Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    Egy újabb 700+ km-es tapasztalat. :)
    94aH, BEV, 8-20 fok, 2 fő, 20-21 fok fűtés/hűtés ami épp kellett napszak függvényében, pályán 110 tempomat oda-vissza, főúton meg amit az út minősége kényelmesen engedett, 70-100, lakott terület meg 50.
    Bp-Brno(CZ)-Bp összesen: 710km
    Puszta számok, nagyon hasonló mint a múltkori… szinte szög ugyanaz. Vélhetően a nyári gumi - ami sokkal stabilabb közlekedést adott - “megette” a
    melegebb időből eredendő többletet, illetve hogy nem próbáltam sehol takarékosan szélárnyékba menni.
    Teljes betöltött energia: 129 kWh
    Teljes fogyasztás: 117 kWh (kb 10% töltési veszteség)
    Átlagos fogyasztás: 16,5 kWh
    Teljes költség, most kapaszkodjatok: 4852Ft :)) (+1 otthoni teljes töltés max ami rájön, de 38%-on értem haza, most meg visszatöltöm éppen Ionity-n…)
    Hazafelé alternatív utat kerestem, ha már ingyen van ebben a hónapban az Ionity, egy megállás Szered (SK) egy másik Bábolna/Ács. Km-ben nyertem kb 30-35 km-t mintha végig pályán mentem volna, cserébe egy olyan 1/3-ad táv nem pálya volt.
    Időben ugyanaz lett, a pályán 110 meg a több km-t pont ellensúlyozta a kevesebb km meg a lassabb tempó.
    Egy SK matrica jön meg hozzá, ~3700 Ft
    Minden töltő ment, egy töltőnél se kellett várnom, egyből volt szabad hely és működött mind.
    Nem számolok Km/l átlagot , mert ez úgyse egy állandóan teljesíthető számítás.
    Ionity előnye az volt, hogy fixen 50-et tudtam tölteni szinte végig, ezt a meleg idő is segítette természetesen. 85% után veszi el, 90%-nál már csak 30-at enged az autó.
    Ajánlok viszont egy útszakaszt ha valaki kirándulni, Malacka-Bazin M2, M4, GT3… jó kis kanyargós szerpentin, nagyon hiányzott, hogy nem tudtam lenyitni a tetőt. ;)

Új hozzászólás Aktív témák