- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
-
FIREBLADE78
addikt
Comfort bejutás az mi? Megnyomom a gombot kilincsen,mint a swiftben és nyissa,zárja?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #65441 üzenetére
Az enyém nem hagyja becsukni magát kívülről ha bent van a kulcs. Párszor már megmentett.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
válasz Vismajor01 #65441 üzenetére
“Szar Toyotában meg simán elinditottam az autót ha csomiban volt a kulcs. Nem szólt érte.”
Miért szóljon a szar Toyota elindulásnál azért, mert a csomagtartóban a kulcs? Szar BMW se szólt sose emiatt, szar Merci se…miért is tenné…bezárni attól még nem engedi. Szinte mindig a csomagtartóban van a kulcsom…beb@szna, ha emiatt nem indulna.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #65452 üzenetére
Ez az, hogy pontosan ki van választva, hogy E39, 2001 január. és M54. Aztán azt a 3-mat dobja fel. Az előző tulaj valamikor 2019-ben vette a mostani Varta akku-t (nem tudom hirtelen mekkora van benne majd megnézem) és lehet csereérett. Még majd rámérek.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #65460 üzenetére
Ja erről nem volt szó
A focus volt ilyen, hogy kulcs nélkül indult, a kulcsnak valahol az autóban kellett lennie, de bezárni simán be lehetett az autóba. Nem volt benne komfort bejutás, szóval ez lehetett az oka.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #65453 üzenetére
Igen az, meg ha ráfogsz a kilincsre egyből nyitja. Illetve nem kell sehová dugdosni a kulcsot csak nyomod a start gombot és kész.
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #65464 üzenetére
Dettó volt hogy kicsit lehúzva maradt az egyik ablak, nézem mi a fene, mentem is vissza az autóhoz. De! Csak a megállás és bezárás pillanatát menti el, ha utána történik valami azt jelzi vajon?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #65463 üzenetére
Hmmm…F10 LCI simán engedte és egy barátom pre-lci F30-asa szintén. Érdekes.
-
Gsx-rr
veterán
E46 ba 2x is becsuktam a csomagtartoba a kulcsot. Nem voltam vidam mikor 200 kilometerrol kellett lehozatnom a potot
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #65471 üzenetére
Vagy az autó akku gyenge, arra is érzékeny.
-
kardkovacsi
senior tag
Amúgy már várhatjuk mikor jelenik meg az aktuális Skoda modell ami teljesen lemásolja a BMW lámpáit. Annyira pofátlanul lopja az Octaviával a 3-as design elemeit a Skoda. Múltkor már asszony is megjegyezte. Vagyis így megkérdezte, hogy ez milyen autó. Mondom neki Skoda. Hát hasonlít a BMW-re.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #65473 üzenetére
Számomra ami sokkal szembetűnőbb volt, az az Alfa Giulia hasonlósága, kívül-belül…
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Az új M4 CSL-be szépen belerakták a tudást.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz chess001 #65476 üzenetére
Eloben biztos adja, nem kerdes de szerintem tul toltak ezt most. Racing stripe... Matt piros dekor csik, festes mindenhol, meg a tipusjelzes szegelye is hatul... stb. Miert? Hol van az E46 CSL letisztultsaga? Vagy a piros dekorrol jut eszembe az igenyes E30 Sport Evo.
Nekem picit ez bazari na.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #65478 üzenetére
hat csl -hez kepest... nagyon... nem kell nagy navi ebbe. lehet kurblis is az ablak. nem kell bor ajto karpit, jo a karbon. se 12 hangszoro *sicc, lehet csak 8 van benne, ez most nem megy fejbol. de erted? minek? ezzel nem fognak le menni adriara mert nem 3-4e km turaakra valo. nem gt auto, arra ot van mas. akar egy m340.
na mind1. en mar regen nem ertem a bmw-et. lehet nonek az eladasok szarnyal a ceg de total mas vevo kozensege is van. es mar bocs de a kisfaszu kis kinai nem tud erdekelni. de a bmw-et igen...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #65480 üzenetére
Ha az utcai dolgoknak meg kell felelnie akkor nem dobhatsz ki belőle egy csomó dolgot, ABS, mindenféle elektronika, sávtartó, vészhívás apám farka.
Meg ugye ott a másik, hogy kell a rengeteg lóerő, ahhoz meg a nagy fék, nagy kerék, sok-sok merevítés stb. Ma akkora fék van egy ilyen autó alatt ami, kis túlzással, 30-40 éve egy kamiont megfogott volna
Egy Ferrari 355 380 lóerős volt a 90-es években (1994-1999), ma meg egy M340i ennyi. Tegyük hozzá a 355 1497 kiló volt! Szóval akkor mit is várunk egy 550 lóerős monstrumtól? -
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #65481 üzenetére
Mondjuk egy SLS is tud 1600kg alatt….
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #65483 üzenetére
Nem. Nem várom el. Gondolom a platform korlátai. Csak már ez a súly is CSL…
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Krisztián980
csendes tag
Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni, beszéljetek rá vagy beszéljetek le mert felőrlöm lassan magam
A mi nap láttam hahu-n egy egész pofás kis BMW 318i-t (3003). Viszont egy bökkenője van van a dolognak az a fránya motorkód.... N42B20A. Néztem egy videot (totalcar műhelyporno) amiben egy ilyen motorral szerelt bmw-t vizsgáltak át. Ott a "becsületesnepper" azt mondta hogy ezek a motorok legendásan rosszak. Ez mennyire igaz ? Valakinek van tapasztalata ezzel a motorkóddal szerelt autóval ? Nagy szerelem így képek alapján de nem szeretnék egy pénztemetőt venni. (családos ember vagyok van jobb hely is ahova mehet a pénz) viszont ott motoszkál a fejemben a kisördög, hogy ez kell nekem.
A keret amit szánnék rá olyan 1-1,5 millió de inkább 1 (több maradjon a rejtett költségekre). Ilyen büdzsével egyeltalán lehet szép darabokat találni vagy ne is álmodozzak ez a "lelakott" kategória.
Esetleg ha ettől a típustól úgy gondoljátok óvjon az Isten ilyen büdzsével akkor van olyan típus ami hű társam lehet még éveken keresztül (ilyen szűkös büdzsével)? Vagy inkább ne is álmodozzak?
Előre is köszönöm a hasznos tippeket/információkat.
(róla lenne szó)Krisztián
-
2018
aktív tag
válasz Krisztián980 #65486 üzenetére
Hagyd 318d az igazi nekem az van. A motorja orok elet plusz 1. Csak generatort kellett eddig felujitani.
-
Chris0321
addikt
válasz Krisztián980 #65486 üzenetére
Hello.
Én 2019 márciusában vettem egy e46 Touring-ot, 1,2 millióért 320i-t M54B22-es motorkódút (6 hengeres). Ezeknek a motoroknak az olajfogyasztás lehet a hibája, amit pár hiba okozhat ami olcsón vagy pár százezres tételből javítható. Az N-es motorokat nekem sem ajánlották, Facebook csoportokban sokszor keresnek bontott motort mert baj van a kocsiban lévővel, vagy felújítást terveznek ami szintén drága. A nagyobb motor azért is jobb mert általánosságban jobban fel van szerelve az autó, bár láttam nem egy manuális klímást abból is. Én decemberben kezdtem a keresgélést, konkrét extra elvárásokkal (multikormány, digitklíma, ülésfűtés, a vonóhorgot elengedtem) és márciusban találtam megfelelőt. És az akkor volt, azóta drágultak a használt autók. A motorral nem volt gond, a kötelezőeket kellett cserélni, szíjak, görgők, vízpumpa. Volt némi kasznimunka rozsdásodás miatt, ezt nagyon nézzétek meg. Plusz mikor megvettük cserések voltak a gumik, kétszéles 17"-os felnire Conti gumit vettem 150.000 ft-ért. Kivoltak a szilentek, ezeket cseréltük még akkor. Utána évben teljes hátsó futómű felújítás, fékcső csere ha már arra jártunk mert kicsit rozsdás volt a felülete. Hátsó lengéscsillapító csere, motortérnél olajcső csere mert nedves volt, kiegyenlítőtartály megadta magát ezért kupakkal együtt cseréltük, egyik alkalommal nagy esőben észrevettem a szélvédőnél vizet. Cserélni kellett a szélvédő tömítő gumit, a levélrácsot mert valaki felszereléskor letört valami fület. Most már ott tartok, hogy kb. 1,4 milliót ráköltöttem azóta és úgy néz ki kezd összeállni. Most is van pár hiba, amit augusztusban a szokásos éves szervízkor orvosolni fogunk, pl. a bal hátsó ajtóban a vízzáró fólia vagy mi tönkrement így cseréljük, kb. 10-15.000 ft, a motorból csöpög kicsit az olaj alul a karternál így annak a tömítését cseréljük.
Tehát érdemes jól átnézni megvásárlás előtt de még így is érhetnek meglepetések ha valami tönkremegy. Alapjában véve egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem az autót bár nem számítottam ennyi költségre. Már mikor megjelent szerettem volna egyet, de sajnos nem jött össze a lottó ötös így kicsit várnom kellett a vásárlással. -
szimi57
őstag
válasz Krisztián980 #65486 üzenetére
Nekem még egy ettől is kisebb típus van, egy 2004-es 316 ti Compact. A motorja viszont a már módosított N46B18A. A leglényegesebb változás az elődjéhez képest a vezérlés, láncvezetés. Tovább bírja.165 ezerrel került hozzám, 180 ezernél cseréltettem ki, most 225 ezer van benne. Még nem volt különösebb hangja. Az N42-nél hajlamos a törésre, 60-80 ezernél cserélni kell, ha nem volt széthajtva. Csak abban az esetben javasolt ez a motor, ha 100%-ig biztos és pontos információ áll rendelkezésre a motor előéletéről, állapotáról amiből kiderül, hogy kell-e azonnal vezérlést cserélni. Minimum 200 ezres tétel. A másik az olajfogyasztás, ami a szelepszár tömítés miatt lép fel általában. Ez is 150-200 ezres tétel hengerfej levétele nélkül. Érdekes módon nem minden motornál lép fel. Én azért mertem belevágni a Compact megvételébe, mert a karosszériája szinte gyári volt, napfényt sem igazán látott, viszonylag kevés km-rel. Érezni lehetett, hogy az előző tulaja vigyázott rá, mint a szeme fényére. Nagyobb összeggel eddig nem húzott le. A vezérléscsere megoldódott 50 e. mdíj + anyag ismerős ismerőse által. Persze kisebb összegek beléptek: gyújtótrafó, olajszűrőház tömítések és persze a kötelezők. Ha nincs semmi megbízható infó a motorról el kell engedni, ott a 318d. [kép]
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
tasiadam
veterán
Csodálatom BMW élmények a mai napról. MEdveotthonba mentünk, irány a hungária, majd a pálya. Üllői-hungária sarka a Tcom elötti jobbos kanyarnál. Én balra tartottam, nem volt ott semmi, de láttam hogy jön egy másik E39, szerintem vagy 100-al, amúgy is kinek mit jelent az 50, na mindegy, ő elment mellette, majd mögötte egy E46, gondolom "haverja" a csávónak. asszem ebből le is jön a hovatartozás. Az e46 itt állt messze nemrég tegnap este, "BBS" Felni, szürke, rajta öreg téligumi. Na, piros lett az e46 elött, persze 4 másik kocsi megállt, rájött, hogy nem tud balról piroson át előzni, majd satufékezett egy egyterű elött a 2 sávban egyszerre állva. A nő kiszállt, ráordított, hogy "mi az isten
tetszőleges hosszú káromkodáscsinálsz? Gyerek van az autóban." A barna haverunk csak röhögött, pedig szerintem ebben a szituációban igen orrba verte volna mindenki aki ott volt. 25C-os aszfalton satuféknél az összes kereke leblokkolt. Gondolom azért ABS KELL legyen egy e46-ban, vagy annyira sóher hozzá, hogy még az sem műxik......
Másik, hazafele M3 bevezető, 120d coupe, a leálló sávból előzött ki, jött elénk, majd szépen kacsázva a forgalomban tolt és villogott le mindenkit. (mondjuk ezt kifele egy Baby on board-os mondeó is megcsinálta, de legalább nem leállósávból érkezve). Nyilván 1 ujjal tisztelegtem neki, persze röhögő reakció volt a válasz.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Gsx-rr
veterán
Multkor mar volt.
De
Az komoly,hogy mult heten konfiguraltuk a kocsit, most veglegesitettuk, fizetes stb.
600.000 tobb az alapar -
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Egyik kedves ismerősöm fontolgat egy vásárlást avagy egy cserét egy 17-es X1-es Bmw-re, 150 lovas dízel kivitel. ahogy néztem a 18d ez a motor típus. Mivel én régi típusokban vagyok jobban otthon, ezért bátorkodom hozzátok fordulni.
Valakinek van tapasztalata erről a páciensről, az általános ellenőrzések során amit egy vásárláskor megtesz az ember, mire érdemes figyelni ennél a típusnál? Bár elég új még, azért 5 év alatt bőven kijön olyan hiba ami típusbetegségre utalhat. Előre is köszönöm a segítségeteket cimborám nevében is! -
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #65493 üzenetére
21.700 volt mult heten most 22.300
De erdekes van ami olcsobb lett az extraknal
Igen I4 -
veterán
Sziasztok!
Nagyon rég jártam erre.
Vettem nem rég a 330D mellé egy F11 530XD-t.
Szakik segítségét kérném, amíg nem jutok el rendes szerelőhöz.
Olyat vettem észre, hogy hidegen 2-3 kanyarig, fura hangot hallok. Nagyon nehéz volt reprodukálni, de sikerült.
Videó
90 fokos kanyarnál vettem észre, de utána eltűnik, és csak másnap reggel jön elő újra.
Kaptam egy olyan tippet, hogy szervó olaj kevés. Meg is vettem előre, kiderült, hogy teli van.
Mi lehet a probléma szerintetek?Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz tasiadam #65496 üzenetére
Azt hittem volt cserélve, megkérdezem, nem volt.
Az a fura, hogy megszűnik, és ilyenkor már nem is csinálja. Pár órája álltam le a kocsival.
Álló helyzetben ha tekerem akkor nincs semmi hangja.
Egy tippnek jó azért, lehet az lesz. Köszönöm!Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
KAMELOT
titán
Valakinek egy szép piros paripa [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX