- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Aliexpress tapasztalatok
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mozilla Firefox
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Synology NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #48968 üzenetére
Elhiszem,hogy ez a trend a mai világban. Régi lehel hűtő öreganyámnál még mindig működik. Stb stb.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MoP_FX 57
őstag
válasz SeniorTilla #48968 üzenetére
A tervezett avulás például egy tök érdekes kérdés. Részemről én hiszek is benne, meg nem is. Maradva az autós példánál, régen sem az örökkévalóságnak gyártották őket, nyilván senki sem gondolhatja, hiszen akkor is mindenki pénzből élt, és pénzből nőttek a cégek. CAD, szimulációk és egyéb modernkori tervezési módszerek hiányában, plusz kezdetlegesebb gyártástechnológiák miatt nyilván nem tudták annyira „szűkre” szabni a dolgokat, míg manapság meg tudják tenni. Kénytelenek voltak jobban felültervezni, mert sokkal rosszabb, ha a sorozatgyártás beindítása után derül ki, hogy 1000 km után csapágyas a motor az elégtelen olajzás miatt. Stb. Nézzétek meg például, hogy anno egy M10-ben mekkora tartalék volt, lényegében ugyanazt a blokkot össze-vissza tudták skálázni.
Mi van ezzel szemben manapság? Mindent szinte dekára ki tudnak mérni, szimulálni, tesztelni. Minden gyártó előtt ott lebeg a literteljesítmény maximalizálás / fogyasztás (emisszió) minimalizálás, és ehhez jön hozzá, hogy lehetőleg amennyire lehetséges legyen karbantartásmentes is a motor. Tiszta ciki, hogy az olajcserével is még mindig fárasztani kell a vásárlókat.
A láncos vezérlések sem azért szarok manapság, mert elfelejtettek láncot gyártani. Ott lenne most is a vastag/duplaszéles lánc (bocs, jobb kifejezés, hogy megfelelően beméretezett), amivel örökélet+1 nap, de a biciklilánccal lehet fogni 1 eurót autónként és 0,5%-ot a fogyasztáson, tehát végső soron a CO2-n. Ez utóbbi talán még fontosabb is, mint az 1 euró. És ezt igazából végig lehet zongorázni annyi alkatrésszel.
-
hdman
őstag
válasz SeniorTilla #48968 üzenetére
Pont pénteken volt vezérléscserém az OFF autómon 210 ezerért
Sopron city :)
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #48968 üzenetére
Nekem annyi az egyik hengerfej felújítás tiszta új alkatrészekkel.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- KRUPS EA81 Automata Darálós Kávéfőző
- Eladó jó állapotú 20v akkumulátoros akkus fúró, csavarbehajtó
- Eladó hibátlan állapotban lévő ParkSide PBH 1050 D4 elektromos SDS Plus fúró és vésőkalapács
- Eladó alig használt hibátlan ParkSide Performance PAPS 204 A1 20V 4 Ah Smart Bluetooth akkumulátor
- Eladó hibátlan állapotban lévő ParkSide mérőműszerek
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen