- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Mr.Csizmás
félisten
Q
elsőautónak milyen BMW-t javasolnátok? (németországban fogok élni, és ott szeretnék autót venni...)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Zewa
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16655 üzenetére
Árban méretben mire gondoltál? Elsöre azt mondanám E46 sedan 318i...
Kihajítanám a dircsiszürcsit, a tükröt, a huzatot és a kipuffot és mindezt kiegészíteném egy M-tech 1 kormánnyal. Szerintem így egész pofás lenne."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Tálydi
senior tag
válasz Mr.Csizmás #16659 üzenetére
Igen, a gyári 2,5L-es motorja (m20b25) az 12 szelepes az csak 171Le, de ebben már az újabb 24 szelepes van (m50b25) az már 192, szerintem csak a hasznaltauto.hu kereső "motorjába" integrálva vannak a gyári adatok, és így lehet feltenni, pl bmw-3-as sorozat-1982-1987-2497ccm:171 le. Tehát kitalálja magának...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz Mr.Csizmás #16659 üzenetére
ez 192 meg 24V.s 6hengeres moci van benne megy mint az állat.
más:
tudnátok arra mondani valamit házilag váltó, digi, szervoolajat hgy tudnék cserélni?
milyen fajta olajak valók ide?
illetve a váltóhoz lejéhez hátuljához kéne valami szmering mert szerintme szivárog az olaj alul olajos a váltóm.ezt honnan tudnék kapni?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Calogero
addikt
-
Tomics
addikt
Michelisz 4 President !
PH! addikt since 2004
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tomics #16665 üzenetére
... Ide külön Zengő-s karszalag kellett. Nagyon jó volt a hangulat hatalmas volt a tombolás főleg az 1-es kanyarban mikor a második futamon elsőnek fordult el mindenki örjöngött. De amúgy az összes körben ment a tombolás tavaly is ugyan ez volt csak akkor jött az eső a második futamon de miután elállt folytatódott a tombolás Szombat és mai nap is nagyon jó volt
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16670 üzenetére
Úgy néz ki, hogy igen. A kérdés már csak annyi, hogy nyár eleje, avagy nyár vége. Sulitól függ.
Barátnőm már most menne. Ő télen diplomázott, és azóta keresi a munkát, eddig sikertelenül. 70k-ért meg én nem engedem dolgozni diplomával a zsebében.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fullextra
tag
e46 coupé és sedan műszerfal(komplett, oldaltól-oldalig) között van különbség?
balosítani kéne egy jobbos e46 coupét, de itthon csak sedan műszerfal van eladó....(meg a többi cucc)
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16671 üzenetére
na akkor lesz faja uj bömösöd.hát elég röhej az ára. .egyik régi haver 1500 fontot keres és elég alja melot cisnál...akkor kb egy jobb meloval 2 honap alatt megveszed..az bravo...muti már nálunk olyna melot amiből 2 honapbol zt megveszed...áh lehet
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16673 üzenetére
Kicsit jobban utana kerestem, es bizony azert durva, hogy az eves biztositas az auto aranak a fele... No mind1, auto ugyis kell. Valameddig tudom kint hasznalni a sajatot, utana vennem kell. Csak azon filoztam, hogy itthon veszek egy jobbkormanyost, es ugy hasznalom kint, vagy kintrol hozatok be, es valahogy a regadot kikerulve kap magyar rendszamot, aztan visszamegyek vele. Igy meg tudnam uszni a biztositasi ktg.-t, marad a road tax. De ha be is kellene fizetnem a regadot, akkor is jobban jarnak, mert annak az osszege sem fedezne a kinti kotelezot.
Most azon vagyok, hogy kideritsem, milyen modon tudom kint hasznalni a hazai rendszamos automat tobb evig is akar.
Igy lenne egy olcso import, magyar rendszamos jobbkormanyos autom, aminek a biztositasara nem megy el 3 havi kereset.(szvsz, tipikus magyar mentalitas, allando trukkozes, de ez van)
Don't Tread On Me
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16674 üzenetére
vennél jobbost és kinn magyar rendszámmal hazsnálnáld jobbkormányosként meg egy ideig itthon is.
de ott aztán nem lehet nyomni
u.i.:amugy jo ötlet de mér akarsz ehhez az országhoz kapcsolodni utána?vissza akrsz jönni 100e.ért melozni? ...jobb kormányos sk rendszámmal? ..te meg tudd oldani szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Highend55
tag
Autóm pár módosításon fog átesni hamarosan,utolsó kép közel gyári állapotban,Angol környezetben !
[link][ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz dragonfx #16680 üzenetére
Most Apex ültetőrugóm van /35-ös gumival,emiatt irtózatosan feszes,kemény az autó,minimális csillaptítással.
Ha mindenhol olyan utak lennének mint pl: holland autópályán mikor jöttem haza nem zavarna.. De mivel nem így van ezért kénytelen voltam egy ilyenbe beruházni! [link]
Végülis annyira nem bánom nagyon profi cucc semmivel nem rosszabb mint a legjobb Bilstein nagyon jók review-ek róla. -
Davidof92
senior tag
Nem tudja valamelyikőtök, hogy egy E30-nak (mindegy milyen kivitel) mekkora lehet az önsúlya, hogy ha ki van pucolva a belseje csak az első 2 ülés van benn?
Highend55: elég komoly kis cucc ez, főleg hogy úgy lehet magasságot állítani hogy nem csökken a rugóút.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
Vitaanyag:
E90 325i vs Lancer EVO VIII.
A BMW csendesebb, kényelmesebb, de többet futott.
Az evo sportosabb, négykerék hajtás, kevés extra, sok tuninglehetőség, öregebb, előélet.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16683 üzenetére
Akkor fogalmazzuk át. Mit akarsz csinálni?
Jampizni, jó kis street race -eket nyomni, adrenalint felpörgetni, tudatában lenni annak, hogy 160-ig alig van ellenfeled az utakon, és szűk szerpentinen simán levadászod a 400-500 lovas gépeket, de mellette elviseled a puritánságot, a kényelmetlenséget, a zajt, és a magas fogyasztást, akkor a Lancer EVO.Ha kényelemre, eleganciára vágysz, és megelégszel a hétköznapokra bőségesen elegendő teljesítménnyel, ami nem tartalmaz semmi extrát, csak simán megy(nincs adrenalin), akkor a BMW.
Én mentem pályán Lancer EVO VIII -al.... Valami brutális... Egy szörnyeteg, egy vadállat. Precíz irányítás, iszonyat kemény futómű, és hatalmas kanyarsebesség, gázpedál padlózásra érkező adrenalin bomba. Kb. így tudom leírni. Egyébként nem volt kényelmes, és hangos is volt. És semmi harmonia nincs benne, de arra amire kitalálták...na abban verhetetlen. Egyébként ez chippelve volt, mondanom sem kell, hogy egy ilyennél kötelező tartozék.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16684 üzenetére
Alapvetően közúti autót szeretnék, nulla jampizás, semmi vadászat, de néha szeretnék kicsit 'vezetni'-pályán is, nem csak közlekedni. A 218 lóerő elég, a 265 (mondjuk +700e-ért 410) sem volt nagyon érezhetően erősebb, és nem a stoppere hajtok, hanem a volán mögötti érzésre. A bmw tényleg hosszú távokra is kényelmes, meg van digit. klíma, tempomat. Az evoban nincs, és tényleg kicsit zajosabb-menetszél, meg amit hallottam a kipufogó, de még közel sem kényelmetlen...
M-ekkel az ár miatt nem lehet összehasonlítani sajnos.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #16687 üzenetére
A zajosságot azért átfogalmazom. Piszok szép a hangja mind a motor-turbo párosnak, mind a kipuffnak. De csak pályára jó, normális körülmények között zavaró.
A két autó között pedig óriási a különbség, a Lancer 100-ról 200-ig, 4.-ben úgy megalázza a BMW-t, hogy azt minden fokozatban huzatod. Állórajtról meg nem is beszélek, mert a belső szervek a rajtvonalon maradnak.
Szóval ha mindennapi autó, akkor csak a BMW. Ha szoktál Rába-Hungaroring nyílt napokra járni, akkor oda az EVO a nyerő. Mert az nem családi, boltba járós autó.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #16688 üzenetére
Nagy tuninggal, lehet hogy nagyon megy-tényleg relatív olcsón lehet 400, vagy akár 600 lóerős, a gyári az kicsivel megy jobban egy e90-nél. 6,1 vs 6,5 0-100. 200 felett meg szerintem jobb a BMW, de az már nem közúti tartomány Mo-n.
Néha mennék nyílt napra, az tervben van...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16689 üzenetére
Relatív olcsó és a 600le elég távol van egymástól.. Elkéne döntened mire fogod használni többet az autót,és utána vezetned is kéne őket talán megkönnyítené a választásod..200km/h felett annyival jobb a BMW,hogy átutazhatod vele fél Európát és akkor se fog széthullani + átlagfogyasztásod megáll 15L-be. Egy EVO-ról ezt nem mondanám azért el.Több ismerősömnek is széthullot a húzott japán csodái,városban a gyári is bekapja parkettán 25l/100km-en.Számomra az első japán ami szóba jöhet az csakis egy R35-GTR..
Azért a BMW-ke nem írnám le versenypályán se.. [link] [link][ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16690 üzenetére
325-ra, fogjuk rá, hogy ismerem, az EVO új gondolat. 200 felett nem fogok huzamosan autózni...
DCS stage 4. kit Mitsubishi EVO VIII- 610 LE
Gyártó DCS Tuning Group
Ter. állapot: Raktárról
Bruttó: 2.497.000,00 Ft
BMW-nél melyik cégnél kapsz plusz 350 lóerőt ennyiért?
Mondjuk már új 3-mas nincs is turbó nélkül...
Ha végtelen pénzem lenne, akkor nem gondolkoznék egy szívó V8-as M3 szedán beszerzésén, de addig sajna van pár kompromisszum...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
Sziasztok! Szeretnék érdeklődni, hogy a 2003 körüli 320d-s BMW.kről mit lehet tudni? Szériahibák, fogyasztás, üzembentartás költsége? X ezer km után kell-e nagy generál stb. Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16691 üzenetére
"200km/h felett" ezzel annyit akartam éreztetni,hogy jóval megbízhatóbb a motorja mint egy 2L 265le turbós motornak és ha kell bírja a folyamatos terhelést !
Így igaz,az újabb Bmw motorok már turbósok csak annyit nem értek,hogy hova neked 400-600Le-s autó ? Én ültem pár "igazán" erős autóban (m6,evo7 500hp,sti550hp,R35GTR, és mindegyik brutális volt,szükségtelenül erős főleg mindennapos használatra..
A véleményem az,ha egy kicsit jobban értenél az autókhoz már eltuttad volna dönteni mi is kell neked igazán..
Ha sok a felesleges pénzed,vegyél japánt,húzd fel fizesd a javításokat,+többletfogyasztást és élvezd ki.
Ha mindennapos normális autót akarsz vegyél valami újabb Bmw-t ami legalább megbízhatóbb,ha sikerül kifognod egy használtat ami jó állapotban van akkor szerintem azzal is elégedett lennél.
Még egy dologra kiváncsi lennék:Milyen autóid voltak ez idáig,ha már rögtön 200-300+ Le kategóriát nézed ? -
Highend55
tag
válasz KaiotEch #16692 üzenetére
Üdv,ismerősömnek pont ilyen autója van (2003 facelift 320d) Általában 200.000 Km-ig tutira széthullik a turbó.Ő nem volt szerencsés mert 115.000 mérföldnél majd 121.000-nél is megadta magát..Ezen kívül a porlasztó is például ami általában tönkre mehet.Ezeknek a javíttatása nem annyira nevezhető olcsónak..Fogyasztása elég baráti kb 6-9L közötti.Ha külfölrdől (akár Ebay-en)rendelsz hozzá alkatrészt és van egy közelebbi ismerősöd akiben megbízol szervizelés terén, akkor szerintem nem annyira drága az üzemeltetése..
-
Highend55
tag
válasz KaiotEch #16695 üzenetére
Ha megbízhatóságra mész,e46 320i-se egy rossz alternatíva(ez még "annyira" nem zabál) főleg első autónak.. Számomra az LPG átalakítás sose volt szimpatikus,de ez az én véleményem..Magyarországon vagy hol élsz?Lehet találni mindenhol jó állapotú autót,de külföldön sokkal könnyebben!
E46 wikipedia : [link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Highend55 #16696 üzenetére
Igen pontosan ez az E46 ami az álmom, itthon élek, de kintről lenne behozatva, csak azokban 120-170e km van már. Bár annyira nem félek tőle, mert kint tudom, hogy van pénzük az embereknek bevinni a szervizbe, illetve ott nem gányolnak úgy, mint itthon. Az utak is sokkal jobbak, meg nincs felhígított gázolaj és társai. Az I-s verzió az szívódízel vagy mit takar?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #16693 üzenetére
Ha elolvasod a hozzászólásokat, akkor kitűnik, hogy én nem akaratok 400-600le-s autót venni (de szeretnék, csak nem tudnám megfizetni). Ezért nem gond, ha egy rosszul tuningolt kocsi szétesik, vagy sokat fogyaszt, mert az enyém lenne.
E30-ról indultam, de sajnos nem csak örömautózára/szerelésre kéne, ezért nézelődök újabbak felé.
Egy e90-es 325i-vel mentem többet, de volt közöm egy e46 328-as kocsihoz is. Ezek 200le körül vannak, de közútra nagyon gyorsak tudnak lenni a forgalom többi részvevőjéhez képest. Az a bajom csak, hogy az e46-es már elég régi, az e90-es pedig túl steril. Az evoban éppen az tetszik, hogy közöd van kicsit a géphez-bár tudom, hogy a motorozás a legjobb, de az másik fejezet.
Neked könnyebb a helyzeted, mert elég a 2 ajtó, és sokat mész vele, jóhogy 3-as...
Én max évi 15e megyek, tehát a fogyasztás nem olyan mérvadó.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Politika
- Bestbuy játékok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs