni hol tart. Már ha az app nem mutatja.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #68061 üzenetére
Szerintem nem inkább valamit nagyon elkeféltek, akkor nem menne semmi se pl távoli zárás/nyitás klimatizálás.
Jött előtte egy levél én inkább tényleg valami szoftveres elcseszésre tudok gondolni:
“Tisztelt BMW ConnectedDrive Ügyfelünk!
Személyes adatai védelme érdekében emlékeztetni szeretnénk arra, hogy Ön harmadik személyek számára adatmegosztást/szolgáltatási engedélyt adott.
BMW CarData engedélyeit az alábbi linken tekintheti meg és kezelheti:”
Utana szűnt meg létezni a dolog, bár persze a 3G-t elvileg év végéig terveztek kivezetni, nem mintha itt Bp mellett, normális 4G lenne… 5G sehol. 1 éve mikor még nem volt vezetékes net az utcában - igen ilyen létezik - mobilnetem volt, 3G volt a stabil, 4G nem… fő a jó lefedettség… -
ADAM1337
nagyúr
Ez a My BMW app, azon kivül, hogy rátudok lesni az állapotra szerintem nettó semmire se jó.
Mármint az én esetembe 2016-os 330e-be, a navigációba poi alapján úgy tudok infot küldeni, hogy az üzeneteknél bekell tallóznom, nem a navi menüjéből választom ki, tök körülményes.
Valamint nekem a nyitás klimatizálás telorol soha nem működött.De a legjobb, 2 hónapja műszakiztattam le az autót, és még mindig írja a műszakid vizsgát az app, írtam a BMW-nek amire odabasztak egy sablont. (röviden leszarunk kapsz egy sablont, reméljük elégedett vagy)
Ezután végre felhívtam őket, hogy nem-e megoldható, hogy beírják az autóhoz tartozó műszaki vizsgát, ha scannelve elküldöm nekik, nem ez megoldhatatlan. Mondom az fasza mert a Mazdánál előzőleg ami ugyancsak elektronikus szervizkönyves volt ez nem volt probléma átírták. Ergo kövi vizsgánál ha bmw szervizbe csinálom fog eltűnni, már ha az autó addig megmarad persze. -
cOxeR
Ármester
válasz ADAM1337 #68063 üzenetére
Olyan kezdetleges az egész… ezt aláírom, de nekem fontos lenne… pl tudok belőle éves futást/fogyasztást kalkulálni, ebből lehet tervezni mit fogyaszthatok el a napelem termelésemből, illetve nem kell vezetnem semmit havonta mert látom az induló/záró km-t.
Viszont ha csak azt nézem dolgozok itthon ülök a gép előtt - direkt nappal töltöm termelési időben, most pont nem látom hol tart, ha meg akarom nézni oda kell mennem a kocsihoz… pedig ha feltolt mennék a dolgomra. Munkahelyen ha az auto nem melletted van és töltöd akkor ez netto szívás mert gőzöd nincs tolt-e egyáltalán ha pl egy sima buta konnektoros töltőn van… szóval én botrányosnak tartom, eltelt 3 nap lassan és semmi… legalább egy elnézést dolgozunk rajta.
Én se bízom az appban túlzottan viszont, ezért nem használom a távolról nyitó záró funkciókat pedig lenne értelme… de a klimatizálás távolról kell, hogy menjen, enélkül pont egy kalap ****t ér, a lehetőség az autóban.
Ez a tipikus, legyen ilyen, lehet vele promozni, de valójában nem működik túl jól… ez a szervizes dolog meg amit írsz vicc…
Mondjuk maga a térkép frissítés is… meg is kell néznem elvileg van 23-as térkép már.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
oldschool [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ADAM1337
nagyúr
Nálam az irodában a -3mon áll az autó én is csak arra használom, mert legalább a push notification működik rendesen benne, hogy feltöltött.
Igen a szervizes dolog engem is kiborított.
Bár az autóval a méretosztály miatt nem vagyok elégedett, műszakilag hibátlan a kocsi.
Most már 530e-t választottam volna helyette. Következő meg kitudja mi lesz, én a bmw i4-re váltanék, de repül el az ára tavaly ilyenkor 20misi körül volt az alap most már majdnem 10 misivel drágább, mint magánszemély nekem ez már túl sok ennyit nem ér egy budapesten használt autó... főleg, hogy naponta akarnak összetörni.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #68070 üzenetére
Dettó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #68070 üzenetére
Németül soha nem késő megtanulni. Intenzív pár hónapos tanfolyam segít!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68070 üzenetére
Szerintem nem az övé a cég, hanem ahol dolgozik annak van ott telephelye. Vélhetően akkor nem magánszemélyként venné az autóit se.
Máshol sincs kolbászból a kerítés… nem a nyelvtudás a külföldi élet legnagyobb nehézsége azért ezt nem gondolhatjátok komolyan.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz ADAM1337 #68063 üzenetére
Érdekes, mert nekem a 2018-as 330e-vel tökéletesen működik és szeretem is nagyon az appot (pedig lehet az a 3G hiánya lesz a probléma, mert a 2018-as már 6-os iDrive-al megy ami 4G-s). volt már, hogy ránéztem és óóó bakker nyitva hagytam az autót és távolról simán becsuktam. A távoli klimatizálás opciót is elég gyakran használom. Én még a kötelező szervizeket is az appon keresztül foglalom, kurva jó, mert meg tudod nézni, hogy mikor vannak szabad időpontok és nem kell telefonban egyezkedni. Ja és egyből küldi az app az email címedre a naptár bejegyzést, előtte egy nappal is szól, hogy figyelj oda mert jön a kötelező szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Alkalmazott vagyok igen, a cég ahol dolgozok német tulajdon nagy részben.
Valószínű akkor is magánszemélyként venném ahogy most is, nem szeretek/nék céghez kötődni céges autó miatt.(#68074) kardkovacsi és 68075:
Az állapot kijelzés megy, csak a funkciók mint az automata klimatizálás és a nyitás zárás. (dudálás és világítást nem próbáltam)
Igen azért elég meredek növekedés akárhogy nézem.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz ADAM1337 #68076 üzenetére
Én úgy emlékszem ezeket valahol engedélyezni kellett. Talán a webes felületen, de meg nem mondom hol, mert azóta többször is megváltoztatták a felületet
Meredek növekedés de arról nem a BMW tehet, hogy lassan dél-amerikai országokra kezdünk hasonlítani és egy fabatka a pénzünk.
-
nagyúr
Nektek mennyit ír most a 330e induláskor megtehető távnak és a 0-4 fokban ténylegesen mennyit tudtok menni vele km-ben?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #68078 üzenetére
Nálam 18-19-et, kb. ennyit is. Ugye ebben 5,7 kWh nettó az akkumulátor. Mondjuk ez szinte full dugó és fűtés emiatt elhúzza iszonyatosan. Arra szokott elég lenni, hogy a gyereket bevigyem a suliba, ami 8 km-re van és utána hazajöjjek. Ha már töltés, novemberben rekord mennyiségű áramot toltam az autóba 292 kWh-t.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #68079 üzenetére
Köszi szépen!
Nyáron mennyivel mutatott többet?
Ugye próbálok agyalni vajon elég lesz-e nekem az alsó hangon 10km csökkenés a garis javításhoz...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz kardkovacsi #68079 üzenetére
Nálam 20 körül mutat most ha feltöltök, bár 3km-re van a cég én újpestre átszoktam gurulni az 9.5km meg haza azt hozni szokta a cégtől is.
Nyáron 30-32km nálam. (De ez az F30-as 330e)[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #68080 üzenetére
Jóval 25 fölött. De én hegyen lakom és ott eleve kevesebb a hatótáv mivel lefelé jellemzően tele aksival indulok így ott nincs visszatöltés (meg amúgy is az kb. 50%-át tudja megfogni az energiának). Én lehet Maszival kiolvastatnám az autóból az adatokat és utána mennék vele a szervizbe. Inkább azt érdemes megnézned mennyi áram megy bele az akkumulátorba és azt visszaszorozva kijön-e a nettó érték 10% veszteséggel, bár ez is változó mert elvileg ennél picivel több. Nekem még így a 5,5-5,7 kWh között van legtöbbször. Ez is ilyen lengő mikor, mennyivel sikerül teljesen feltölteni.
Általános tapasztalat, hogy az első szériás aksikat nagyon defenzíven kalibrálták adathiány miatt, ezért sokkal de sokkal többet bírnak mint amire számítottak a tervezők. Pl. az enyémben 25% a zárolt kapacitás 7,6-ból 5,7 érhető el, míg az újaknál már alig van. Pl a mostani 330e/530e esetén 12 a bruttó és 11,2 a nettó. Az tuti nem fog annyi töltést kibírni darabszámra mint amennyit ezek, de azoknál valószínűleg kevesebb lesz a töltés is. Ez a nettó érték is csúszik folyamatosan fel, először 10,4 volt, majd 10,8 és mostanság már 11,2. Szerintem ahogy küldik az autók az adatokat látják, hogy mennyit fog kibírni az akkumulátor.
Szóval én elég alacsony valószínűségét látom annak, hogy nálad beesett 70% alá bármelyik modul is.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #68070 üzenetére
Ne mar! A nyelvtanulas a legegyszerubb dolog.
Ez ne legyen kifogas.
Megelni egy masik orszagban az nehezebb lesz.Ja aki gyorsan akar uj autohoz jutni:
7-es pikpakk megjon.
Majd Nyomok par kepet egyelore csak videot kaptam[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68085 üzenetére
Ez egy butaság. Megélni max akkor könnyebb, ha megfelelő tőkével mész ki, és a koncepció megvan, ergó az üzleti terv stabil kiinduló pont.
Ügyfélkört kiépíteni sok idő és sok munka... ennek az idejét pedig át kell tudni hidalni, anyagilag. Nyelvtanulás egy apró pötty ebben az egészben. -
picur10
aktív tag
Sziasztok!
Édesapám 1989-es BMW E30 316i (1.6 75KW) autójába szeretnénk utólagosan szervót szereltetni. Szerintetek mennyire megoldható illetve úgy megoldható-e, hogy esetleg még OT vizsgán is átmenjen? (Különben patika állapotban van) -
Gsx-rr
veterán
Hidd el meg akkor se konnyu
Elso 2 evben allandoan haza akartam jonni, mert annyi nehezseg volt.
Pl csak egy szervizt talalni, aramszunetet megoldani. Bankszamla nyitas, autovasarlas. Konyvelo stb..
Ugy ,hogy volt segitsegem
Kapcsolatok nelkul ,foleg ha a nyelv sem megy elveszett az ember.Hiaba megy a nyelv,ismeretseg is van Amerikaba kezdem elorol es mar az Adohivatalnal elakadtam a ceggel.
Fireblade: Mar Kint vannak a Dizel modellek ,ma veszik at a barotomek.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz kardkovacsi #68074 üzenetére
Nekem is bejön az app, persze van hová fejlődni.
A hűtés/szellőztetés funkciót használom én is.
Ami még tetszik, hogy PC-n Chrome böngészőben google maps címet a telefonra tudom küldeni (pl.: telefon acc, email, sms), majd a telefonon megnyitva mehet is a MyBMW app-nak. Azzal pedig az autónak. Ahogy Adam írta, csak a connecteddrive alatt az üzeneteknél jelenik meg, de nem olyan nagy gond ez, mert ott is csak ki kell választani és már tervez is a navi. -
Chris0321
addikt
válasz picur10 #68087 üzenetére
Hello.
Itt általában újabb autókról szokott szó lenni, még az én 2002-es kocsim is öreg hozzájuk képest. Én e30-as vagy veterános Facebook csoportban kérdeznék erre rá. Az OT-val tudtommal akkor nem lesz gond, ha volt szervó a kocsiban, legalább kérhető extra. Bár nem tudom, hogy ilyen extra létezett-e valaha. Azt tudom, hogy pl. öreg Ladákba is raknak szervót, de azok nem OT-ra mennek, csak sima vizsgára. -
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68091 üzenetére
vicces a cikkben az EQS reklám
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz Puma K #68032 üzenetére
Megnéztem élőben a kocsit.
Tényleg pöpec, megbízható embernek tűnt, és tényleg nagyon sok minden új a kocsin. Szóval jól karban tartott. Amennyire aláfértem alánéztem, de sok mindent nem láttam a burkolatokon kívül. A kerékjárati évek belül is szépek, kívülről nem látszik rozsda.
A problémám az m-es futómű (alacsonyabban van, feszesebb, ami itt Bp-en elég nagy hátrány), és az ára (kb 2.6 alkuval).Kipróbáltam az ülés masszírozást is, de alig volt érzékelhető, hosszú úton biztos lényegesebb.
Szerintem most télen lejjebb fognak menni az árak, főleg hogy egyre kevesebb az üzemanyag, és lehet az benzinárstop is meg fog szűnni (de lehet, sokaknál a rezsi lesz túl sok, és ezért adják el a féltett hobby autójukat).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68096 üzenetére
Gyárilag M a futúmű, vagy csak aláraktak egy ültetétst? Mert pl a mezei e39 alá is megy a Bilstein b12, ami egy b8+rugó, amitől alacsonyabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz tasiadam #68097 üzenetére
Gyárilag m futómű (de csak a futómű m, meg a hátsó spoiler elvileg, a többi nem)
wbadt610x0cj56732 (704M Sport suspension, M Sportfahrwerk) [kép][ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68098 üzenetére
Nemtom az M-es futúmű árát fenntartásra való tekintettel, a simánál tudom, ami nem v8, hogy a bilstein kb 40, a sachs kb 50e ft per darab. Csak ha BP-i úton akarod használni, akkor milyen, mennyire bírja, stb.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chris0321
addikt
válasz ArthurShelby #68096 üzenetére
Az én e46-om is pesti volt, szintén M futóművel. Igen, kicsit kényelmetlenebb, de a jó úton nagyon jó én nem sajnálom, hogy megvettem. Ha csak ennyi az autóval a problémád akkor miért nem teszel alá puhább felfüggesztést? Az M-est eltennéd és ha eladod az autót adnád mellé.
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest