Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz FIREBLADE78 #48964 üzenetére

    Szerintem pontosan tudják ezt a Mérnök ÚÚÚÚrak is, hiába tagadják (írhatom ezt, én is az vagyok :) ). Bele van kalkulálva a tervezett avulás a motorokba, váltókba. Ne mondja senki, akármilyen ablak mögött dolgozik is Münchenben, hogy nem tudnak ezekről a problémákról, és nem tudják pontosan, mennyire károsak a végletekig kinyújtott csereperiódusok, bicikliláncnak is gyenge vezérlések, stb. Plusz az a remek ötlet is, ami szintén amögül az ablak mögül hangzott el, hogy nem kell visszahűteni a motort nagy tempó után.

    Nem az a cél, hogy sokáig használd, hanem vegyél újat, a régit meg add el, számíttasd be, mittudomén. Akár másodrendű piacra, lásd Balkán. Milyen szép lenne, ha a szervizben megcsinálnák a takarításokat, karbantartásokat úgy, ahogy Ezredes szokta...

    Én ma hagytam ott 200-at a szervizben, mert kicserélték a két turbónyomás-szabályozó szelepet, a vákumcsöveket, és beállították a bypass szelepet, ami a kis turbó cseréjekor rosszul lett beállítva. Más autón ennyiért komplett vezérlést lehet cserélni, sőt. A Sharanon kell hamarosan vezérlést és váltóolajat-szűrőt cserélni, ez az egész lesz annyi, mint amit ma a bömösre kifizettem, és alig csináltak vele valamit.

    [ Szerkesztve ]

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák