Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #44627 üzenetére

    Az-az új autó amit te hozol ki a szalonból.... Egy 2 éves autó amiben 50E Km van az nem új... Az az új amit te csomagolsz ki a dobozból. Ahogy egy 2 éves telefon sem új egy 2 éves TV sem az és egy 2 éves cipő sem új.... Vagy amit 2 éve felraktam turbót az is új ?!?!?! :( Keveset futott fiatal autó.

    Próbáljátok meg eladni a 1-2-3 éves cuccaitokat újként... Emellett érdekes,hogy a 2016-os kocsiba zörög a kesztyűtartó amibe 50E Km van és a 2014-es 230E Km-t futott autóba meg kuss van 0 zörgés / kopogás.... :(

    Visszatérve egy pár szó erejéig az F11-re az sem új autó 4 éves autó amibe több mint 230E Km van.... Maximum fiatal sokat futott autó.... Itt nem csak vezérlés csere volt... Váltóolaj csere lengőkar csere összes olaj szíjak görgők EGR kiírás stb stb.... Ismerős szerelők mondják,hogy a Mercibe is szakadnak a lácok Audi se jobb VW-be is megvannak a nyűgök.... Egyébként annyira szar az F10,hogy másik igen hozzáértő szervizes barátunk F10 35D-vel járt most már G sorozattal jár de olyan szar fos az F10,hogy szervizes létére azt vett magának.... Hagyjuk ezt. Itt mindig csak a fikázás megy..... Csodálkoznak,hogy eltörik a turbó tengely felpörög a motor és kigyulladnak mikor 25-30 ezrenként menj olajat cserélni 60 ezrenként levegőszűrőt.... Ez mit tesz a motorral és a turbóval???? Hogy kap levegőt??? Mit szív be ????? Nem kap levegőt a motor csoda,hogy lekotlik a szerencsétlen turbó??? A motor,hogy bírja azt a hugy olajat amivel elmennek 30 ezret és fossá regenerálja magát mert kell a DPF !!!! A gázolajos 20E Km-es olajjal milyen kenést kap a motor ???? Milyen terhelésen megy ???? Ezeknek a motorok 1500-2000-től már 5-6-740Nm-t tudnak szerintetek ezt ilyen feltételek mellett mennyi ideig kell bírnia ????? A lánc is milyen kenést kap ezzel a retek olajjal???????? Kell az egr is mert környezettudatosak vagyunk de ha egy hányinger lerakódott fos lesz a motor belülről akkor megy az ugatás,hogy jaj de szar így szar úgy szar. Hát barátaim azért megy az ugatás ha nincs benne a DPF meg az EGR ha benne van meg azért is.... Egy rossz vicc amit csináltok páran... Minden baj minden szar de melegedjen be 2 perc alatt ne legyen károsanyag kibocsájtás ne kormoljon ne kelljen olajat cserélni legyen rohadt erős és persze fogyasszon 2L-t Mindenre megvan az igény... De mikor 150-200-300E Km után elkopnak a dolgok elkokszolódik minden akkor meg csak az ugatás megy,hogy hát a régiek bezzeg.... Régen nem voltak ilyen teljesítmények mint manapság beültél a fos vw-be volt 90-le-d és ment a klattyogó retek.... Nem volt halálra bonyolított EGR hűtő nem volt DPF több lépcsős befecskendezés nem volt 2000 bar nyomás nem kellett 30 ezrenként olajat cserélni meg a többi fos.... Nem az autó a szégyen hanem a sok tudatlan okos aki csak fikázni tud közbe nem is ért hozzá fingja nincs miért megy szét csak ugat,hogy hát fooossss bele kell költeeenniiii fossss............. Régi N62B44-es motor is ~ 100-150E Km után lógott a motor bele... folyt orrán száján az olaj+ meg is zabálta minden baja volt.... kompletten megcsináltuk a motort 3év alatt 100E Km +++ van benne nem folyik nem eszi az olajat a tulaj a mai napig mondja mennyire jó... Persze hozzátartozik,hogy rendesen ki vannak max 10 ezrenként cserélve a szűrők olaj stb..... Ha nincs megfelelő karbantartás ne csodálkozzatok..... Illetve tulajok 99% megveszi újonnan és leszarja az autót mert eladja viszonylag kevés Km-es korában beül széttapossa tovább adja majd a következő is majd az az utáni is.... És mindenki szarik mindenre de csodaszámba megy ,hogy széthullanak... Persze van gondos tulaj aki betartja a gyári utasítást de egyszerűen nem jó ez a rohadt 25-30 ezres olajcserék bírja az elején amíg új a motor de 2-300E Km-s korára elfárad.... Próbáljatok meg futni úgy,hogy a szátok elé raktok egy rongyot.... Ugyan így megy a motor a retkes szűrővel.... Írhatnék sok mindent még de felesleges....

    Gondolkodjatok el 53E Km alatt 1 olajcser 0 levegőszűrő...... Miért nem bírják az örökkévalóságig.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák