-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Highend55 #16699 üzenetére
Értem bocsi Őőő nem kell nekem akkora teljesítményű autó, max 150hp elég, de 2002-es autó alá nem megyek, abba meg nincs olyan csak nagyobb, és itt a gatyámat is ráfizetem az adóra, nomeg a tankolásra, hacsaknem LPG.
Még meggondolom, úgysincs még meg rá a lóvé.
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16698 üzenetére
Több autót használok egyszerre a coupé-egyáltalán nem hétköznapi,mivel szeretném minnél tovább számomra "tökéletes" állapotban megtartani.Ha pár dolgot kicserélsz e46-on egyáltalán nem fog réginek tűnni szerintem..(pl:ledes lámpák,xenon,stb)Viszont,ha e46 öreges számodra,ülj bele egy japánba..kiváncsi lennék,hogy tetszene a belső tere..
Nekem mindegy mit veszel de egy EVO-t sose vennék mindennapos használatra! -
nagyúr
válasz Highend55 #16702 üzenetére
Ez nekem is kérdéses, mit ajánlanál? Sima vagy coupe? Most egy családi Picasso-t vezetek, ami ugye nem fiatalos pláne nem sportos, de vezetési élmény jó, magas, pakolni lehet bele mint állat. BMW mivel nem egyterű, így annyira nem is lehet bele pakolni sem, dehát elvégre még családot nem tervezek úgy 30 éves koromig De nem lenne hátrány, hogy nyomtatók vagy ilyen nagyobb dolgok beleférjenek persze úgy, hogy egy mélyláda is lenne hátul(opcionális). Nehéz lenne átszokni egyébként az "alacsony" vezetésre? 2 vagy 4 ajtós?
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16689 üzenetére
Javítalak. Százra a széria EVO 5.4s alatt gyorsul. Én chippesben ültem, ami csak egy laza tuningot jelent, és stopperrel mérve 4.9s lett a 100-as sprint. És a 325i-t 200 fölött is lazán megeszi, mivel alapból erősebb nem is kevés lóval, nagyobb a nyomatéka is, azt nagyobb tartományban adja le, na meg könnyebb is.
Highend55: Leírni nem kell, de egy ilyen rizsrakéta megeszi az M3-at, M5-öt, M6-ot pályán majd fele annyi lóerővel. Én meg azt mondom, hogy Skyline...+1 milláért van 700 lovad, és még csak meg sincs erőltetve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16705 üzenetére
a lancer városi jampizásra jo.még azt semondanám nyáron balcsira vagánykodni mert od ainkább cabrio 645ci
ne fikázd le a bmw.t....nem hinném egy e46 m3tól annyival jobb a széria evo.még a böminek van 80 ló előnye.súlyban passz nem tudom mennyi a gyári evo.
350 lovat nem kapsz de nem is kell e46 m3ból cisnáltak már 550lovat és ott mi fogja meg?? még a mostani m5 se....kár ezen vacilálni nekem e36 m3 kéne...
u.i.:ma volt egy kis suhanckodás egy a3mal...rajta volt az S-line de elment volna ha tényleg az.szerintem csak 1.6i volt. ...és ujra csak azt tudom mondani ha tolom neki kevesebbet eszik az enyém..csak azzal tudom indokolni mert abba tartományba van ahola legtöbb ló és nyomaték van ergo könnyebben viszi a kasztnit.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16706 üzenetére
Pályán nem számít a lóerő. Fölöttem is írták, pályán esélytelen egy ilyen BMW. Lancer-nél ott a súlyelőny, na meg a zseniális hajtás, és a minden tartományban rugalmas turbo motor. Amit kap egyenesben a lóerőhátrány miatt, azt a kanyarokban duplán visszahozza.
Az E60 M5-öt egy Honda S2000 megütötte egy versenypályán, mindegyik széria volt. Az a Honda mindössze 240 lovas, tehát 267 ló a lemaradása az M5-höz képest. Egy Lancer még ütősebb, mint egy S2000.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16709 üzenetére
akkor is e36 m3 kéne ...lehet kanyarokba 2x annyit hoz....bár egy M.es futómű azért sokra képes....meg lehet tovább javítani...na meg ugye amit én mutatnék kanyarba olyat ő nem tudna szóval döntetlen
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16710 üzenetére
Hehe. Most akkor gondold el, hogy a lóerő is azonos, nem több mint felével gyengébb. Akkor hol lenne esélye? Az a gond, hogy az E60 M5 az E46 M3-at is megette(az is indult a futamon), akkor az E36 még gyengébb. Egy Sti vagy EVO -nak az M-es BMW-k nem ellenfelek, ezt be kell ismerni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16705 üzenetére
Rosszul javítasz! Van olyan változat is, ami tud 5.4-et, van ami 4.1-et...
Gyári, európai,alap VIII (265le) 6,1. IX (280 le) 5,9 katalógus alapján.
Valószínűleg BMW lesz a nyertes, mert sokkal drágább egy rendes EVO, mint a kommersz e9x. Fenntartásban már nem vagyok biztos, elvileg az evo csak inni kér sokat, a többi része elég stabilnak mondott. A pgarage-ból mondták, hogy ők is bmw-t akartak driftre, de a japók jobban megfelelnek rá...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16702 üzenetére
Az előzőre EVO IX 5.7s 0-100.
Már ültem mindben, nem a belsejére gondoltam az öreg-nél (hanem a technika korára), amúgy nálam a műszerfaletalon az e36-é. Mindennapos autónak én se vennék EVO-t, de vezetésre, szerintem nagyon jó dolog. Az egyik legszebb BMW az e46 M, nem is értem hogyan lehetett clubman-t (az valami gyári kompresszoros változat, ha jól tudom) venni hobbiautónak...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16712 üzenetére
Te a gyári katalógus időt mondod. Akkor most rakd be 1-be, kuplung benyomva tart, fordulat felpörget 5000RPM-re, majd kuplung ki, és padló. Én meg a gyakorlatban mért időt mondom. A BMW ilyen módon csak a gumit égetni, ez ellenben így is kilő. Amiért így kell csinálni nagyon egyszerű. 3000RPM alatt halott a gép, és a turbonak is fel kell pörögnie.
Egyébként EVO-ra tényleg nem kell költeni, mivel elég puritán, és strapabíró.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16714 üzenetére
Én nem éreztem az evoban azt az erőt, amiről te írsz. Tény, hogy nem füstölte a gumit indulásnál, de nem volt 200-ig sokkal intenzívebb a gyorsulás érzete, mint egy e90-ben.
200 felett azért lehet jobb a bmw (dacára az erőtöbbletnek), mert az evonak elég rossz a légellenállása (deszka is van rajta).
Érdekes a fék is, az evoban lehet csúsztatni a kerekeket, a bmwben meg olyan érzés, mintha falnak menne az ember (mondjuk egy lehet a puhább rugó miatt)...
Közben megnéztem a clubsportot, az egy kicsit könnyített 330i (régebben hirdettek a hahu-n egy ilyet, de azon kompresszor is volt és m-es árba nyalt bele)[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #16709 üzenetére
Hehe, átolvasva az utóbbi néhány hozzászólást, csak egyetérteni tudok veled. Mostanában egyre inkább súly orientált vagyok autók terén. Voltam kint március 10.-én a totalcar által szervezett slovakiaring-i pályanapon (nézőként), egy dolog biztos, lóerő???? A legkevésbbé számít a pályán! Példának okán, Bazsó Gábor kint volt a 27 éves corolla AE86-tal(~150 le-900-950kg), egy csoportba volt vele egy e60 m5, nos, úgy előzte-picsázta-kente el az m5-öt ahogy akarta. Mennyi is? 360Le többletről beszélünk?! M-es futómű? SÚLY! Nyilván benne volt az is, hogy Karotta a versenypályákon él, az m5-ös fazon meg csak azért vette azt amit mert szép volt a színe, de azért így is elég durva a kontraszt. A honda s2000/lotus exige-ről szintén ezt lehet elmondani. Volt ott e36 m3 is, az is verve volt, az egyedüli meglepetés az e28 m5 volt, az is épített volt.
Dragon: Nyilván BMW-re buzulunk itt sokan, de a tényeket el kell ismerni, akkor is ha te egy e36 m3-ba vágysz, az elvakultságtól nem lesz gyorsabb
KINKY_007: E9x 325i ésszerűbb választás, a spórolt anyagon meg testre szabod pályára, egy egészséges kompromisszumot kötve magaddal, vagy egy e46 320i+kicsi olcsó könnyű japán autót veszel(pályára), bár ez inkább gondolom csak ábránd.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Tálydi #16718 üzenetére
Tényleg nagyon sokat számít a súly-kanyarban, meg fékezésnél különösen. A sok lóerő tudja nehezebb kocsival is a jó gyorsulást...
Ésszerű lesz a döntés, evo-t szerintem nem hozzáértőként elég lutri venni állapotra, a bmw meg családi célokra is jobb döntés.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
aero.
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16719 üzenetére
Ezt kérdezd meg tőlük. Rally-s tapasztalat a hajtás és a futómű is. A Mondeo -ban, főleg az ST-ben azért annyira jó a futómű, mert a rally wb-n szereplő gyári Focus WRC-ből lett az utcai autók igényeire kialakítva.
Míg pl. a BMW a WTCC-s futóművet nem használta fel a fejlesztésekben, hanem teljes egészében az M részlegre bízta.
Ezt el kell fogadni, és be kell ismerni. Egyébként akkor érted meg igazán amit mondok, ha pályán mész pár kört egy ilyennel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Érdeklődni szeretnék.
Vettem egy 2005-ös 118d-t, és szeretnék telefonkihangosítást varázsolni bele.
Úgy nézem, hogy a hifi-n van egy telefon gomb, de semmit nem reagál, ha megnyomom,
valamint a visszapillantó tükörnél is ott van 2 hangszóró szerűség, amiről úgy tudom,
hogy a kihangósításhoz kellenének.
Azt szeretném kérdezni, hogy ezek csak azért vannak így benne, mert hogy minden típushoz ugyan azokat az alapalkatrészeket használják, és nem gyártanak telefongomb nélküli hifi-t, vagy ha elmegyek egy szervizbe, akkor ezt nekem aktiválni tudják?
Előre is köszönöm."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
MPowerPH
félisten
válasz s7evcsenko #16730 üzenetére
Szia.
Gyakorlatilag minden elő van készítve, így egy hivatalos márkaszerviz a kérésedre beszereli Neked a kihangosítót. Persze valószínűleg egy vagon pénzért.
Grat az autóhoz, sok sikert hozzá.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
s7evcsenko
addikt
válasz MPowerPH #16731 üzenetére
Köszönöm szépen.
Az előkészítés annyit tesz, hogy megvan mindennek a helye, de nincs bekábelezve?
Ezt érted beszerelés alatt?
Vagy csak fel kell tölteni egy szoftvert a telefonhoz, mert minden be van kötve, csak anno mikor lett véve nincs kifizetve?
A vagon pénz kb mit jelent? 20k?
Bár holnap felhívok egy szervizt akkor és megkérdem.
Köszi."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
KINKY_007
aktív tag
Szerintem kérdezősködj erre több a tulaj.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Gyönyörű az új 3-as kombi. Tipikusan az az autó, ami csak ebben a formában kellene.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Testreszabható műszerfallal frissül az 5-ös BMW
A jobb alsó nekem bejön. A full digi szaroktól herótom van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jaja, szerintem is hiba volt. Az F1 sem véletlen ragaszkodott annyira a V10-es erőforrásokhoz... A V12 már túl nagy, nehéz, a V8 meg kevéske.
Két kis turbo, lett volna 600 ló. Egy turbo azért nem elég, mert azzal van egy turbojuk, ami nem túl szerethető. A váltót szintén lehetett volna kukázni, mert az ritka egy szar volt, ez az új 8-as ZF lazán elbírta volna azt a motort is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
igy e60 m5 a király a nyers erő....
a jobb alsó a nyerő a számlapbol jahh
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nagyúr
Ha már betértem ide, BMW-kből mindig jó tuc-tuc zenék szoktak jönni. Nem tudnátok linkelni légyszi?
(#16746) BMW001: A kigyúrt újgazdag kis f@szkalapokról beszélek, akik megszólalnak és látszik rajtuk, hogy agyuk nincs csak apunak lóvéja
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16747 üzenetére
Menj Te a... Az autóban 6 lemez van, abból 3db 80', 90' válogatás. Maradék kettő Bee Gees, ABBA, Beatles, Scorpions, OMEGA, Presser, stb... Egy lóg ki a sorból, az pedig a Scooter gold válogatás.
Egyébként imádom még Katy Perry -t, Inna -t pl... Na meg vannak számok, amikhez valamihez kötök valamit, így örök kedvencek, pl. Ezeket is külön cd-n tartom, így ha arra támad kedvem, akkor azt rakom be. CD táramat egyébként is hordozom, mivel más autókkal többet megyek.
Szóval sok mindent szívesen meghallgatok, elég széles a skála, de pont a tucc-tucc szarokat nem bírom.
Könnyűzenében pedig Vivaldi, Four Seasons. Imádom, éjszakákon át tudnám hallgatni. Óriási hatása van a belsőre, a legjobb nyugtató.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen