-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Teljesen egyet értek Veled ebben, ezért van ez a hajcihő.
Nah, még egy dolog, csak ha már szívó motor. Azért az 528i -m alulról sem olyan lusta, elég csak belegondolni, hogy a sor 6 -nak köszönhetően már 3500 -tól 300NM -em van.
2000 -nél is már több mint 220NM, de 1500 -tól városban dinamikusan tudok vele közlekedni, fel tudom venni a forgalom ritmusát.
Ha lusta vagyok, akkor 2000 fölé nem is engedem, akkor elváltok. 1500 és 2000 között rengeteget használom, főleg városban. 2500 a max. tovább nem szoktam nyúzni normális esetben, és nem haldoklik, nem erőlködik, hanem szépen húz ott is.(nem turbós az tény...) Mert ha turbos érzetet akarok kelteni, 3500 fölé engedem, ott már ez is megy úgy mint egy ugyan ilyen erős turbo, 200 fölött meg erősebb is.
És nem panaszkodok, erős vegyes fogyim 8,2 l/100. A hónapban 5* voltam Bp.- n, voltam Pécsen, autópályán+helyileg is használom, 15km -re van tőlem Paks, oda szoktam bejárni vele garázsból indulva. Alapból 10km kell, míg megmelegszik, persze nem nyáron, akkor elég 5km is. Télen még 20km alatt se megy fel rendesen a hőfok, ergo többet eszik addig, mégis ennyi a fogyim. És ha még néha nem állnék le kakaskodni, és nem szeretnék 3.- ban előzgetni(elég lenne a 4. is, de imádom a hangját, és az érzést mikor elindul) Nah, szóval ezzel együtt jön ki nekem 8,2-8,5l/100 -ig az átlag, klímával!!!
Télen azért felkúszik 8,9 -re is, mert ott a nagyon hideg autó sokat zabál.
CO2 megint más, persze, könnyebb kevesebb hengerrel és cccm -el szint alatt maradni.
De nekem nem kellene 4 hengeres BMW, sor 6 -ból többet nem engedek, esetleg V8.Ma is szépen nyugisan mentem, azt jött egy 2 -es Golf TDi, elég csúnyán megelőzött, bele kellett fékeznem.
Ilyenkor anyázok egyet, és általában megkergetem. Hát, állítom, ilyet még nem láttam. Ismertem egy gyerekt akinek a PDTDi Golf IV -e háta mindig kicsit kormos volt, na de ez.
Rendszámtábla nem látszott, hátsó szélvédő és amúgy az egész autó hátulja egy merő korom volt.
És mikor nyomta, csak a nagy füstfelhő.
De nem gyorsult, 3. -ban letoltam, aztán maradtam a fékezésnél, mert alig láttam valamit a füstfelhőtől.
Még mikor nagyon elment, akkor is jól kivehető volt a kondenzcsík amit húzott.
VR6-Fan, mit csinált az a szerencsétlen azzal a szegény motorral?Jah, más. Srácok, az mitől lehet, hogy 1500 alatt, mondjuk 1300 környékén lepadlózva az autó motorja csuklik egyet, és rángatva indul el?
Eddig nem csinálta, utoljára a Lukoil -nál tankoltam 95 -öst, azóta van ez. Ha finoman, nem padlót nyomok, semmi gond nincs, 1500 -tól már padlózható. Az alatt viszont még néha 2 -esben is ugrál, 1250 -től, igaz akkor csak egyet csuklik, de mondom, csak padlózásra.
Lehet ez a szar benzintől?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elden Ring
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Autós topik
- Windows 11
- További aktív témák...