-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #6399 üzenetére
mi az ami épp ez a kérdés?
max. pár belső dolog.
motor tuti annyi.váltó, felfüggesztés, fékek talán.
belül hát nem tom.milyen számlát mondanának az újjáépítésre wallisnál hamondjuk nem számít a pénz de ebből akarsz autót.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ennyi év dominancia után.
De így sincs szégyenkezni való, nem beszélve arról, hogy a BMW most indítja el szépen sorban az új szériákat, az új 5 -ös motorválasztékában is lesznek új fejlesztésű motorok, amik nagy valószínűséggel megint tarolni fognak.Amúgy nem értem a dolgot, az AMG 6,2 -es motor egy rakás szar. Hol van az egy M -es motorhoz képest? Bazz, a mostani 5-ös 6-os M -es motorja csak azért nem kapta meg ezt a díjat, mert már "régi" a szar merci motorhoz képest, meg ez is politika lesz.
És akkor már meg se említem az új RS6 motorját... Az hol van? Már ez is kezdi hitelét fizetni, kíváncsi vagyok Merci mennyit lobbizott ezért... Mert az RS6 motorja is fényévekkel jobb. Nevetséges... Az év motorjával abszolút egyet értek, nem semmi. Ez lesz a jövő.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6412 üzenetére
azért annyira nem rossz ám az a 6.2-es motor, mint ahogy beállítod.
már 2000es fordulaton lead 500nm-t, a bmw v10ese 520at ad le 6100on.
pár lóerővel erősebb, és ezt majdnem 1000 fordulattal alacsonyabban leadja.a bmw motorja egy szénné pörgethető állat, a mercedesé pedig egy szintén jól pörgő (azért 7200ig ez is elpörög, ami a nagy hengerűrtartalom miatt igen szép eredmény).
az amg tud motort gyártani, nem kell félteni. kézzel szerelik össze.
az rs6 motorja viszont tényleg jobb mindkettőnél, de biztos megvan az oka, hogy nem azt választották, és kétlem, hogy ez a pénz lenne. ezen szinten nem nagy reklám már, hogy év motorja valami. a vw-nek fasza a népautóiba reklámozni, hogy ni ezt választották az év motorjának, de a 30-40 milliós autó vásárlóját ez érdekli a legkevésbé. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6412 üzenetére
Nem a motor erősségét veszik figyelembe, főleg nem a liter/teljesítményt. Inkább az előremutató technikán/eljárásokon szokott lenni a hangsúly. A lényeg, hogy valamilyen szempontból innovatív legyen. Legyen az akár valamilyen új anyag felhasználása, vagy bármilyen apróbb trükk, ami később az olcsóbb kategóriába is leszivároghat.
Mellesleg a BMW idén is bezsebelt 3 kategória első helyet, úgyhogy nincs miért szégyenkezni.
Érdekes, hogy a távol-keletiek mennyire lemaradtak. A sok rizsrakéta fan persze egyből bundát kiállt. Ők a statisztikákat és az ilyen díjakat, csak akkor tudják elfogadni, ha honda vagy toyota jön ki győztesnek. -
rien
senior tag
Azért kérdeztem mert szerintem ezt az autót láttam vagy fél éve mikor nézegettem autókat, de valamiért Pest derengett. Ha az új tulaj beadta műszaki előtt ki is esett a rostán, de lehet azóta árulják folyamatosan nem figyeltem. Bár nem tudom mi az a sok zöldkártyával
Amúgy nekem tetszik a fehér bömös, sötétített üveggel.A történetemre visszatérve: természetesen azóta sem érkezett válasz az előre nem utalok , mindenképp személyes átvételt szeretnék varázsmondatos e-mailemre.
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #6413 üzenetére
Igen, de van egy jelentős cccm előny a Mercinél, nem beszélve arról, hogy mennyivel fiatalabb motor, mint a mostani M -es széria csúcsa. És "csak" V8, ami érdekes. A BMW ezt az M -es motor még akkor készítette, mikor az F1 -ben is V10 volt, és a technológiát is onnan vették át. Ez miatt tudott a toppon maradni olyan sokáig. Ennek a V8 -nak viszont semmi köze az F1 -es motorokhoz, lásd alacsony fordulat, és az, ahogy a nyomatékot is leadja. BMW F1 -es technológiát használt fel, Merci pedig fejlesztett.
Audi motorját csak felhoztam, egyáltalán nem tartom jó motornak... Dupla turbo és 5000cccm -től elég gyenge amit produkál, és messze nem csúcs technika. A BMW motorja hiába szívó, sokkal összetettebb, és bonyolultabb. Audinak nem is volt mit az F1 -ből felhasználni.
A mostani M3 -as motor is egy csúcs technikai szintet képvisel, azt sem szabad letagadni. F1 -ből ered ott is minden.
És lássuk be, csúnya lett volna, ha ugyan az a BMW motor egymás után sok éven keresztül bezsebeli a kategória első helyet. Mert ugye, az a V10 eddig csúcson volt.Jah, VW -nek jól jött, de tényleg jó motor. Takarékos, kellően nyomatékos, és erős. Járása elég silány, nem egy 6 henger, de szépen megy.
SpeedR: Jah, tudom, hogy nem az számít. És igen, nem kell szégyenkezni, eddig a BMW motorok magasan viszik a prímet. A sok rizsrakétán én is csodálkozok, főleg a Lexus -on. 450h az hol a csudában van ilyenkor? Meg az LS600h... Vagy az nem elég innovatív? Meg ott a Lancer Evo, ami egyre jobb. Egy brutális erőforrás... Subaru is, bár nekem mindig a Lancerek tetszettek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MADV12
csendes tag
Nem jön senki a hétvégén Soltvadkertre???? Irtó nagy BMW-s buli lesz
[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #6417 üzenetére
A hibrid Prius megkapta az év motorja díjat, azóta nincs benne túl sok innováció, csak apróbb csiszolgatások, meg az elmaradhatatlan cm3 növelés.
(#6416) rien
Ennek le van lopva az elejéről a BMW jelvény, elég csúnyán mutat ott az a két luk magában. Mondjuk nem egy nagy összeg pótolni, olyan 5k magassága. A zöldkártya ne befolyásoljon, nincs túl nagy értéknövelő hatása. Érdekes, hogy bal elöl alufelni van rajta, az összes többi keréken pedig acél. Alá kéne kukkantani, hogy ugyan miért van ez így. -
tibi666
senior tag
8-900 ezer körül érdemes lenne w124es mercedeseket megnézned.
szép, időtálló forma, az alkatrészek olcsók, a konstrukció az örökkévalóságnak tervezve, a 280as motorral pedig megy is, és a rémhírekkel ellentétben nem vészes a fogyasztása.érdemes automatát venni. én eddig mindig örültem, hogy kézi váltós az enyém, de vezettem mostanában pár automatát és rájöttem, hogy semmit nem vesz el a vezetési élményből, inkább még hozzátesz.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6423 üzenetére
rombolja egy fenét. egy jó automatát gázzal tudsz kapcsolgatni, azt csinálja, amit te akarsz.
az 528nál valamit nagyon elbaltáztak a bmw-sek amúgy. néztük az 530d adatait a kézikönyvben. kézivel 8.1 alatt van százon, 8.5 alatt automatával (a touring 8.4-8.9). az 528i meg 7.5 alatt kézivel, automatával meg 8.8 alatt. a touringot ebből nem is néztük. tehát a dieselnél fél másodpercet vesz el, a 28i-nél meg közel másfelet.de vajpuhán vált, városban isten, autópályán tempomatozásnál szintén, kamion mögött lelassítva, majd a tempomatot visszaengedve az automata visszapakol kettőt és kilő, nagyon állat. közúton is jó, meg kell tanulni, hogy mekkora gáznál mennyit kapcsol vissza. 50km max. ha meg nagyon vágysz a váltogatásra, akkor kézi módba pakolod és csak pöckölgetsz, kuplungolni sem kell. megálláskor pedig automatikusan visszapakol 1esbe (vagy kettesbe a 30d pl onnan indul, csak kickdownkor teszi egyesbe, olyan erős a motor).
a következő autóm tuti automata lesz.
a c320cdi is az volt, nem is lehetett kézivel rendelni, ha jól rémlik. mondjuk az abban eltöltött 1500km semmi nem volt.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Biztos lehet alkudni, ha tényleg régóta a telepen áll az autó. A fehér szín is elég nagy hátrány, szóval biztos engednek valamennyit. Szvsz 400-nál többet ér, mert 97-es.
(#6422) tibi666
E34-ről elmondhatók pont ugyanezek.
Az automatával pont úgy vagyok, mint te. Magam sem értem, de a kezdeti utálat kezd átcsapni az ellenkező oldalra. Lehet, hogy a következő autóm már olyan lesz... mondjuk egy SMG-t el tudnék viselni. -
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #6425 üzenetére
Ahham, kapcsolgatja, csak nem egészen úgy, ahogyan én szeretném.
Ezek szerint láma az Audi is, mert a bátyámék automata A4-e sem úgy pakolja, ahogyan szeretném, meg a Volkswagen is, mert a Bora, amihez szerencsém volt baromira nem akarta észrevenni, hogy én most inspirálni akarom a lábammal, azért játszom finoman a gázpedállal...
Az automata jó dugózni, araszolgatni, de hacsak nem valami újabb kivitel, akkor megöli a vezetés élményét, mert úgy váltogat, ahogyan neki tetszik...
Szigorúan magánvélemény - én nem vennék automatát...
God Vazzeg: Csúnya is lenne, ha hiányoznál - majdnem ott van a szádban Soltvadkert, persze csak a többiekhez képest
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
rien
senior tag
Oké, ezért kérdeztem, hogy ez-e az az autó...biztos nem véletlenül nem kelt el.
SpeedR: nem lehet, hogy kicsit összetörte és olcsóbb volt egy jel nélküli motorháztető? A zöldkártyát a megfogalmazásra értettem. Azt írja: sok zöldkártyával az sok km akart lenni, zöldkártyával vagy netán sok extra zöldkártyával ha már műszaki nincs
tibi666: hát ha nyernék egy zsír új mercit azonnal eladnám és bmw-t vennék nem tetszenek nem kellene, de köszi
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
MADV12
csendes tag
válasz tibi666 #6425 üzenetére
Hogy az automata váltó nem rombolja a vezetés élményét ????? meg hogy azt csinálja amit Te akarsz ????????????? Húhaaaa Volt vagy 50 különböző automata autóm ( sajnos )
a 2.0 L-től az 5.8 L -ig...............egyik sem azt csinálja. Fordulatszámfüggő a váltás, a "manuális" állásban bohóckodni egy automatával az meg nevetséges
Tegyél vissza egy automatát 100-nál 2-be ( ????????? )E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
tibi666
senior tag
ok, nyilván egy kommersz borába pakolt automata az nem nagy élmény.
de a bmw steptronic már nem rossz ám, amit az e39be tettek.én a6os audit vezettem, 6 fokozatú automatával, azt nem igazán tudom, hogy milyen, mert városban végigcsorogtam 50el, amikor kiértem sport módba pakoltam és padló, ott nem gondolkodott.
a c320asban meg 7 fokozatú volt.
-
Bubu79
addikt
"ha nyernék egy zsír új mercit azonnal eladnám és bmw-t vennék "
Esküszöm legközelebb megkérem a Kezed
tibi666: Lehet, hogy egyszer még változik a véleményem, de per pillanat úgy gondolom, hogy az automatát nem nekem találták ki. Amit próbáltam rohadtul nem tetszett - nem azért mert szar volt, hanem mert egyszerűen nem azt csinálta, amit szerettem volna.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tibi666
senior tag
ha olyan a váltó áttételezése, hogy 2esben 100 felé forgatja, akkor engedi, hogy bepakold. viszont azt nem, hogy kinyírd.
absz. nem csak fordulatszámfüggő (illetve az öreg automatáknál lehet). gyorsítás után beállsz egy tempóra, mondjuk 40ről 70re gyorsítasz nagy gázzal. visszakapcsol, ha eléggé lenyomod, gyorsítasz, majd mikor elérted a kívánt sebességet, kicsit visszább veszel a gázból és máris elváltja.akinek kézivel van érzéke a rendes, finom váltáshoz, annak szerintem egy jó automata megszokása max. 50km. de persze mindenki másképp reagál rá. az e39 530d-jét a barátomnak pl 20km-t vezettem, ebből 10et pályán tempósan, a többit városban. 10km alatt megtanultam.
a kézi váltogatás amúgy tényleg nevetséges vele, csak motorfékezésre van értelme szerintem. de nem akarok én vitázni, nekem hozzáadott a vezetési élményhez, nem elvett belőle.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Jah, hülyén fogalmazta meg, de mit vársz egy neppertől... Úgy érthette, hogy sokáig érvényes még, ergo a közelmúltban lett megcsináltatva. A motorháztetőt pedig ha jól megnézed, akkor látható az embléma helye (egy kis bemélyedés) és a két kis luk is.
Írtad, hogy volt egy 79-es BMW-d. Melyik tipus?
-
Bubu79
addikt
Hűtlen kutya - ki innen!
Vett egy Alfát, most meg a Merci marketingesének állt - hihetetlen
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #6425 üzenetére
Nekem rombolja. Imádok váltogatni, motorfék nálam alap. És gyorsabban kapcsolok mint az automata, az fix. Kanyargós, szerpentines úton autó váltóval halott vagy. Azt semmi se tudja pótolni, amit kézivel és kuplunggal tudsz csinálni. Pl. visszaváltás gázfröccs, meg az ilyen finomságok. Drágább automaták tudják ezt, de nem ezek az átlagosok.
Nekem nem kell automata, amíg lesz manuál az lesz nekem is. Audi A6 3.0TDi is egy rakás kaki pont ezért. Tiszta uncsi az az automata, már tényleg semmi technika nem kell hozzá.
Az 528i -nél meg nem tolták el, egyszerű a képlet. Automatánál hosszabbak a fokozatok. 30D nyomatékosabb, 28i magas fordulaton megy jobban, ott ahol a 30D már sehol nincs.
És mivel hosszabbak a fokozatok, a nyomaték jobban érvényesül, így 30D -t annyira nem sújtja. Kedden jártam Bp. -n, 528ia. M pack, sportdob, minden. Esélye nem volt, mint a szart, úgy hagytam ott. De már szerpentinen is toltam le 528ia -t, nem is akárhogy. Megaláztam, mint egy 2.0 -ást.
Arról nem is beszélve, hogy automatával közel nem lehet olyan jó fogyasztási adatokat elérni. Manuállal lehet a legtakarékosabban menni, kitapasztaltam. 528i -nél literekben mérhető a különbség, ha valaki tudja használni az autót.Don't Tread On Me
-
rien
senior tag
SpeedR: 525 benzines
Különben ez a fehér szín ront az értékén ezt nem értem, miért? Nekem tetszik (bár feketére vágynék) de már eme zölddel is leálltam szemezni, pedig nekem a zöld a legkevésbé tetszetős a bmw-ből, meg 316 is, de azt nem bánnám. Kezdetnek jó lenne, azt ha jobban telik lépkednék feljebb
Vélemény róla?[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6436 üzenetére
igen, 1-2 litert rádob az automata váltó. motorfékezni lehet automatával. a bmw steptronicnál pl úgy, hogy visszapakolod kézi módban a fokozatokat. nagyobb sebességnél pedig nem ejti le a fordulatot gázelvételnél, autópályán jó.
5 fokozat vs. 5 fokozat a 28inél és így is hosszabbak a fokozatok?
youtubeon néztem 1-2 videot, az egyiken a másodikat 80 körül váltja,a másikon meg 60nál, pedig mindkettő automata. 528ia. fene tudja.fene tudja, nekem a gázfröccsözgetés, meg ide oda kapcsolgatás helyett jobban bejön, hogy nyugodtan vezethetek egy kézzel városban, kajálhatok közben, dugóban figyelhetek jobban arra, aki mellettem ül, stb. mások az igények.
a sport mód meg általában annyi, hogy kevésbé finoman, de gyorsabban vált, meg 1 fokozattal lentebb használja, hogy rugalmasabb legyen, illetve kisebb gázra is visszavált. szóval bizonyos szempontból rosszabb, nehezebben kezelhető akarattal, az tényleg az ilyen padlógáz, fék, padlógáz, fék üzemmódra van.
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
Utólagos xenon, lámpamosó nélkül, erre haraphatnak vizsgakor, a kidörrentőt első körben valami diszkrétebbre cserélném, mert elég hülyén mutat a két gyárkémény hátul, gyanítom a hangjáért a szomszédok is imádnának, a 160000-es futásteljesítmény egy vicc - elnézve a cserélt váltógombot, a szilikontól csillogó kormányt és a jelvényt az autó orrán ( ).
De iszonyat jól mutat metál zöldben, az biztos
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #6439 üzenetére
Akkor nem vagyunk egyformák. Az élvezet amit a manuál nyújt, az pótolhatatlan. Én még fiatal vagyok, 40 éves koromig nem kell automata. Majd mikor papa leszek, nyugisan akarok menni, akkor jó lesz. Városban én is azt csinálom, semmi plusz. Észre se veszem, hogy váltok, csak az utat nézem, vagy valamin töprengek. Szerintem ez egy sofőrnek se gond, aki már sokat vezetett automatán megy manuállal is. Nekem tényleg semmi figyelmem nem köti le, de miért is kötné. Mindig azt sulykolták, ne a váltót nézd.
528i automata elpörög 2. -ban majdnem 130 -ig, míg manuál 110. 3. -ban automata 185+, manuál 160+. Sokat számít.
200 fölött meg az automata teljesen tunya lesz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
Ízlések és pofonok - valahogy az újabb jószágok nem igazán tudnak elbájolni - biztos a koromból adódik
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #6442 üzenetére
én se a váltót nézem, teee.
de valamennyi figyelmem elvonja azért dugóban araszoláskor, mert a dieselnek baromi erős a motorfékje és rettenetesen finoman kell vele bánni 1esben, mert különben jókat lehet vele bólogatni.a kettes meg túl hosszú, alapjáraton is gyorsabb, mint egy dugó tempója, folyamatosan csúsztatni a kuplungot meg nem tesz jót neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #6449 üzenetére
Jah, az más. Én dugóban 1 -es alapjáraton szoktam menni, vagy ha gyorsabb 2 -es. Sőt, sokszor váltok 2 -ig, utána üresben gurulok. De ez már automata, nem szokott zavarni.
Jó, persze, ott automata kényelmesebb, főleg azért mert nem kell kuplungozni. De amíg fiatal vagyok, tényleg ez zavar legkevésbé.Mondeo TDCi -nél nem voltak ilyen gondok. Alapjáraton is szépen gurult 1-2 -ben is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Hálózati / IP kamera
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Videós, mozgóképes topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs