-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Highend55
tag
válasz KaiotEch #16692 üzenetére
Üdv,ismerősömnek pont ilyen autója van (2003 facelift 320d) Általában 200.000 Km-ig tutira széthullik a turbó.Ő nem volt szerencsés mert 115.000 mérföldnél majd 121.000-nél is megadta magát..Ezen kívül a porlasztó is például ami általában tönkre mehet.Ezeknek a javíttatása nem annyira nevezhető olcsónak..Fogyasztása elég baráti kb 6-9L közötti.Ha külfölrdől (akár Ebay-en)rendelsz hozzá alkatrészt és van egy közelebbi ismerősöd akiben megbízol szervizelés terén, akkor szerintem nem annyira drága az üzemeltetése..
-
Highend55
tag
válasz KaiotEch #16695 üzenetére
Ha megbízhatóságra mész,e46 320i-se egy rossz alternatíva(ez még "annyira" nem zabál) főleg első autónak.. Számomra az LPG átalakítás sose volt szimpatikus,de ez az én véleményem..Magyarországon vagy hol élsz?Lehet találni mindenhol jó állapotú autót,de külföldön sokkal könnyebben!
E46 wikipedia : [link][ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16828 üzenetére
Fotó kellene. M pack csak a külső lökösökben(esetleg futóműben), felniben, kis szárnyban(?) tér el, és a belső váltógomb és kormány az M-es. Nagyon könnyen felismerhető.
Az ajtók zárásáról. Ezekben egy úgynevezett komfort modul van, ami ezeket az apróságokat(ablakok felhúzása az autó bezárásakor pl, memóriás cumok vezérlése) vezérli. Programozni lehet, kérdés ez a funkciót alapból tudja e az E46. Ez az amit nem tudok. E46-os fórumon kell utána kérdezni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16830 üzenetére
Ez semmi extra. Egyszerű chrome line, nagy felnikkel(Te is tudsz rá venni utólag bármikor ilyet) M pack az így néz ki.
Gyári szerviz felejtős. De jó tanács. Olyanhoz se vidd, aki nem tipikus BMW szaki. Sok a szakbarbár, akik csak még nagyobb gondot tudnak okozni a hozzá nem értésükkel. Helyi szerelők felejtősek úgy általában, túl bonyolult nekik ez a fajta elektronika.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #16832 üzenetére
ez a szürke e46 a 3. legsűrűbben előforduló.tuti találsz ilyen színűt. a krom meg m-pakk csak akarta kérdése.sok olyan vana piacon.ahogy a felni is.szakszervízbe sose vidd.
hát e36 3.2 és e46 m3 közt nem sok különbség van semmiben....-
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #16894 üzenetére
azzal sincs gond.
hehe ne legyetek rosszindulatuak.
Amugy meg inkább dobjáto körbe az infot nem e kell valakinek 4 15"ös vasfelni e36ra.téli játszós gumival.foglalja a helyet.
u.i.lvatsma ujabb tesztet a 328i 2.0 biturbos mocis uj 3asról.kemény hogy átlagban 7literrel elvan közel 250 lo...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16910 üzenetére
Újrafényezés ha profi műhelybe viszed, akkor tökéletes. Műanyagok szintén beszerezhetőek gyártótól. Ezekre gondoltam, tehát maga a megjelenés. Belső is nagyon könnyen javítható, ha valamit szétbarmoltak benne.
Ellenben ha a motort vagy a váltót gallyra tették, akkor az már erősen nem ajánlott, és felejtős.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz KaiotEch #16910 üzenetére
Nem értek veled egyet. Autónál maradva ha a kaszni egyben van, nem törték és nem hozták vissza halálból akkor a többi javítható. Max nem gazdaságos.
Csak a példa kedvéért. Adott egy E46, kitűnő állapotban de a futóműve már nem az igazi. Teljes felújítás, csere és lesz olyan jó mint az új. Manapság divatos poliuretán szilentek is jobban a gyári guminál. Nem olcsó ugyan de ettől még lehet jó.
(elcsavarodott karosszériában már én sem bízok, az már sehogy sem lesz az igazi..)BMW001: No igen egy ilyen menő automata letérdel a gépben -és nem akarsz bele lopottat tenni- akkor bizony nem valószínű hogy megéri a buli..
A kolléga manuálisokat linkelt az azért még emberi áron javítható.. Viszont ha már a váltó hullik szét akkor ott nagy gubanc lehet..[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tomics
addikt
válasz KaiotEch #16922 üzenetére
Hát aki 4 millióért használtautót nézeget az kalkulálja bele az esetleges javítások árát is. 4 milliónál már az a +500k nem sok szerintem, hogy teljesen rendben legyen a gép...de ha kifogsz egy jó darabot (ami magyarországon qrva nehéz) akkor a negyedéből is megúszol egy szervízt és vígan elvagy vele évekig.
Vagy nézz egy szép E39-et vagy E46-ot fele annyiért, bár abból még nehezebb kifogni egy kevésbé leharcoltat, de legalább marad pénz szervízre.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #17646 üzenetére
Hát nem futsz bele mivel itt konkrétan a 35d motorrol van szó.
mondjuk arról nem szól fáma hogy ok szervizelte a fószer, de lehet rajta volt a chipp. aztán volt csekély 700nm nyomaték.....ennyit semmi bír el.Max egy 6.0ás V12.A megoldás ott vana közepén, a szervíz mondta a bmw.vel ápolt jo kapcsolat miatt nevüket ne emlitsék...vagyis ezek szerint a bmw ugy áll hozzá ritkán de előfordul a tömeggyártás miatt ilyne és akinek van 25 millioja és nem áll mellé a fortuna az nyelje a 4millios javítást...
szomoru de a bmw is idejutott, profitmaximalizálás, lexarják, bár lehet egy müncheni szervíz nem igy állna hozzá ehhez.
Valljuk be mikor a szerelő a havi 150-200e.s fizetését megkapja és belegondol...baxki ez a szemét köcsög 20milliot ki tudod adni én meg mennyit keresek, mikor tudnék ilyet venni??..valszeg telibexarja és a legegyszerűbb megoldást ajhánlja.ami perszevalszeg a legdrágább is.Az sincs leszögezve konkrétana cikkbe hogy csaka 35d motor és csak a dízelek ilyenek.ezek után elgondolkoztató ujabb bmw vétele....
ez a kispicezett, szétnyomatékolt motrok ezért nem szimpik nekem.de a tény a gyár nem ajánlja, de akinek kicsi fizikai, kmiai hozzértése van, jozan paraszti ésszel belátja ilyne hogy örkéletű lánc, meg alkatrész meg olaj...ilyen nincs.nem volt és nem is lesz
Sok helyen olvasható a neten 150-200k környékén a láncot is cserélni kell, ha biztonságban akarod magad tudni.De azért az a második papirusz vicces ám.... ...feltételezhetően a szakadt lánc a hiba ok..mi eza duma feltételezhetően? ...30e.t fizetett az ember.rakják ki oda a födre a szakadt láncot és mondják na itt a gond.egy bmw.re szakosodott szervízbe ahol normálisan állsz oda valszeg igy is járnak el.régóta hirlik hogy a bmw wallishoz nem rédemes szervízbe menni nem cska az árak hanem a hozzá nem értés miatt is.sok bmw.s szaki dolgozik ám az országban.akiknek nincs márkaszervíz minősitésük, de tudásban magasan verik a mezőnyt.ők se dolgoznak olcson de még mindig félárba a wallishoz képest.
Meg van a sokadik megközelités....nagyot röhögök és azt mondom ne adj isten nálam ilyen történik...60e.ből benn van egy ugyanolyn motor mint most....és pont ennyi.és kussolok és inkább állom a 12es fogyit de nem kell milliokat egy motorcserére költenem.
Én ezért mondom e46nál ujabb bmw.t nem vennék, tulbonyolitott, kispicezett, szarráelektronikázott kütyük...ahol egyláncszem, lásd a cikkben szó szerint , meghibásodik aztán fizethetsz mint a hülye....
És azért pöpec állapotú e46 még mindig státuszimbolum ezt valljuk be, ebben az országban."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
C.Brigante
veterán
válasz KaiotEch #19110 üzenetére
nekem anno így ment el a féltve vigyázott volvo s40-em, barátom autót akart venni, körbe nézett a piacon aztán nálam kötött ki, h mi lenne ha megvenné a kocsimat? Tudta, h minden rendben van rajta, semmihez nem kell hozzányúlnia. Természetesen neki megérte így piaci ár felett megvenni tőlem. MIndenki jól járt.
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #19110 üzenetére
ennyi ez igy van.
ezért hajlok a swift felé ha vennék, mert kollégám 5 éves swiftjébe 40e km van.és tudom nem hajtja csak meloba jár vele és csá, mert van másik komolyabb kocsjuk otthon."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz KaiotEch #19551 üzenetére
Ha vesz egy lestrapált kocsit, akkor nem csoda, hogy túladott rajta.
A-B-be rohangálós autónak nem való BMW. Vagyis való, csak pénztárca kell hozzá.
2.0 literig szerintem szinte semmivel nem nyújt többet, mint egy bármilyen másik kategóriatársa (kivéve persze az embléma), felette már kicsit erősebb az átlagnál, de azt is meg kell fizetni. 1,5-2x annyi a szervizek költsége, mint egy népszerűbb modellnek (focus-mondeo).
Fogyasztásban szerintem teljesen rendben van, nekem országúton spórolósban 7.0 körül-alatt, városban 10-felett körül, átlag olyan 9.0, mert nem annyira spórolósan megyek. 2.5 benzin. Suzuki Swift2 1.3 5-9-7 ugyan ez, és felese annyi a ló.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz KaiotEch #19556 üzenetére
A 320d nyomatékból szépen viszi a kasznit, de négyhengeres diesel, a hangja is olyan. A 318D lehet kapott chipet és már kicsit ki volt tőle, elvileg bent nem nagyon hallani a hangot. Az előrehajtás az extralistás dolog volt. Vagy van, vagy nincs...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
szokeherceg
tag